از میخانه پروتکل (یک منطقه از شخصی تخصص) به زناشویی بازديد در NBA پردیس در این هفته کیسه مراسلات پستی

کار خوب یک بار دیگر مردمی است.بسیار زیبا انواع مسائل در اینجا و شما در حفظ و تحت تاثیر قرار دادن من با توانایی

توسط NASERINEWS در 30 تیر 1399

کار خوب یک بار دیگر مردمی است.

بسیار زیبا انواع مسائل در اینجا و شما در حفظ و تحت تاثیر قرار دادن من با توانایی به نگه داشتن کیسه مراسلات پستی زنده از طریق دشوار تابستان است.

س: Doug ما به کمک شما نیاز به شناسایی مناسب همه گیر میخانه پروتکل (PPPP).

آیا بهترین خود را PPPP را برای کمک به مردم لذت بردن از بارها زمانی که آنها بازگشایی و هنوز هم به درستی رفتار در طول یک بیماری همه گیر?

دیروز دیدم مردم نشستن بیش از حد نزدیک به هم در یک میخانه پاسیو! خیلی ناامید کننده است. روشن است که این است که به سرعت تبدیل شدن به یک مسئله اساسی که جهان تلاش می کند برای جلوگیری از سرایت.

Charles N.

یک: انتشارات پروتکل? بحث در مورد من wheelhouse.

من فکر می کنم عدم اجتماعی فاصله یک مسئله بزرگ و نیاز به خطاب. من می دانم که این سالن مکرر من اساسا بازسازی آن پاسیو برای ایجاد فضای کافی بین جداول (به نقطه ای از برخی بازسازی های عمده ای برای حذف اجتماعی بالا-جداول بالا که تمرکز فضا) و من فکر می کنم دیگران باید به دنبال کت و شلوار.

من که هر کس با عجله به ایجاد فضای پاسیو هنگامی که آن را برای اولین بار مجاز و بیش از حد بسیاری از آن را بدون توجه به اجتماعی فاصله زیرا به سادگی باز و مردم به کار شد اولویت بالا و پیشرفته برنامه ریزی نشده اند ممکن است در بالای لیست.

من فکر می کنم برخی از آئین نامه اجرای – شاید هشدارهای اول و سپس جریمه – خواهد بود به منظور همراه با بیشتر سعی و کوشش از مدیران سایت. شش فوت بین صندلی است و نه بیش از حد بزرگ یک فاصله هنوز هم سرگرم کننده, جلنگ جلنگ صدا کردن, عینکی, در صورت لزوم و گفتگو.

آن را آسان نخواهد بود, اما چیزی است که در این زمان دشوار است.

س: سلام داگ امیدوارم که همه به خوبی با شما و خانواده است. سوال من این است که با پوشش رسانه ای NBA راه اندازی مجدد.

هر تورنتو بسکتبال نویسندگان رفتن به حباب است ؟ من دوست دارم که برخی از استعداد های محلی وجود دارد به طوری که ما می توانید مطمئن باشید از شنیدن در مورد رپتورز.
ایالات متحده بر اساس نویسندگان تمایل به تمرکز بر آمریکا تیم و آن را به عنوان اگر رپتورز وجود ندارد.

سوال دوم من این است: آیا بازی های تلویزیونی بود در اینجا در کانادا خواهد شد و ما معمول تیم های تماس این بازی ؟ من باید اعتراف, من به دنبال به جلو به دیدن بازی بسکتبال, دوباره, من واقعا آن را از دست رفته.

با تشکر. Janette L.

یک: ترکیبی از دسترسی به, هزینه سفر ملاحظات و زمان تعهد به معنی وجود دارد هیچ یک از تورنتو در اصل 10-فرد "در دانشگاه" رسانه مشروط. که آیا این تغییرات هنگامی که برگشتی رویکرد نامشخص است.

اما همه ما باید دسترسی به رپتورز مربیان و بازیکنان اساسا روزانه به نوشتن و گزارش از تورنتو چشم انداز. آن است که کامل نیست به دلایل من در گسترش که ما بیشتر استفاده می شود به روند اما ما به شما بهترین ما می توانیم انجام دهیم.

من می دانم که تمام هشت بذر بازی پخش خواهد شد توسط یکی از رپتورز' شرکای اعتقاد من با خود کارکنان از کار کردن در اینجا و نه در اورلاندو است.

Q: بنابراین Woj میخ می شود به عنوان "2 در" به عنوان junior سناتور از ایالت میسوری دیوهای NBA و publicizes یک ایمیل خصوصی. چین و هنگ کنگ سهام پاسخ از محافظه کاران هنگامی که صحبت کردن در NBA. 2017 صادرات چین از میسوری شد کالاهای $1.7 B. 2016 خدمات $829M. بسیار بزرگ شماره 18 پرجمعیت ترین دولت است. ایالات متحده تا سال 2018 کسری تجاری از $346B با چین است. نفاق است نه محدود به NBA. گسترش جهانی اخلاقی است برچسب قیمت و هر شرکت با در نظر گرفتن آسیب های بالقوه برای نام تجاری است. فقط در هفته گذشته مدیر عامل شرکت گویا غذاهای ستایش رئیس جمهور در کاخ سفید با این حال کوبا/اسپانیایی مصرف کنندگان در حال حاضر تحریم این محصول به عنوان یک نتیجه.

من در Woj طرف از این یکی. چرخش NBA در حالی که دولت خود را صادرات $2.5 B کالا /خدمات به چین است BS. خوب شانس گرفتن NBA در میسوری!

Johnnyc

یک: من ممکن است تا به حال یک بیت از یک موضوع را با زبان دقیق Woj استفاده می شود اما به من اعتماد و او را از آنچه که همه ما می خواهیم به انجام حداقل یک بار در هفته به احتمال زیاد یک بار در روز به های مختلف عضو شورای نظارت مدت. ایستاده ام با او.

همانطور که برای ویژگی های از ایالات متحده آمریکا و چین روابط آنها بسیار متنوع و در هم تنیده در بسیاری از سطوح می تواند وجود داشته باشد هیچ مطلق.

س: سلام داگ

من چیزی ندیدم هنوز روی SN و TSN برنامه پخش برنامه برای رپتورز بازی. من می دانم ESPN احتمالا حقوق در حباب اما مطمئنا (من نه با شما تماس شرلی) یکی از شبکه های حمل خواهد شد بازی. آیا شما از شنیدن ؟

آیا می دانید اگر scrimmages پخش خواهد شد? آیا شما می دانید که در آن ما ممکن است قادر به آنها را?

دیروز شان مارکس گفت: کوین دورنت و Kyrie Irving خواهد شد که ورودی را به چه کسی مربی جدید خواهد بود و تا به حال ورودی در شلیک مربی کنی اتکینسون. همچنین ایروینگ بود به شدت درگیر در سازماندهی تماس به دیگر بازیکنان در مورد رفتن به اورلاندو زمانی که او نمی تواند بازی کند. من فکر می کنم این بخشی از دلیل او نمی تواند شرکت در بازی های حذفی (دوباره). او به نظر می رسد به علت اختلال در هر کجا که او می رود. او مهارت اما به نظر من چمدان بیشتر مهارت های خود را. اگر شما تا به حال شانس به او را به تیم خود را خواهد شما آن را انجام دهید ؟

اگر NBA ساخته شده است هر گونه خطا در قضاوت در تنظیم اورلاندو حباب آن, آوردن در غیر حذفی تیم است. بسیاری از کسانی که تیم هیچ شانسی برای ساخت پلی آف به طوری که بازیکنان در این تیم کمتر به از دست دادن آنها شکستن پروتکل. من فکر می کنم آن را باید 16 حذفی تیم تنها. آنچه به شما می گویند?

من موافقت می کنم که بیس بال نباید در تورنتو است. من نمی فهمم این شهردار حمایت از این با تورنتو هنوز در تلاش برای مهار این ویروس. من نمی بینم بسیاری از کسب و کارهای محلی با بهره گیری از آن به غیر از چند هتل و شاید یک شرکت غذا. همانطور که برای استانی وزیر گفت: او مورد تایید من مطمئن هستم که برتر خواهد به توافق برسند. او شده است هل دادن برای حفظ مرز بسته شده است. همانطور که برای دولت فدرال آنها را تنها آن را تایید کند اگر آنها فکر می کنم آن را ممکن است منحرف کردن اخبار به دور از ما فاسد ساعت و وزیر دارایی. آنها بسیاری مانند مغلوب ساختن پیشی جستن در تلاش برای منحرف کردن هر گونه تبلیغ بد و دور از آنها. متاسفانه ما زیادی ندارد و مخالف در این زمان و آن را به نظر نمی آید مانند وجود دارد هر گونه رهبران خوب در آینده نزدیک.

مراقبت از خودتان است. ایمن ماندن.

دیو

کرن

A: مقدار زیادی به باز کردن در اینجا به عنوان آنها می گویند.

من به ذکر است که تمام هشت بازی پخش خواهد شد اما آنها هنوز به تعیین خواهد شد که در TSN یا Sportsnet که از منطقه ای خود را تنظیم. من هستم گفت: هیچ شرکت طرح آماده به اعلام سه scrimmages. آنها خواهد شد به احتمال زیاد همه در دسترس خواهد بود اما شاید از طریق جریان به این معنی است. که تعيين باید ساخته شده در اوایل این هفته.

Kyrie Irving بسیار بازیکن با استعداد که من فکر نمی کنم من می خواهم که در تیم من است.

من موافق 22 تیم است که بیش از حد بسیاری از. من به نفع 20 تقسیم به چهار گروه پنج در جام جهانی نوع از راه اندازی. Funnily به اندازه کافی آدم و شورای حکام نیست به دنبال وکیل من.

س: سلام داگ.

امیدوارم که شما خوب, با وجود های اخیر سرکوبگر آب و هوا.

پس OG Anunoby جشن دیگر مدار دور خورشید من تعجب می کنم اگر او بیشتر مایل به تفصیل شرح دادن یک بیت.

من تعجب می کنم اگر او در حال حاضر خواهد بود مایل به ارائه جزئیات بیشتر در مورد چگونه Serge Ibaka است سود خود را از مربیگری. OG در حال حاضر کردم سرژ در روسری و پخت و پز.

چه گام بعدی چیست ؟ چگونه fella جوان برنامه ریزی برای گسترش Ibaka را از افق خواهد آنها هر دو اسیر در حباب.

به نظر می رسد مانند یک فرصت طلایی است.

اقامت خوب

خوانده شده را علامت

یک: OG s تحقیر برای داشتن چیزی نزدیک به یک به طور منظم و گفتگو در ضبط با خبرنگاران کردن نمودار است و من نمی توانم تصور کنید که او به تغییر در هر زمان به زودی.

او می تواند ترک سرد one-liner و به نظر می رسد خوب بر روی قطعه ای از رسانه های اجتماعی, اما آن را می دهد و هیچ دیدی نسبت به آنچه که او فکر می کند یا احساس می کند.

بیش از حد بد است, اما آن را تقریبا به نقطه که در آن برخی از ما در حال رفتن به توقف تلاش به دلیل آن را به ارزش نیست نا امیدی.

س: سلام داگ. این ممکن است خیلی دیر. در NBA حباب اگر یک بازیکن تست مثبت آنها نیاز به 2 منفی آزمون برای بازگشت به حباب. از تجربه شخصی و از ادبیات شناخته شده است که بسیاری از افراد را می توانید در ادامه به تست مثبت برای هفته ها با وجود پاکسازی عفونت با توجه به تداوم مانده ویروسی هسته ای و پروتئین است. این تست در حقیقت یک تست از 'زنده' ویروس. من امیدوارم که این است در نظر گرفته شود یا این که در حال حاضر ساخته شده به پروتکل خود را. توجه داشته باشید سبکتر است که کاملا به نیمه نهایی جام حذفی!

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

مایک K. لندن

یک: لیگ و گروه پزشکی به دنبال تخصص خیلی برای ماه حتی قبل از رسیدن به اورلاندو که این پشت من است که آنها نمی تواند از آن آگاه.

و من گفت: آنها به صحبت CDC دکتر Fauci و دیگر در سطح جهان مورد احترام اپیدیولوژی و کارشناسان در این زمینه است.

پزشکی آنها سنگ unturned.

س: خوب بعد از ظهر. من به تماشای نیمه نهایی جام حذفی بین منچستر سیتی و تیم او که پشتیبانی از آرسنال پشتیبانی می کند. بلند پیشانی فدراسیون فوتبال نظر می رسد که تصمیم گرفتند برای لوله کشی-در سر و صدا از سر و صدای جمعیت و من باید اعتراف, من دوست دارم این فریب از من فقیر overtaxed مغز بیشتر از من فکر می کردم ممکن است. توسط NBA با توجه به چیزی شبیه به حباب مسابقات ؟

James A., ویکتوریا

یک: شده است وجود دارد هیچ کلمه ای رسمی بر روی چه نوع از سر و صدای محیط وجود دارد ممکن است در پخش, اما من مطمئن هستم که وجود خواهد داشت برخی از. من فقط امیدوارم که آن را بیش از حد بدیهی است که جعلی و زمان استفاده از آن خواهد شد همه چیز. آدم نقره ای می گویند راه برگشت وقتی که آنها را به یک "پیشرفته مشاهده و تجربه" برای طرفداران و من گمان می کنند که اگر آنها پخش هر یک از فصل قبل scrimmages است که آنها را آزمایش کنید.

س: با سلام

بنابراین من موافقت خود را با ایستادن در هیچ Blue Jay بازی در اینجا. آن را بیش از حد بزرگ است یک خطر برای جامعه ما.

من را بپرسید اگر آن روشن شده است به عنوان به که در آن پایه های اصلی داوری خواهد شد ایستاده در راه اندازی مجدد بازی.

من فکر نمی کنم این امر می تواند عاقلانه حتی اگر با پوشیدن یک ماسک برای کسی که به دولا شدن به طور مستقیم در پشت و بالای گیر. اگر من یک گیر من خواهد بود با احتیاط!!!

با تشکر

اندرو به

یک: من باور نمی شده است وجود دارد هر گونه پیشنهاد در مورد جابجایی داوران و اگر هر کس درگیر در هر بازی تست شده است و روزانه منفی فرض است که وجود خواهد داشت هیچ خطر انتقال است. آن را از روی حیله و تزویر ،

اما در این راه نگاه: داوران و جلب در حال حاضر ماسک و شاید که کمک می کند?

س: سلام داگ
غذای تماس برای برخی از کیسه مراسلات پستی مواد در اینجا ...
سوال re: اورلاندو حباب و intrasquad دوستی: آیا تیم مجاز به fraternize با یک دیگر (یعنی در حال رپتورز بازیکنان یا مربیان قادر به اویختن با دوستان از تیم های دیگر)? آن را جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه سطح کلی لیگ رفاقت تغییرات در طول دوره آزمایش حباب.
با تشکر دوباره مثل همیشه برای ادامه به انجام کار بزرگ خود را.
آلن

یک: با شش یا هشت تیم در هر یک از سه هتل ها آن را غیر ممکن است برای قانونگذاری در برابر هر گونه تعامل و من فکر نمی کنم لیگ و یا تیم حتی سعی خواهد کرد. و در حالی که وجود خواهد داشت راه بیشتر فرصت را به اویختن با دوستان از دیگر تیم های من, تاریخچه تیم های تمایل به ماندن در درون خود بسیار زیاد است و من نمی مشکوک از آن خواهد شد هر گونه سنگین تر از حد معمول است.

س: من از طرفداران بزرگ از بیل راسل ... تا زمانی که من خواندن زندگینامه خود را.
ظاهرا بازیکنان NBA در حال غرق با تحسین به خصوص در جاده ها است.
که ممکن است باعث برخی مشکلات برای آنها در فلوریدا در طول یک بیماری همه گیر. عکس خانوادگی ژست خوب است اما سه ماه-سفر جاده ای طولانی خواهد بود یک مشکل واقعی است.
من فرض کنید شما می توانید در این مورد نوشتن!?
به دنبال به جلو به برخی از بسکتبال; من تا زمانی که من بود 70.
اد Childe

یک: همه چیز من تا کنون خوانده شده در مورد بیل راسل بوده است الهام بخش; من مطمئن هستم که آنچه شما به عنوان خوانده شده.

به عنوان عدم وجود همسران, همسران همکاران و دوست دختر و یا دوست پسر و, از آن خواهد شد یک موضوع را برای اطمینان حاصل کنید. آن را به یک قربانی. من اصلا شک دارم کسی خواهد بود قاچاق انسان به دانشگاه و یا شکستن مهر و موم و بیرون رفتن اما شما هرگز نمی دانید.

س: خوب بعد از ظهر داگ

چیزی که مایه تاسف است که ما تمام شده است در انتظار است در نهایت اتفاق افتاده است و در حالی که تیم در حباب های خود را در فلوریدا! راسل وستبروک دارای آزمایش مثبت برای COVID-19. یکی به تعجب آنچه در لیگ است که تفکر در این زمان شاهد آن صورت گرفت به طوری که در اوایل. آن است که واقعا مایه تاسف است که یک ستاره بالا آمد با آن در این زمان است که قطعا به بازیکنان دیگر فکر کردن. یک تصور است که هوستون بازیکنان کمی عصبی امروز.

باب

یک: من فکر می کنم آنچه ممکن است از دست رفته است که وستبروک در واقع آزمایش مثبت قبل از او به اورلاندو و در برخورد با این ویروس به دور از محوطه دانشگاه. من فکر می کنم وجود دارد دو نفر از 322 یا خیلی از بازیکنان که آزمایش مثبت در پردیس اصلی تست و هرگز به جریان کوچک جامعه وجود دارد برای عدم عبارت بهتر.

این یک tightrope اما تا کنون آنها در حال راه رفتن آن را به خوبی. تنها سه ماه برای رفتن.

س: من به عنوان خوانده شده پرسش و پاسخ شما ارسال شده در ستاره و یکی از پاسخ به صحبت کردن در مورد تیم هایی که او دوست داشت. یکی از آنها ناف راب. او نام دانشگاه. کالیفرنیا درست اما پردیس سانتا کروز نمی سانتا باربارا. فقط فکر من می خواهم که در آن وجود دارد به دقت به خاطر.

هنجار Gordner

یک: آن را کردم. Thnaks.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب