Kubalik ستاره به عنوان Blackhawks بی حس کردن Oilers در NHL مقدماتی بازکن

ادمونتون—این Edmonton Oilers' پرقدرت جرم است درخشید تمام فصل اما به عنوان NHL حذف بازی آغاز شد و در روز شنبه D

توسط NASERINEWS در 12 مرداد 1399

ادمونتون—این Edmonton Oilers' پرقدرت جرم است درخشید تمام فصل اما به عنوان NHL حذف بازی آغاز شد و در روز شنبه Dominik Kubalik به سرقت برده نشان می دهد.

Kubalik 24 ساله, چک, تازه کار به ثمر رساند دو گل و سه پاس گل منجر خود را Chicago Blackhawks به یک 6-4 برنده بیش میزبان Oilers در بازکن از بهترین های خود را-از-پنج دور مقدماتی سری.

Blackhawks کاپیتان Jonathan Toews اضافه شده یک جفت از اهداف و کمک.

"ما به ثمر رساند در در چند دقیقه, اما من ما آمد خیلی سریع گفت:" Kubalik یک کلدر جایزه فینالیست. "من احساس واقعا خوب همه چیز را رفت و من راه بنابراین بدیهی است که این خوب است اما این فقط اول بازی. ما رو به رفتن نگه دارید."

کاپیتان کانر McDavid تا به حال یک گل و سه پاس گل برای ادمونتون. او گفت: Oilers اول نیاز به نقد و بررسی بازی نوار و رفتن از وجود دارد.

"مقدار زیادی وجود دارد که نیاز به انجام" گفت: McDavid.

"این خوب نیست از شروع ... من فکر کردم ما یک کار بهتر که بازی رفت را در نگه داشتن آن ساده است. چیزی که تیم ما نیاز به انجام است که در نهایت ساده تر بود."

McDavid خواسته شد بعد از بازی اگر ادمونتون به عنوان پنجمین دانه در کنفرانس غرب در زمان پایین-کشت شیکاگو بیش از حد به آرامی.

"(این) یک تیم است که تا به حال موفقیت های زیادی در گذشته است. آنها در حال نبرد تست شده و آنها بیرون آمد و دقیقا آنچه ما فکر آنها را انجام دهد و ما تنها نیست, آماده," او گفت:.

Kubalik بازی بود ادامه اش دامداری سرعت به ثمر رساند در این فصل به طور منظم. او متصلب تا 30 اهداف و 16 کمک beforeplay متوقف شد در اواسط ماه مارس با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

چهار نمایشگاه بازی برابر St. Louis, او تا به حال دو گل و یک کمک.

شیکاگو در زمان کنترل اوایل بعد از ظهر روز شنبه.

او بریده سه کمک به شاهین blitzed Oilers با چهار گل در اولین دقیقه 13 بازی را 4-1 منجر شود.

Kubalik به ثمر رساند و سپس دو بار در دوره دوم اولین هدف خود را تعقیب استارت مایک اسمیت از Oilers خالص (پنج گل در 23 عکس) و دوم خود گذشته اسمیت جایگزینی Mikko Koskinen آن را 6-2.

سه نفر از ادمونتون اهداف آمد در بازی قدرت.

همه چیز خوب نگاه برای Oilers و خود را برتر قدرت بازی در اوایل دوره اول. هاوکز در زمان مجازات و McDavid در راه می رفت از این رو کردن دایره و اخراج یک مچ شات بیش از شانه راست Hawks دروازه بان کوری کرافورد به آن را 1-0 در 2:34 خوانده شده را علامت.

سپس چرخ آمد.

اسمیت برای بدنام بازی خوبی از خود چین سرفه کردن جن پشت خالص به دیلن Strome که banked آن در خارج از دروازه بان پد و به خالص در 5:51.

در سه بعدی اهداف اسمیت کردم بسیار کمی کمک از این تیمی که پژمرده تحت Blackhawks' وحشی forecheck اغلب گرفتار ایستاده در اطراف و یا تبدیل بیش از جن.

Toews سمت چپ به تنهایی در اسلات در بازی قدرت به خاک سپرده شد مچ شات زیر بار دستکش طرف در اسمیت در 7:56 دوره.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

کمتر از دو دقیقه بعد Olli Maatta آبی-خط wristshot شد دو منحرف در حافظه به پرواز بیش از اسمیت goalpad و در. براندون سعد اعتبار برای این هدف است.

Kubalik swooped در اطراف خالص و گود جن به unmolested Toews در چین که هدایت جن گذشته اسمیت در 12:57 علامت اول.

Oilers نشان داد برخی از زندگی در اوایل دوره دوم. آنها ساخته شده آن را 4-2 دوباره در بازی قدرت که McDavid پشت خط پایان گذشت جن به لئون Draisaitl که یک موقع از آن گذشته کرافورد.

Kubalik سرعت کردم که یکی از پشت, در بازی قدرت گرفتن یک صلیب-یخ عبور و تیراندازی از بالای رو کردن دایره به اسمیت چپ تیراندازی جن بیش از شانه خود را و به خالص. که آن را برای اسمیت.

با سیم پیچ را در دوره Kubalik ایستاده در مقابل خالص منحرف دانکن کیت آبی-خط پرتاب آن را 6-2.

Oilers به ثمر رساند و دو گل با کمتر از چهار دقیقه در این مسابقه برای ساختن چیزهای جالب است.

ادمونتون را جیمز نیل به ثمر رساند در یک هدف-دهان تقلا و رایان Nugent-هاپکینز مخفیگاه آنان در اسکار Forum نقطه ضربه.

بازی در مقابل برزنت عظیم, صفحه نمایش های ویدئویی و صندلی های خالی در راجرز جایی که میزبانی 12 کنفرانس غرب تیم به عنوان NHL کامل 2019-20 فصل است.

در حالی که ادمونتون با یک بهتر است به طور منظم فصل ثبت شد و از نظر فنی "تیم خانه" مناظر و صداها را از این بازی خنثی بودند. هدف و شاخ و صدا زمانی که هر دو تیم به ثمر رساند و وجود دارد revved تا اطلاعیه ها بیش از بلندگو در زمانی که شاهین یا روغن صنعتی رفت و در بازی قدرت.

این Blackhawks, 32-30-8 در فصل به طور منظم بودند تصمیم underdogs.

آنها روند خارج از تصویر حذفی به پایان رسید و 23rd به طور کلی هنگامی که به طور منظم فصل بازی به حالت تعلیق در آمد. آنها پایین دانه در میان 12 تیم در کنفرانس غرب بین بردن گرد.

Oilers کشت پنجم با 37-25-9 رکورد (12th در NHL) بودند دیده می شود به عنوان مورد علاقه به خصوص با توجه آنها را به دو نقطه بالا-اهل عمل در این فصل در NHL: Draisaitl (110 امتیاز) و McDavid (97 امتیاز).

بازی 2 می رود دوشنبه شب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن