دامین Cox: Akim Aliu یک بار دیگر صحبت کردن در مورد زشت طرف هاکی. و NHL ستاره ماند سکوت

این یک آتش زا قطعه از نوشتن در ورزش هاکی. سابق NHL بازیکن توصیف "نژادپرستی و زن ستیزی, قلدری و هوموفوبیا است ک

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

این یک آتش زا قطعه از نوشتن در ورزش هاکی. سابق NHL بازیکن توصیف "نژادپرستی و زن ستیزی, قلدری و هوموفوبیا است که نفوذ فرهنگ هاکی."

واکنش ؟ بسیاری از طرفداران هاکی و مردم در رسانه های اجتماعی.

و تقریبا هیچ چیز از NHL یا بزرگترین ستاره. خاموش شانه را بالا انداختن.

آن را مانند Akim Aliu ناشناخته است و به بزرگترین نام ها در این ورزش است. هر کس می داند که او کسی است که پایین آورده Calgary Flames سر مربی لایحه پیترز در پاییز گذشته.

بر اساس این هفته, با این حال, شما می شود را ببخشند اگر شما تحت این تصور بودند که برای NHL مهم ترین بازیکنان پیترز شلیک بسته کتاب در این موضوع است.

Aliu است و آن را روشن است که این کتاب چیزی جز بسته برای او.

در یک قطعه نوشته شده در بازیکنان تریبون Aliu پاره پاره بانداژ کردن برخی از هاکی را چرکین زخم که او معتقد است به سادگی در حال خطاب در پی بحث برانگیز اتهامات بودن دلیل مورد آزار قرار گرفته توسط پیترز.

Aliu صحبت در مورد "صدها نفر که نگاه متفاوت و است که "خصلت" در حال نگاه کردن در توسط مربیان خود چرا که آنها سفید است. آنها گفت: برای کاهش تلخه یا از دست داده است. به طوری که آنها از دست داده است. و این چیزی است که اتفاق افتاده است به من."

عنوان قطعه شد "هاکی است نه برای همه" ویرانگر مقابل به NHL کمپین "هاکی برای همه" از یک بازیکن که تجربه زشت نژاد پرستی در جزئی هاکی, هاکی کاربر و حرفه ای هاکی.

سوال این است که غلیان احساسات پشتیبانی از Aliu? که در آن است "هاکی خانواده" را در آغوش او و خود را باعث می شود ؟

او نه یک NHLer دیگر داشتن آخرین بازی برای شعله های آتش در فصل 2012-13. سال گذشته او با بازی یک تعداد انگشت شماری از بازی ها در لیگ. هنوز هم او بالا دور اول انتخاب کنید ساخته شده آن را به NHL و ستایش شد با شجاعت به گام به جلو و گفتن داستان خود را به عنوان آن مربوط به درمان خود توسط پیترز در حالی که در لیگ کوچک در سال 2009.

چرا بازیکنان خود را تریبون قطعه منتشر شده در مارس 19, تولید عمدتا سکوت ؟

تنها چند NHL بازیکنان ابراز داشته اند و حمایت خود را در رسانه های اجتماعی از جمله استفان جانز از ستاره دالاس و آناهایم دروازه بان رایان میلر.

Evander کین از San Jose Sharks همچنین یک آفریقایی-آمریکایی بازیکن حال قوی ترین کلمات برای حمایت Aliu در توییتر.

"من امیدوارم که هر بازیکن هاکی, فن, رسانه, عضو, GM, صاحب, پدر و مادر و بازیکن جوان بخوانید(ع) این است. وقتی که می آید به نژادپرستی در آن وجود دارد در بسیاری از اشکال با ما بازی نه تنها در آن زمان بلکه در بازی امروز. گفت: من این را برای یک مدت زمان طولانی شاید در حال حاضر شما گوش دادن" نوشت کین.

در غیر این صورت آن بوده است بسیار آرام است. آن را به عنوان هر چند با سکوت خود, بسیاری از هاکی ستاره ها نشان می دهد که Aliu نگرانی در مورد توانایی هاکی فرهنگ به آغوش مردم از تفاوت نژادها و جنس و گرایش جنسی و مذاهب مشروع هستند. هیچ کس می خواهد به چوب گردن خود را بیش از حد در آغوش کسی که به عنوان های مختلف برای ترس از در حال اجرا گرفتار از صاحبان و مدیریت. پیام تحویل به khezri شنیده بود با صدای بلند و روشن توسط ورزشکاران در ورزشی غیر از فوتبال.

"وجود دارد (هاکی) ساختار قدرت در محل به نوبه خود روشن عشق بچه ها به چیزی آنها متولد می شود" نوشت Aliu.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

شده اند وجود دارد چند قابل توجه حوادث در ماه های اخیر را به شما تعجب می کنم که چقدر واقعا تغییر کرده است یا در حال تغییر است. K'Andre میلر از نیویورک رنجرز قرار گرفت شدید نژادی و سوء استفاده در مارس هنگامی که ویدئو کنفرانس ربوده شد. در اوایل این ماه, برندان Lewisburg قطع شد سست توسط واشنگتن پایتخت پس از ساخت تحقیرآمیز نظرات به سمت زنان در رسانه های اجتماعی است که پس از آن را ،

این روزها طرفداران هاکی و هاکی صنعت کاملا متمرکز در تلاش برای به دست آوردن این ورزش در پای خود را در طول زمان بیماری همه گیر کوروناویروس. زمان Aliu نظرات به نظر می رسد به یک شات در سراسر تعظیم هاکی و NHL در خاص است که COVID-19 نباید انحراف از مسائل از تنوع و برابری به جلو-سوز.

پس از پطرس شلیک Aliu ملاقات با NHL مدیران گری Bettman و لایحه دالی که او گفت: در نتیجه "مثبت" بحث او امیدوار است با تولید "تغییرات محسوس."

"بحث ما این است که هنوز هم در حال انجام و نتیجه جلسه ما هنوز تصمیم گرفته می شود," او نوشت. وی افزود: "هر چند آن را به کار گرفته برخی از چیزهایی که خوب به اعتقاد من لیگ یک راه طولانی برای رفتن قبل از آن می تواند مناسب یک رهبر در مبارزه برای برابری است."

Aliu به وضوح می خواهد به عنوان یک عامل تغییر و او از ترس به هم بزنید و آن را تا. در بازیکنان تریبون او را متهم سابق NHLer استیو Downie بودن "نژادپرستانه مخالف" برای نقش خود را در بدنام ویندزور Spitfires متوحش کننده, حادثه در سال 2005.

"او تا به حال چیزی جز نفرت در قلب خود را به عقب و سپس" نوشت Aliu. "(Downie) به من نگاه کرد و دیدم یک پسر سیاه و سفید با لهجه عجیب و غریب و دوست ندارم من به دلیل آن است. من مورد حمله قرار گرفت به خاطر رنگ پوست من است. من می دانستم که پس از آن. و من می دانم که آن را حتی بیشتر در حال حاضر."

Aliu می گوید: "در حال حاضر هاکی است برای همه نیست" بلکه بیانگر امید که بیشتر هماهنگ تلاش های مردمی برای آموزش با نگرش های مختلف در جزئی هاکی و برنامه هایی برای ترویج تنوع در NHL استخدام شیوه می تواند تفاوت را.

او تمایلی به پذیرش سالانه مبارزات که صحبت از اهداف بلند اما رسیدن به کمی تغییر برای "رانده شدگان" از این بازی است.

"مردم ما را دوست ... یک کار سخت و طاقت فرسا به آنها. چیزی به تیک تیک کردن یک چک لیست و فراموش کردن برای یک سال," او نوشت.

کاملا واضح است که Aliu حاضر به فراموشی سپرده شود. حمایت از کسانی که با تعداد زیادی نفوذ بیشتری در ورزش قطعا استقبال می شود.

Damien Cox
دامین کاکس یک ستاره سابق ورزش ایران را که یک زمان مستقل کمک نویس مستقر در تورنتو است. او در توییتر دنبال: @DamoSpin


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن