کریس برف بهترین ترفند ممکن است لگد زدن به یک هدف زمینه برای ALS او را گرفتن دیگران برای قرار دادن بوت به این بیماری

زمانی که کریس برف لگد زمینه هدف بالا بردن سطح آگاهی برای ALS توپ سفر بیش از 40 متری. علت او برانگیخته می گذرد

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

زمانی که کریس برف لگد زمینه هدف بالا بردن سطح آگاهی برای ALS توپ سفر بیش از 40 متری. علت او برانگیخته می گذرد بسیار بیشتر است.

برف, دستیار مدیر کل با شعله کلگری است و مبارزه با نادر جهش اسکلروز جانبی آمیوتروفیک, همچنین شناخته شده به عنوان بیماری لو گریگ. و تصویری از خود را هدف زمینه باعث شده است تا مردم در سراسر ورزشی را به او فوت و فن-چالش شات.

Chicago Cubs GM تئو اپستاین فکر آن سرد شده و یک ویدیو از خود هدف زمینه کامل 50-yarder. Green Bay Packers کارفرمایی Aaron Rodgers, Indianapolis Colts توپ زن پت مک آفی و بیس بال نویسنده جف Passan پیوست. چالش مطرح شده بیش از 150.000 دلار برای ALS آگاهی و درمان است.

"من می خواستم برای انجام کاری فیزیکی به خودم یادآوری کنم چگونه فیزیکی من هنوز هم هستم" برف گفت: خود را ضربه. "به من گفت: شما می دانید آنچه که من استفاده می شود به پا زدن توپ فوتبال زمانی که من رفتم به دانشگاه. یکی از دوستان من در آنجا ما استفاده می شود برای بالا رفتن از نرده های اطراف میدان و پس از آن ما می خواهم بازی H-یا-S-E درست مثل در بازی بسکتبال تنها با لگد زدن به فوتبال.

"بهترین من تا کنون آمار زمانی که من در سیراکیوز 47 متری به طوری که برای اولین بار پا زدن من در این ویدئو من گفت: من هنوز این رو."

و این اولین ضربه الهام گرفته شده خیلی بیشتر. برف با کمک شعله های آتش کارکنان با #TrickShot4Snowy یک چالش برای هر کسی که برای انجام هر نوع ترفند شات در هر ورزش را به علت کمک کند.

برف می تواند با تمرکز بر روی خود است. 38-ماه-پیر دهکدهای از دست داد و چهار بستگان به این بیماری است. او با توجه به یک سال به زندگی می کنند در ماه ژوئن گذشته. اما او در بر داشت قدرت در حمایت از همسر Kelsie پسر کوهن, مادر, کرم پای, خانواده, دوستان, شعله های آتش و در حال حاضر صدها نفر از هزاران نفر از افرادی که به تماشای ویدئویی خود را.

او می داند که این مهم است که برای انجام کاری با شما داشته باشد.

"این باعث می شود شما احساس می کنید برای رفتن را از طریق این ارزشمند است که من آن را یک فرصت برای ایجاد یک تفاوت" برف گفت. "اگر داستان من کمک می کند تا مردم را به کم کردن سرعت و لذت بردن از امروز به بچه های خود را اضافی در آغوش, که یک پیروزی است."

برف ارزشمند است عضو شعله های آتش GM براد Treliving کارکنان نظارت بر تجزیه و تحلیل قرارداد و مذاکرات و بی شمار دیگر وظایف. اما در ماه آوریل گذشته او شروع به احساس ضعف در دو انگشت دست راست خود را. وضعیت پیشرفت تا زمانی که او از دست داده و بسیاری از استفاده از دست راست خود را.

همسر او فصاحت دقیق چه شوهر او رفتن را از طریق در یک قطعه متحرک به نظر می رسد که در ورزش نشان داده شده است. این زن و شوهر بود احاطه با بدترین حالت-سناریو در ماه ژوئن: برف مبتلا به ALS در مورد ارث مهاجم جهش از این بیماری است.

از طریق پزشک خود برف آموخته از درمان در تورنتو Sunnybrook بیمارستان. او و خانواده اش شده اند پرواز از ونکوور به تورنتو یک بار در ماه به دیدن دکتر Lorne Zinman پیشرو پزشک در ALS زمینه و برای به دست آوردن یک تزریق از طریق ستون فقرات به ضربه بزنید. نتیجه این شده است یک فرمت در زندگی چیزی است که Kelsie برف شجاعانه وقایع در وبلاگ خود.

"هنگامی که کریس شد مبتلا به ALS در تابستان گذشته او در حال حاضر از دست داده بیشتر از استفاده از دست راست خود را. او نمی تواند برش مواد غذایی خود را و یا کراوات کفش خود را. آن را سخت تر به دکمه پیراهن های خود را به نوبه خود کلید در خودرو سیستم جرقه زنی و بازی گرفتن با پسر ما" Kelsie برف نوشت.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"اکثر ALS پراکنده است اما کریس خانوادگی است ناشی از یک ژن جهش یافته که منتقل می شود. فقط در دو نسل ALS گرفته دو تا از عموهای او 28 ساله پسر عموی و در سال 2018 خود را پدر. و اگر این بیماری نیست بی رحمانه به اندازه کافی خاص خود جهش تهاجمی است. متوسط امید به زندگی برای کسی که با ALS است سه تا پنج سال. برای کریس آن را شش تا 18 ماه."

یک سال پس از تشخیص خود, برف, توییتی از پیروزی پیام این هفته: "در ماه ژوئن گذشته 17 من داده شد یک سال به زندگی می کنند. من باید از دست داده اند توانایی راه رفتن غذا خوردن و نفس کشیدن. به جای من در زمان سه گام به عقب دو به سمت چپ و آیا این (لگد یک هدف زمینه) ..."

او در بر داشت راه برای بدست آوردن چیزی انجام می شود. هنگامی که او بازگشت به یخ در پاییز گذشته او هنوز هم تا به حال مشکلات با دست راست خود را. اما شعله های آتش تجهیزات مدیر دوخته برف هاکی دستکش به یک مشت بنابراین او می تواند نگه داشتن چوب خود را بهتر و برف قادر به حلقه یک جن میره.

برف است و هر روز یک برکت و رحمت است و شامل استفاده از شرایط خود را برای کمک به دیگران.

"وجود دارد خیلی بازخورد به تصویری که من نمی دانم در مورد" برف گفت. "من و همسرم در حال تلاش برای تدریس به کودکان ما چگونه به عشق ... مهم نیست که چقدر بلند من ما باید از این فرصت به انجام کاری برای خوب بیشتر و زمانی که شما باید این فرصت را, شما باید آن را."

Mark Zwolinski


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب