کانادا Felicia اسپنسر آماده به صورت UFC زندگی افسانه آماندا Nunes

کانادا ورزشکار پروزن Felicia (Feenom) اسپنسر هیچ غریبه ای به مبارزه با افسانه است.ژوئیه گذشته او سر در رفتن فا

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

کانادا ورزشکار پروزن Felicia (Feenom) اسپنسر هیچ غریبه ای به مبارزه با افسانه است.

ژوئیه گذشته او سر در رفتن فاصله در از دست دادن او برای اولین بار به عنوان یک طرفدار به hard-hitting Cris سایبورگ سابق UFC Strikeforce و Invicta FC titleholder. روز شنبه در مهمترین رویداد UFC 250 در لاس وگاس اسپنسر چهره یکی دیگر از آیکون در خروس وزن و قهرمان ورزشکار پروزن آماندا (شیر) Nunes.

آمریکا مبتنی بر برزیل یکی از تنها چهار جنگجویان UFC به قانون دو وزن طبقات در همان زمان (پیوستن به دانیل Cormier, Conor McGregor و هنری gabriel gomez rojo).

این "UFC 250 شمارش معکوس" نشان می دهد پیش نمایش این جلسه خواستار Nunes یک "افسانه زنده" و "بزرگترین جنگنده زن در این سیاره است." Oddsmakers نفع Nunes در اطراف plus-600 (به عنوان آنها سایبورگ در برابر اسپنسر) به این معنی که شما باید به شرط بندی 600 دلار به 100 دلار است.

با وجود این شانس اسپنسر نمی توانید صبر کنید.

"من مطمئن هستم که من بزرگ مخلوط هنرمند رزمی," او گفت:. "من ممکن است قابل توجه ترین ورزشکار. من نمی ممکن است قابل توجه ترین مهاجم کشتی گیر و یا حتی grappler اما من احساس می کنم در قفس, من می دانم که چگونه به آن را با هم در یک راه عالی.

"من نه کورکورانه اعتماد به نفس. من فقط می دانم آنچه که من قادر هستم."

اسپنسر (8-1-0) برای اولین بار در کانادا برای به چالش کشیدن برای UFC تاج پس از سابق قهرمان سبک وزن Georges St-Pierre در نهایی تفرج سرنگون میان titleholder Michael Bisping در نوامبر 2017.

Nunes (19-4-0) است قرار دادن ورزشکار پروزن (145 پوند) عنوان در خط روی pay-per-view کارت برگزار خواهد شد که بدون تماشاگر در UFC Apex — MMA سازمان را در خانه و امکانات تولید.

سابق قهرمان خروس وزن کودی (No Love) Garbrandt (11-3-0) چهره رافائل Assuncao (27-7-0) در شرکت اصلی رویداد. Assuncao در رتبه پنجم در میان 135 پوند رقیب در حالی که Garbrandt شماره 9.

متولد در مونترال اسپنسر نقل مکان به ایالات متحده آمریکا با خانواده اش هنگامی که او چهار بود. در حالی که او را حفظ کانادا روابط فلوریدا شده است خانه اورلاندو جنگل MMA و تناسب اندام در خدمت به عنوان آموزش پایه.

اسپنسر کانادا ریشه های کمک رسم شعارهای "اجازه دهید اسپنسر" هنگامی که او جنگیدند سایبورگ در UFC 240 در ادمونتون.

"من واقعا فکر می کنم در مورد جمعیت بیش از حد در طول مبارزه, اما پس از آن و بلافاصله بعد از آن همه نوع ضربه به من گفت:" اسپنسر سابق Invicta قهرمان که پیاده روی به قفس پیچیده شده در پرچم کانادا. "و سپس به تماشای این رویداد پس از آن واقعا خوب است. واقعا فروتنی به احساس می کنم مثل یک ملت است نوع مانند روش سوارکاری پشت سر من و واقعا امید من به موفقیت.

"این احساس واقعا عالی به نوع ارتباط مجدد با کانادا ریشه های پس از من شده است زندگی در فلوریدا برای مدت طولانی. آن را به خوبی احساس می کنید که غرور از طریق آمده است."

اسپنسر همراه با او دو برادر بزرگتر بود و چهار که پدر و مادر او ثبت نام او در کلاس تکواندو. در 12 او انتقال به jiu-jitsu و امروز او دارای کمربند مشکی در هنرهای رزمی است.

خجالتی, بچه اسپنسر می گوید هنرهای رزمی کمک به ساخت اعتماد به نفس و همچنین دوستی. این بخشی از دلیل او برخوردار آموزش کودکان و نوجوانان در سالن دانستن او ممکن است قادر به ایجاد تفاوت در زندگی کسی.

29-در سال اسپنسر که سر او بدنسازی را "کمی گوریل" BJJ برنامه استفاده می شود برای تدریس در کلاس های هر روز, اما کاهش آن به سه بار در هفته قبل از این بیماری همه گیر.

"این چیزی است که من لزوما مجبور به انجام هر بیشتر, اما آن را بسیار پرارزش به نشان می دهد و فقط به گرفتن پذیرش و دیدن فرایند یادگیری اتفاق می افتد," او گفت:.

"این احساس بسیار کوچک به ما, اما آن را مانند یک معامله بزرگ برای بچه ها," او اضافه شده است. "این واقعا درایوهای من به خاطر اینکه بهترین مربی من می تواند به آنها."

ازدواج به همکار جنگنده تاد (وحشی) Coppinger اسپنسر توسط نامادری به Coppinger نه سال دختر قدیمی, Addie.

او نمرات فوری, مامان امتیاز در که او می تواند آموزش Addie چگونه به مراقبت از خود و کمک با مشق شب خود را. اسپنسر به دست آورده در رشته ریاضی تحصیل در دانشگاه مرکزی فلوریدا و تا زمانی که به تازگی مشغول به کار به عنوان یک آنلاین جبر معلم در فلوریدا مدرسه مجازی.

او گرفته شده است یک مرخصی از ریاضی تدریس به تازگی به او را کاهش می دهد حجم کار.

Coppinger یک سبک وزن, برنده خود را طرفدار اولین بار در ماه فوریه پس از رفتن 3-0-0 به عنوان یک تازه کار.

"ما کار کردن با هم ما اجرا می کنیم, رژیم غذایی هم در صورت لزوم" اسپنسر گفت.

اسپنسر شروع MMA حرفه ای به عنوان یک آماتور در سال 2012 از دست دادن اولین بازی خود را قبل از وضعیتی وخیم کردن پنج برنده مستقیم. او پس از آن او برنده هفت دعوا به عنوان یک حرفه ای قبل از جلسه سایبورگ.

سایبورگ اقدام تقریبا دو برابر به عنوان بسیاری از حملات به عنوان اسپنسر (234 به 115) برگزار شد و یک 122-38 لبه قابل توجهی در حملات فرود آمد در مسیر به اتفاق آرا 30-27 تصمیم گیری است.

اما اسپنسر رو سایبورگ توجه زود هنگام باز کردن پیشانی خود را با آرنج چپ و در زمان همه چیز برزیل گود.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

سایبورگ پرداخت ادای احترام به اسپنسر پس از آن.

"با تشکر از شما Felicia. من اول برش" او با لبخند گفت: با اشاره به gash.

اسپنسر bounced بازگشت از UFC 240 از دست دادن توقف فرانسه زهرا Fairn دوس سانتوس از طریق دور اول TKO در ماه فوریه در نورفولک ، که عملکرد خود را به دست آورده عنوان شات در برابر Nunes به عنوان UFC تلاش می کند به گسترش زنان ورزشکار پروزن را بدست آورد.

اسپنسر در زمان او را پس از یک پرچ در حصار به پایان رسید در کوه موقعیت و دور زد و با حملات و آرنج تا زمانی که داور در پا.

کانادا فرود آمد 40 قابل توجه حملات در سه دقیقه, 37 ثانیه است.

"من می خواستم برای نشان دادن سمت های مختلف از من کمی خشن تر این زمان," او گفت: او پس از مبارزه ، "من امیدوارم که همه خوشحال بود با آن است."

پنج فوت و شش اسپنسر به طور معمول پیاده روی در 163 پوند اما باید به وزن و در 145 پوند جمعه.

"این یک قطع است که جان من, اما من نمی خواهم به قطع هر گونه بیشتر از آن — در یک راه سالم," او گفت:.

Nunes برنده خروس وزن عنوان در UFC 200 در ماه جولای سال 2016 ضرب و شتم Miesha (نوعی کیک کوچک) تیت. او پس از اعزام (Rowdy) روندا راسی والنتینا (گلوله) شوچنکو Raquel (راکی) پنینگتون هالی (واعظ دختر) حلم و ژرمین (بانوی آهنین) د Randamie در خروس وزن عنوان دفاع

او افزود: به عنوان ورزشکار پروزن در دسامبر 2018 زمانی که او سرنگون سایبورگ در UFC 232. شنبه, علائم اولین عنوان دفاع در 145 پوند است.

32-در سال Nunes موفق به کسب 10 پس از متوقف شدن در دور سوم توسط Cat Zingano در UFC 178 در سپتامبر 2014.

و او به ظاهر آن را می توانید. Nunes مورد نیاز فقط 51 ثانیه و 13 قابل توجهی اعتصاب به پایان Cyborg — که تا به حال از دست داده است پس او pro اولین بار در آوریل 2005. او به اتمام هشت نفر از 11 takedown تلاش در برابر د Randamie سابق نخبگان kick-باکسر.

اسپنسر در ضمن هنوز به توان پایین در سه UFC مبارزه می کند. تا حد زیادی با توجه به سایبورگ مبارزه با کانادا جذب 6.27 قابل توجهی حملات در هر دقیقه نسبت به 2.63 در هر دقیقه برای Nunes.

Nunes و اسپنسر در ابتدا میله میله برای دیدار با 9 مه در سائو پائولو. اما این رویداد به تعویق افتاد زمانی که دولت برزیل تبدیل شده عرصه به COVID-19 بیمارستان صحرایی.

در حالی که این بیماری همه گیر است و محدود او آموزش گروه اسپنسر می گوید: او به خوبی آماده شده — به خصوص با توجه به تاخیر در برگزاری این جلسه.

اسپنسر می پیوندد کانادایی الکسیس (متحد-Gator) دیویس و والری (مشکل) Letourneau در به چالش کشیدن برای UFC زنان عنوان. دیویس از دست داد به راسی در جولای 2014 در UFC 175 در حالی که Letourneau بود مورد ضرب و شتم توسط strawweight titleholder جوانا Jedrzejczyk در ماه نوامبر 2015 در UFC 193.

سایبورگ پس از نقل مکان به Bellator ترویج اندیشه قهرمان ورزشکار پروزن جولیا (جواهر) Budd از پورت مودی. B. C. در ماه ژانویه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن