این سنت Thomas dean گرفته بود در نیویورک است. پس از جورج فلوید مرگ او ماندن.

یک ماه پیش Yohuru ویلیامز بود و پیچ در پیچ پایین کار خود را به عنوان هنر و علوم دین در دانشگاه سنت توماس و آما

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

یک ماه پیش Yohuru ویلیامز بود و پیچ در پیچ پایین کار خود را به عنوان هنر و علوم دین در دانشگاه سنت توماس و آماده شدن برای رهبری کالج هنرهای لیبرال در سنت جان دانشگاه در نیویورک است.

در سراسر کشور به رسمیت شناخته شده علمی و فعال در حقوق مدنی و نژادی عدالت که در سواحل شرق ویلیامز گفت که او به دنبال به جلو به کار کردن در یک جامعه جدید است.

اما ممکن است 25 مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس بازداشت پلیس تغییر همه که.

"این بسیار دشوار است برای من به ترک پس از شاهد آنچه که ما همه شاهد در مینیاپولیس در روز یادبود و به احساس خوبی در مورد ترک این جامعه در لحظه ای که در آن خیلی از کار زندگی من است و در این زمینه گفت:" ویلیامز که سیاه و سفید است.

در این هفته که به دنبال ویلیامز و رئیس جمهور جولی سالیوان راه اندازی شد نژادی عدالت ابتکار در سنت توماس را حفظ خواهد کرد که ویلیامز در شهرهای دوقلو. ابتکار عمل را شامل پژوهش و تعامل و مشارکت برای یادگیری در مورد چگونه برای بازسازی جامعه و جلوگیری از نژادپرستی است. همچنین با هدف آماده سنت توماس دانش آموزان به سرب در آن تلاش.

"این فرصت نمی آیند همراه اغلب و هنگامی که شما واقعا باید آماده به فکر می کنم در مورد چگونه شما در حال رفتن به یک تفاوت و بهتر جامعه خود را به عنوان یک نتیجه" ویلیامز گفت.

سالیوان و ویلیامز گفت: شهرهای دوقلو تبدیل به کانون مکالمات در نژادی عدالت پس از فلوید که سیاه بود درگذشت پس از برگزار می شود در زیر زانو از یک افسر پلیس است.

"ما در حال رسیدن به یک نقطه اوج و به ویژه در یک نقطه اوج در شهرهای دوقلو" سالیوان گفت. "وجود دارد یک نوع خودنمایی نور درخشان در نژادی و بی عدالتی وجود دارد که حق در اینجا در جامعه خود ما نیز البته در سراسر کشور ما و در سراسر جهان است."

ویلیامز در حال حاضر برجسته دانشگاه صندلی استاد و ابتکار عمل را موسس و مدیر. سالیوان گفت: تجربه گسترده خود را در مسابقه و حقوق مدنی باعث می شود او به خوبی آماده شده برای این نقش است.

"حرفه خود همواره در مورد تاثیر و تاثیر آموزش تاریخ نژادی و نابرابری و سپس درگیر شدن در اقدامات برای از بین بردن آنها" سالیوان گفت.

این طرح در مراحل اولیه با آغاز رسمی از تاریخ 1 جولای. ویلیامز گفت: او را با گوش دادن نزدیک به اعضای جامعه و تصمیم گیری چه مراحلی را.

"هنگامی که شما ببینید موسسات دانشگاهی درگیر در این کار به آنها نشان می دهد تا با تمام پاسخ. ما نمی باید پاسخ. ما نیاز به نشان دادن و گوش دادن" ویلیامز گفت.

این طرح شامل خواهد شد در دراز مدت کار می کنند و سالیوان گفت که او پیش بینی آن موجود در سنت توماس برای سال های بسیاری آمده است.

این کار را تمرکز بر شهرهای دوقلو بلکه فراتر از بررسی و یادگیری از دیگر جوامع مقابله با نابرابری نژادی.

"کشور ما شده است هرگز واقعا نژادی فقط در جامعه است. بنابراین ما باید برای ساخت چیزی است که هرگز در اینجا وجود داشت و آن سخت است" سالیوان گفت. "ما به گرد هم می آیند در سراسر مسابقات به گوش دادن به یک دیگر و به پرورش یک دیگر و سپس کار جانبی توسط سمت با یکدیگر است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن