گرگور Chisholm: پایین می رود Grichuk. پایین می رود Giles. پایین رفتن جیز آبی

آبی جیز از دست outfielder Randal Grichuk نزدیک کن Giles و سپس یک سری برابر Tampa Bay Rays دلخراش در مد.هر شکست

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

آبی جیز از دست outfielder Randal Grichuk نزدیک کن Giles و سپس یک سری برابر Tampa Bay Rays دلخراش در مد.

هر شکست ممکن است نگاه مشابه در رده بندی, اما در دراز مدت اثرات می تواند متفاوت باشد. برخی از ضرر و زیان در حال خار قبل از نهایی زمین انداخته است. دیگران مانند روز یکشنبه 6-5 دست دادن به خلیج تمپا در 10 نوبت معطل خواهد شد برای روز.

گرفتن ضرب و شتم توسط یک رود مدعی مانند اشعه یک چیز است. از دست دادن به یک رقیب در حالی که دو برجسته بازیکنان پایین رفتن با آسیب چیز دیگری به طور کامل.

Grichuk رفتگان در ششم با درد پشت و جایلز چپ میانه نهم با آرنج راست درد. آن را بلافاصله روشن است که هر دو را به صف.

خشن, بازی خشن آخر هفته تمام اطراف جیز که کاهش دو از سه در Tropicana زمینه برای باز کردن به صورت مختصر خود را در 60 بازی فصل.

"او خوب بود" جیز مدیر چارلی Montoyo گفت که در مورد خواسته Giles بعد از بازی. "او دو outs مثل او همیشه می کند ... به فرمان او نبود اما او نگاه خوب است. او هرگز گله و شکایت و یا هر چیزی. به همین دلیل من فکر می کنم او خوب بود تمام وقت است."

به جز Giles به نظر نمی آید خوب است. او خواست برای محافظت از 4-2 سرب در نهم باز یافته و با وجود بازنشستگی این دو مورد چیزی درست نیست. جایلز' fastball صدر در 94 متر.p.h. و او تا به حال مشکل محل خود را زمین.

سوم خمیر را از قاب Giles پرتاب شد تقریبا به طور انحصاری لغزنده. در مناسبت نادر او پرتاب fastball خود سرعت نیز با کاهش به 92. او به نظر می رسد به لرزش بازوی خود را و رمیدن در, درد, زن و شوهر حداقل یک بار.

پس از این اشعه قرار دادن دو دونده بر پایه تبادل مربی پیت واکر فرستاده شد و به دیدار Giles. با وجود آشکار علائم هشدار دهنده جیز بودند محتوا با هر Giles تا به حال به می گویند و تصمیم به ترک او در بازی. جایلز راه می رفت بعد خمیر را در چهار رزین و پشت افتاد 3-1 به جی-مرد چوی قبل از او کشیده شد.

Lefty برایان موران وارد شده و اشعه رفت تا نمره دو اجرا می شود در زمین باز یافته قبل از کوین Kiermaier راه می رفت آن را در 10 با ترجمه خاموش right-hander اجتناب یاماگوچی.

"البته ما خواسته بر روی نیمکت, اما او گفت: او خوب بود" Montoyo گفت: بعد از بازی در مورد اینکه چرا Giles نبود کشیده زودتر. "ما به نام از نیمکت و گفت:" او خوب است."

اگر Giles خوب بود قبل از او نمی کنه. جانباز و نزدیک بود که انتظار می رود به سفر با جیز به واشنگتن در شب یکشنبه که در آن او را بیشتر تحت ارزیابی. جیز را فهرست او را به عنوان روز به بعد تا زمانی که اطلاعات بیشتر در دسترس می شود. Montoyo آماده نیست به نام فیلم جدید نزدیک تر است تا به سرعت پس از چند روز بازی اما اردن رومانو آنتونی باس و رافائل Dolis خواهد بود خود را گزینه اصلی است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

آرنج آسیب های ترسناک به اندازه کافی برای هر پارچ اما آنها ممکن است حتی بیشتر نگران کننده برای Giles چرا که او مبارزه مسائل مشابه زیادی از فصل گذشته. 29 سال قرار داده شد مجروح لیست در ماه های ژوئن و ناراحتی درنگ به خوبی به ماه جولای است که تصور می شود یکی از دلایل یانکی ها حمایت از دستیابی به او را در مهلت تجارت. جایلز ارسال شده 1.87 عصر با 23 صرفه جویی در فصل گذشته و او تن به تن یک بدون گل نهم در روز جمعه بازکن فصل قبل از آخرین شکست.

"او شده است فوق العاده برای سال و نیم گذشته و یا هر آنچه شما می خواهید به آن تماس بگیرید" Montoyo گفت. "او دو outs. به همین دلیل ما نمی او را چرا که او گفت که او خوب بود. ما فرستاده پیت کردن به این دلیل است که مطمئن شوید که او خوب بود."

Gregor Chisholm


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن