77 درصد از گذاشته شدن کارگران بر این باورند که آنها را به بازگشت به خود, پیر, کار, پست-نظرسنجی ایپسوس می یابد - Sun, 10 May 2020 PST

خوزه Mogna میامی شده است چک کردن گوشی خود را به طور مداوم برای یک متن و یا تماس از مدیر خود گفتن او در آن زمان

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

خوزه Mogna میامی شده است چک کردن گوشی خود را به طور مداوم برای یک متن و یا تماس از مدیر خود گفتن او در آن زمان به بازگشت به کار خود را در ساخت و ساز شرکت تامین است. Mogna شد furloughed در پایان ماه مارس و او را یکی از بیش از 30 میلیون آمریکایی به طور ناگهانی و بدون کار در همه گیر اما او امیدوار او نامیده خواهد شد به زودی.

اکثریت قریب به اتفاق گذاشته و یا furloughed کارگران – 77 درصد – انتظار به rehired خود کارفرمای قبلی هنگامی که ماندن در خانه و سفارشات خود را در منطقه از میان برداشته شوند و با توجه به سراسری واشنگتن پست-نظرسنجی ایپسوس. نزدیک به 6 در 10 می گویند آن است که "به احتمال بسیار زیاد" آنها خود را با توجه به نظرسنجی که انجام شد مارس 27-مارس 4 در میان 928 کارگران بودند که گذاشته یا furloughed پس از وقوع آغاز شد. اما نگرانی است که بسیاری از این کارگران بیش از حد خوش بینانه در مورد rehired داده شده چه مقدار عدم قطعیت باقی مانده است در مورد سلامت و شرایط کسب و کار در سال پیش رو.

و دامنه مشکل را نگه می دارد نصب. وزارت کار ایالات متحده در روز پنج شنبه گزارش داد که 3.2 میلیون آمریکایی ظ تعداد مدعیان بیکاری در هفته گذشته هفت هفته در مجموع برای افرادی که به دنبال مزایای بیکاری به بیش از 33 میلیون آمریکایی. نرخ بیکاری شروع به پریدن کرد از حدود 3.5% در اوایل این سال به نزدیک به 20 درصد در حال حاضر بسیاری از اقتصاددانان بر این باورند.

ایالات متحده با آن مواجه است آن بیکاری بزرگترین بحران از زمان رکود بزرگ به عنوان بسیاری از شرکت ها شده اند سریع اجازه دهید به کارکنان. اقتصاددانان می گویند که بهترین شانس را برای هر نوع بازیابی است که برای دریافت به عنوان بسیاری از کارگران که ممکن است به خود شغل است. مقدار آن بستگی به بازگشایی می رود.

"من شکل آنها ممکن است با من تماس بگیرید در پایان این ماه به شروع دوباره در ماه ژوئن. اما من نمی دانم" گفت: Mogna, 54, که مبادرت به فروش مواد به سایت های ساخت و ساز. "اگر من مشغول به کار در یک رستوران من احتمالا نمی خواهد که خوش بینانه است. اما ساخت و ساز است که هنوز هم رفتن."

قصد بازگشت به قبل از کار است که به طور معمول بسیار ساده تر و سریع تر از جستجو برای یک کاملا جدید است. آن را نیز می دهد گذاشته و کارگران بیشتر احساس راحتی در مورد امور مالی خود را. مطالعات نشان می دهد که کارگران که به اعتقاد آنها تنها چند هفته به دور از یک شغل ثابت دوباره به احتمال زیاد کمتر به مارپیچ به افسردگی و یا جلوگیری از پرداخت عمده صورتحساب.

اما اقتصاددانان هشدار می دهند خوش بینی می تواند نابجا. دیگر مردم از کار هستند و کمتر احتمال دارد که آنها به نام پشت. در یک روند نگران کننده شرکت هایی مانند جنرال الکتریک و Nordstrom در ابتدا اعلام کردند که furloughing کارکنان موقت اخراج که در آن کارگران پرداخت نشده اما معمولا در حفظ و سلامت خود را بیمه. اما در حال حاضر برخی از کسانی که furloughs در حال تبدیل شدن دائم اخراج. MGM استراحتگاه فقط هشدار داد که ممکن است آن را furloughs دائمی و همچنین اگر کسب و کار نیست دوباره بجای اول برگشتن در این تابستان.

یک گزارش جدید از بکر فریدمن موسسه در دانشگاه شیکاگو پیش بینی 42% اخیر اخراج از این بیماری همه گیر خواهد شد و در نتیجه در کار دائمی و زیان. وجود دارد دو موضوع: اول بسیاری از شرکت ها در حال ورشکستگی و یا خاموش کردن به طور دائم به طوری که آنها نمی خواهد نیاز به کارگران است. حتی پس از بخش هایی از اقتصاد بازگشایی بسیاری از مردم خواهد بود مردد به فروشگاه سفر و بیرون رفتن برای غذا خوردن را به عنوان قبل از. کسب و کار عامل در نیمی از ظرفیت و یا تعویض به صورت آنلاین و یا بایگانی اطلاعات نیاز ندارد تقریبا به عنوان بسیاری از کارگران است.

"حتی اگر یک درمان معجزه می افتد از آسمان در ماه جولای آن را به تقاضا در حالی که برای انتخاب به بالا" گفت: Betsey استیونسون استاد اقتصاد در دانشگاه میشیگان. "وجود دارد هیچ راه سفر یا خرده فروشی نگاه همان و به ارمغان می آورد همه است."

به طور معمول کمتر از نیمی از گذاشته شدن کارگران در انتظار بازگشت به شغل قبلی اما امیدوارم که این زمان می تواند متفاوت باشد از آنجا که بسیاری از کسب و کار و خاموش شدن و به احتمال زیاد به طور موقت اقتصاددان گفت: تا von Wachter از دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است.

"کمک به کارگران در حفظ و متصل به خود را قبل از کارفرمایان می تواند سرعت بخشیدن به بازیابی" گفت: فون Wachter.

اقتصاددانان خواست شرکت کردند کارگران به جای تخمگذار آنها را از یک کردند اجازه می دهد تا برای برخی از مرتب کردن بر اساس از کارفرما ارتباط باقی می ماند حتی اگر یک کارگر دیگر به کار. Mogna شده است قادر به نگه داشتن خود را با حمایت کارفرما بیمه بهداشت و درمان. او تا به حال به خود را ماهانه پرداخت اما این یک کمک بزرگ به می دانم که او همان بیمه در جهانی همه گیر.

اخراج و furloughs سر به فلک کشید در اواسط ماه مارس و نگه داشته اند نوردی به عنوان برخی از کسب و کار است که در ابتدا سعی در باز بماند یافت می شود آن را غیر ممکن بود. آمریکایی ها هنوز هم به طور گسترده ای در مخالفت با بازگشایی اکثر کسب و کار باقی می ماند و مردد به رفتن به فروشگاه ها و رستوران ها.

خبري در حال افزایش است در میان بسیاری از این بیکاری کارگران به عنوان رویکرد آنها نزدیک به دو ماه از کار. تقریبا 1 در 4 گذاشته شدن کارگران می گویند که آنها خواهد شد در "واقعی مشکل مالی" در کمتر از یک ماه اگر هیچ چیز تغییر. در میان کسانی که گذاشته 43 درصد می گویند شیوع بیماری بوده است "جدی منبع استرس" را در زندگی خود در مقایسه با 29 درصد در میان دیگر آمریکایی پست-نظرسنجی ایپسوس می یابد.

Aidan Davis نگران از دست دادن جای خود را در ممفیس. 44 ساله و پدر تلاش کرده است به پرداخت اجاره خود را پس از او از دست رفته خود را به عنوان یک آشپز در بازی چکرز در ماه مارس به عنوان کسب و کار آهسته در طول بیماری همه گیر. او شده است تلاش برای ورودی اطلاعات خود را در این سرویس درآمد داخلی سایت به امید گرفتن یک $1,200 امداد پرداخت به جزر و مد او را تا او می تواند پیدا کردن یک کار جدید پس از او فکر نمی کند این احتمال وجود دارد او می تواند به ارمغان آورد.

"در حال حاضر من در تلاش فقط به پرداخت هزینه برای وعده های غذایی," دیویس گفت:. "من برای اعمال نرخ بیکاری دو بار اما بدست بدون پاسخ."

کنگره به تصویب 2.5 تریلیون دلار در کمک های اولیه برای کسب و کار مبارزه و کارگران که سخت است آمار حکم به ماندن در خانه را امتحان کنید برای جلوگیری از گسترش COVID-19. بسیاری از کسانی که گذاشته – 61 درصد – می گویند که آنها دریافت کرده اند $1200 یا بیشتر تسکین بررسی از دولت فدرال برای کمک به جبران هزینه های اما 38 درصد نیست.

این یک داستان مشابه در مورد بیمه بیکاری. کنگره bumped هفتگی بیکاری چک $600 معنی بسیاری از کارگران واجد شرایط برای حدود 1000 $یک هفته در جبران خسارت بیکاری. اما آنها قادر به تکمیل درخواست خود و دریافت کمک یک فرایند است که بسیار آهسته در برخی از کشورها. در فلوریدا کمتر از 30 درصد از 1.8 میلیون نفر در پرونده مدعیان بیکاری پرداخت شده است تا کنون به دلیل مشکلات سیستم پر کردن. در کشورهای دیگر مانند نیویورک بیکاری بسیاری از کارگران مجبور به تماس با ده ها بار در روز به مدت هفته برای نهایی کردن برنامه های خود.

نیمی از گذاشته شدن کارگران می گویند آنها شده اند قادر به درخواست برای بیکاری اما کمتر از 3 در 10 دریافت کرده اند پول تا کنون پست-نظرسنجی ایپسوس می یابد. از کسانی که سعی در اعمال می شود اما ناموفق بودند 4 در 10 گزارش که آنها نمی تواند کامل نرم افزار به دلیل خطوط تلفن آنقدر شلوغ است که آنها نمی تواند از طریق و یا خود دولت بیکاری وب سایت کار نمی کند.

هفته آینده به احتمال زیاد به بحرانی برای دیدن چگونه بسیاری از کارگران بیکار شروع به برگشت به کار. جدید مدیریت کسب و کار کوچک وام و کمک های مالی شناخته شده به عنوان چک حفاظت برنامه – نیاز شرکت به rehire کارکنان تا پایان ماه ژوئن است.

حتی اگر سهم زیادی از کارگران را به نام بازگشت میلیون ها نفر از آمریکایی ها هنوز هم به احتمال زیاد باقی می ماند بیکاری. این کشور نرخ بیکاری به طور گسترده ای انتظار می رود به آمار 20 درصد در بهار امسال و رها کردن تنها به حدود 10 درصد تا پایان سال, معنی یکی در 10 کارگران هنوز هم از کار در تعطیلات.

واشنگتن پست-نظرسنجی ایپسوس انجام شد مارس 27-مارس 4 از طریق ایپسوس را KnowledgePanel یک نظرسنجی آنلاین پنل استخدام از طریق نمونه گیری تصادفی از خانواده های ایالات متحده. نتایج جستجو در میان نمونه 928 افرادی که گذاشته شد یا furloughed در طول شیوع کروناویروس یک حاشیه خطای نمونه گیری از خطا حاشیه 3.5 درصد است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب