مادر بزرگ موشک ویروس و یک خانواده که عشق حاصله از 2500 مایل

[محتوای جاسازی شده]نیویورک — هنگامی که Eliana Marcela Rendón شد در نهایت قادر به دیدار مادر بزرگ او که تا به ح

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

نیویورک — هنگامی که Eliana Marcela Rendón شد در نهایت قادر به دیدار مادر بزرگ او که تا به حال صرف چهار سال در یک جزیره بیمارستان, یک عضو هیات ملاقات او در لابی بپرسید اگر 74 سال بیمار بود و به آهنگ های مورد علاقه.

Rendón پس از تماس با اعضای خانواده درخواست چند مذهبی انتخاب زبان اسپانیایی: "Sumérgeme" و یا "تجربه من"; "Cristo, Yo Te Amo," "مسیح من شما را دوست دارم" و "Cuando Levanto Mis Manos" "وقتی که من بالا بردن دست من."

سپس او و شوهرش Edilson والنسیا هدایت می شدند به یک coronavirus مراقبت ويژه در ساحل شمالی بیمارستان دانشگاه که صبح, مارس 19. "ما یک معجزه خداوند" Rendón دعا به عنوان زن و شوهر منتظر آسانسور. "آیا مادر بزرگ من لطفا."

مادر بزرگ او کارمن Evelia تورو که زندگی با این زن و شوهر در کوئینز افتاده بود بیمار در اواسط ماه مارس پس از بازگشت از یک مراسم خانواده در کلمبیا. پس از آن بستگان او وجود دارد و در ایالات متحده تا به حال پیوست آنلاین, شبانه, نماز, جلسه هر کدام با تم های مختلف: ایمان قدردانی از صبر و شکیبایی و رحمت و اطاعت و عشق و وفاداری. شب قبل از Rendón بازدید از بیمارستان موضوع معجزه بود.

در هفته های اخیر بسیاری از خانواده ها مانند Rendón را مواجه اند مشقت بار تصمیم گیری در مورد عزیزان که زندگی coronavirus قرار داده است در خطر است. با نادر استثنا کسانی که انتخاب شده اند از همه بیشتر غم انگیز چرا که آنها تا به حال ساخته شود از دور: نیویورک بیمارستان را ممنوع اکثر بازدید کنندگان برای ترس از سرایت.

دو هفته به بیمارستان اقامت در اوایل ماه آوریل پزشکان قرار داده تورو در ونتیلاتور پس از او سطح اکسیژن کاهش یافت. در آن Northwell سلامت بیمارستان نیویورک سیستم که شامل ساحل شمالی تحت درمان بود تقریبا از 5700 بیماران با COVID-19 بیماری ناشی از این ویروس با توجه به یک مطالعه اخیر. بیش از 3000 هنوز در بیمارستان بستری; 553 فوت کرده است.

بیش از 800 مثل تورو باقی مانده در هواکش. بسیاری از پزشکان در سخت-آمار بیمارستان ها شده اند نگران آن است که تعداد قابل توجهی از بیماران بدحال با COVID-19 به نظر می رسد برای رسیدن به یک "منطقه گرگ و میش" وضعیت ریه های خود را بهبود نیست.

"چه می خواهید انجام دهید با این مردم ؟ که در آن آنها بروید ؟ آیا آنها بهتر پرسید:" دکتر پرسپولیس Narasimhan یک مدیر منطقه ای برای مراقبت های ویژه در Northwell. با توجه به درک محدود از این بیماری جدید پزشکان اختلاف نظر در مورد چگونه برای مراقبت از بیماران که ممکن است زنده ماندن با درمان طولانی مدت اما می تواند مزمن بدحال یا جدی ماندگار مسائل پزشکی.

سه روز قبل از Rendón آمد به بیمارستان چندین بستگان پیوست چه یک پزشک, دکتر اریک Gottesman رئیس واحد مراقبت های ویژه به عنوان "اهداف مراقبت" تماس بگیرید. تورو تسکین یافته شد و نه درد Gottesman به آنها گفت. اما پس از نگه داشتن او در یک دستگاه تنفس به مدت دو هفته او گفت: "ما با داشتن یک زمان سخت تهویه او — گرفتن گازهای نوع اگزوز از بدن بیرون."

پزشک ذکر شده تلاش های او و همکارانش ساخته شده بود: چندین داروها درمان تجربی و تغییر تورو برای کمک به بهبود سطح اکسیژن. "هنوز" او گفت:, "ما شده اند قادر به ریه ها او بهتر است." آنها بسیار سفت او ادامه داد: "مانند یک اسفنج که کار نمی کنه."

اگر تورو بهبود Gottesman هشدار داد "او در حال رفتن به نیاز به مقدار زیادی از کمک و احتمالا نمی تواند در هر نقطه در نزدیکی به آنچه او بود." سپس او اضافه کرد: "ما نیاز به بحث در مورد آنچه که ما باید انجام دهیم و از اینجا و آنچه که او می خواهم."

یک ستون از خانواده اش

در سفر به کلمبیا در اواخر فوریه تورو ماند در یک خانه اجاره ای با حدود دو دوجین دیگر اعضای خانواده که در حال حاضر در ایالات متحده زندگی. آنها در رفت و ديد کوه, افزایش, حضور یک دوش کودک و بازدید از قبر تورو به پسر ارشد که دو سال پیش با توجه به اعضای خانواده.

تورو Rendón و 18 ماهه, ماتیاس بازگشت به نیویورک در 8 مارس. ماتیاس به زودی توسعه آبریزش بینی و اسهال. هفته آینده تورو ناخوش بود از دست دادن او اشتها و احساس خستگی با آنچه او در نظر گرفته بود آزار دهنده سرد است. Rendón در حالی که تمیز کردن آپارتمان با سفید اظهار داشت که او نمی تواند آن را بو یا طعم ماهی قزل آلا او پخته علائم شایع coronavirus.

بیمار شد غیر معمول برای تورو که تا به حال هفت فرزند و بیش از یک دوجین نوه. او در زمان داروها برای فشار خون بالا و ضربان قلب سریع و کم کاری تیروئید اما قوی بود.

او با اعمال مجموعه ای از وزنه های سفر به کلمبیا چندین بار در سال گذشته و رفت و شنا در کلید های فلوریدا. او تا به حال بسیار انرژی, پرواز تا مراحل دوم و سوم-داستان ملکه آپارتمان و خیلی سریع به نوبه خود از غذا از آشپزخانه که Rendón به نام او Abuela Cohete — مادر بزرگ موشک.

او تا به حال رشد ضعیف در کلمبیا, تمیز کردن خانه و انجام لباس های شسته شده برای کمک به او مادر بیوه او را جمع آوری 12 خواهر و برادر. بخت و اقبال خود را تغییر زمانی که او ازدواج کرده و یک دامپزشک و خانواده تا به حال یک خانه بزرگ با مقدار زیادی از مواد غذایی است. اما شوهر او را به سمت چپ و تورو باز کوچک تولید فروشگاه به حمایت از خود و خود را جوانترین کودکان. بعد او به جمع آوری بسیاری از نوه های او از جمله Rendón, خراب آنها را با شیرینی از فروشگاه خود را.

حدود یک دهه پیش تورو به دنبال او فرزند ارشد دختر مارتا Jaramillo به اسکودوی کیپ مرجان, فلوریدا. او کمک کرد تا برای مراقبت از Jaramillo را در قانون که زوال عقل تا زمانی که او رفت و به یک مرکز کمک زندگی می کنند.

پس از آن, تورو شکایت به Jaramillo "من لازم نیست که هر کسی که نیاز به کمک من." سپس Rendón بارداری ارائه فرصت مناسب. مادر بزرگ از شمال به رهبری.

در رندن کوچک ملکه آپارتمان تورو تخت و وسایل بودند جمع شده در پشت یک اتاق نشیمن پرده. او به تماشای بیش از Matias در حالی که Rendón کار بازرسی لوازم جانبی در یک Oscar de la Renta انبار و ساده رنگ سرب در نیویورک مترو. تورو تغذیه پسر کوچک crawled شده بر روی زمین با او او را به پارک و او را برداشته به پنجره و بارها و بارها برای به اشتراک گذاشتن لذت خود را به عنوان J آموزش rumbled توسط.

سه بار در هفته او راه می رفت در اطراف گوشه به دعا در Lluvias ده گرکیا کلیسا. او دوست داشت به می گویند که همه چیز را به او متعلق به مناسب می تواند در یک چمدان اجازه می دهد او را به حرکت به راحتی بین اعضای خانواده آنها به یاد می آورد. پول اهمیت کمی به او. "قرار دادن خدا و هر چیز دیگری را به دنبال خواهد داشت" او به او گفت ،

در روزهای اول علائم تورو وضعیت بدتر شده است. او نمی خواهید برای رفتن به یک بیمارستان چون او می ترسید ابتلا به این ویروس اعضای خانواده گفت. اما Rendón, 32, و همسرش, 48, اصرار او توجه در تماس تلفنی با دکتر که دفتر بسته شد; و او را به یک مرکز مراقبت فوری که تجویز آنتی بیوتیک ها و آوردن او به جامائیکا بیمارستان مرکز پزشکی. او خانه فرستاده شد چرا که او تا به حال هیچ تب.

در مارس 19, او یک توسعه. "من احساس بسیار ضعیف عزیز," او گفت: او نوه.

بعدی شب Rendón و شوهرش سوار زن به ساحل شمالی بیمارستان فقط در طول مرز از ملکه. والنسیا 16-year-old daughter تلاش برای پیوستن تورو که صحبت تنها اسپانیایی ترجمه شد اما مجاز نیست در اتاق اورژانس. سه تن از آنها منتظر در پارکینگ از 5 p. m. به تقریبا 4 صبح نگه داشتن در تماس با تورو با تلفن.

پذیرفته شد و به عنوان بستری و خانواده اش آموخته او آزمایش مثبت برای coronavirus مارس 22. در طول یک تماس اگر چه او به نوه اش که او را باور نمی کند او آلوده شد. "خدا است که قصد ندارم به اجازه می دهد که ویروس به من," او گفت: "اما مردم همه تحت پوشش تا به من نگاه کنید."

ابتدا که هفته, North Shore, گرفتگی شد با کروناویروس بیماران. در سراسر شهر نیویورک و بیمارستان و تا به حال وحشتناک شکوفایی در موارد و پزشکان در پریشانی آنها به عنوان تلاش برای درمان یک بیماری بدون درمان است که آنها را درک نمی کنند.

پزشکان دستور سی تی اسکن تورو قفسه سینه و نتایج سازگار با پنومونی ناشی از COVID-19 این گزارش گفت: از جمله پراکنده و مه آلود تکه که شبیه زمین شیشه ای.

فوری مکالمات

تا آنجا که به خانواده اش می داند و یا یک نقد و بررسی از سوابق پزشکی توسط یکی از پزشکان او را نشان می دهد تورو نمی شد, خواسته, خواسته های خود را در مورد چه گزینه های به دنبال — و یا جلوگیری از — اگر وضعیت او بدتر شده است. این خانواده تا به حال مورد بحث نیست چه تصمیم گیری ممکن است پیش رو چندین بستگان چرا که آنها در ابتدا معتقد بودند او را بهبود می یابند.

در واقع تورو گفت که او احساس بهتر است در اول. به زودی هر چند او صدا به طور فزاینده ای خسته و نفس در تلفن. او گفت Jaramillo, دختر در فلوریدا که او گرسنه بود اما او نمی تواند در برقراری ارتباط با کارکنان در سراسر مانع زبان بودند; آنها از آوردن مواد غذایی خود را, اما او بیش از حد ضعیف برای تغذیه خودش. پس از آن او نیاز به یک ماسک اکسیژن ساخت آن را سخت برای او به صحبت با تلفن و یک X-ray نشان داد که پنومونی بدتر شد.

در خانه ماتیاس peeked در اطراف پرده در اتاق نشیمن جستجوی خود را برای بزرگ مادر بزرگ. "'Uela, 'uela, 'uela," به نام او به معنی "مادر بزرگ" — راه او همیشه استقبال او.

در مارس 2, حدود دو هفته پس از او آمده بودند به بیمارستان تورو اکسیژن کاهش یافته و به 85% — طبیعی است که در 90s — و او کار سخت تر برای نفس کشیدن با توجه به سوابق پزشکی reviewed by Gottesman. تیم پزشکی قرار می گیرد او را در معده یک روش شناخته شده به عنوان proning که گاهی اوقات باعث بهبود سطح اکسیژن در افراد با COVID-19. اما سطح در خون کاهش یافته و بیشتر به 75 درصد و پس از آن به 60s بنابراین او تبدیل شده است.

یک متخصص بیهوشی قرار می گیرد یک لوله تنفس در هوایی و او بود نقل مکان کرد به واحد مراقبت های ویژه. پزشکان بر این باور بودند که او می خواهم توسعه سندرم زجر تنفسی حاد یا ARDS و آن را تا به حال به پیشرفت شدید مرحله Gottesman گفت.

بستگان متوجه شده بود که Rendón یک سخنران اسپانیایی غرق شد تماس از پزشکان و ناراحت است که او نمی تواند مراجعه کنید. "ناتوان احساس می کنیم زیرا ما می خواهیم با او در این زمان" Rendón بعد گفت.

پس عمه اش Jaramillo بر گرفته شده بود تصمیم گیری با مشورت با خواهر و برادر خود را. شوهرش Esteban که انگلیسی صحبت می کند هماهنگ تماس بین او و دوار تیم پزشکی مراقبت از تورو اغلب ترجمه برای خانواده است.

سه روز پس از رفت تورو به ICU ساکن دکتر گفته بستگان در مورد آنچه که او به نام "فقیر دوره" و "بدتر شدن وضعیت تهویه." تماس منجر به انجام--resuscitate سفارش در ضبط این معنی که اگر تورو قلب متوقف شد, او باید زنده کرد. اما مارتا Jaramillo بود هنوز رتبهدهی نشده است آماده به تغییر به چه دکتر مراجعه کننده به عنوان مراقبت از آسایش.

Esteban Jaramillo یک کاربر ذخیره افسران آموزش سپاه مربی نا امید شد با آنچه به نظر می رسید مانند یک عدم شفافیت در تماس با پزشکان. چه راحتی مراقبت ؟ او آموخته است که در آن به معنای از بین بردن ونتیلاتور و که یکی از اعضای خانواده می تواند بازدید تورو به بالین به خداحافظی. چقدر زمان خواهد کسی معمولا داده می شود در یک ونتیلاتور برای نشان دادن بهبود است ؟ حدود دو هفته او به یاد می آورد که گفته بودن.

مهم ترین چیزی که او مادر در قانون شانس? دکتر گفت: او حتی مطمئن نیستم تورو خواهد زنده ماندن در شب. Esteban Jaramillo به سرعت مرتب یک گروه تماس تصویری با یک کشیش خانواده و تورو برای آنچه که او می ترسید ممکن است یک خداحافظی.

Rendón نشسته با مادر بزرگ او را به خوبی پوشیده مقدس مشابه در یک تصویر در لپ تاپ خود را از زن دارو و خواب, تنفس, منظم با یک لوله در دهان او. اعضای خانواده نوبت در زمان دعا و صحبت کردن با تورو قطره قطره به او می گوید که چه مقدار از آنها او را دوست داشت.

در پایان نزدیک به hourlong تماس مارس 6, خانواده تشکر مددکار اجتماعی که ارتباط آنها الیسا Vicari بود که با پوشیدن یک ماسک محافظ صورت و عینک. نه هر مددکار اجتماعی بود و راحت رفتن به اتاق coronavirus بیماران. اما Vicari, 33, شد در آینده در روز به منظور تسهیل ویدیو چت و پیوستن به اعضای خانواده برای اندونزی — پس از آن اتفاق می افتد تقریبا هر روز.

"این یک قطره در سطل در مقایسه با آنچه این خانواده ها نیاز" Vicari بعد گفت. "شما می توانید شنیدن درد و غم و اندوه در صدای خود را."

Gottesman و همکاران او ادامه داد: با درمان آنها فکر می کردند ممکن است کمک تورو. آنها سعی کرده بود ضد مالاریا, داروی کلروکين و همچنین آناکینرا به طور معمول تجویز می شوند برای آرتریت روماتوئید. پزشکان قرار داده شده یک محدوده پایین راه هوایی خود را دو بار به فایده برای بررسی انسداد است که ممکن است توضیح دهد که چرا آن را بسیار سخت برای تهویه ،

آنها در حال حاضر داوطلب خدمت سربازی به مراقبت تسکینی تیم که متمرکز بر راحتی و پایان زندگی مسائل. یکی از پزشکان صحبت با خانواده بعد از تماس تصویری به "کمک در پیچیده تصمیم گیری" یک توجه داشته باشید در نمودار گفت.

تورو بیماری تحت تاثیر قرار تنها ریه ها — "هر بخش دیگری از بدن او مشغول به کار بود" Gottesman بعد گفت: — اما ریه ها او را نمی شد در حال بهبود است.

'یکی از آخرین امید"

در 16 آوریل 10 روز بعد Gottesman و Vicari ملاقات در یک اتاق ICU برای "اهداف مراقبت" کنفرانس تلفنی با تورو خانواده.

آماده شدن برای تماس Gottesman گفت: یک خبرنگار, "من او یکی از آخرین امید است." او تا به حال قرار داده تورو در سه روز البته با دوز بالای استروئید سعی کنید برای کمک به او در ریه ها. عدم است که او و همکارانش موافقت او باید در نظر گرفته شود ونتیلاتور. "اگر او می کند که فوق العاده است. اگر او نمی خواهیم حمایت خود را از این راه بیش از حد."

او گفت که او بود و نه برنامه ریزی برای پیشنهاد گزینه ای است که ممکن است ادامه تورو به حمایت از زندگی و نه بازگرداندن سلامت او اعتقاد او چون ریه ها او احتمالا قابل توجهی زخم.

"او یک فعال و پر جنب و جوش, زن پیش از این" Vicari گفت. "من نمی دانم که چگونه در خط است که می تواند با ارزش است."

گزینه Gottesman مراجعه کننده به یک tracheostomy. جراحی باز در گردن آن می توان با نصب یک دستگاه تنفس مصنوعی برای بیمارانی که نیاز به دراز مدت و یا نامحدود استفاده از آن اجازه می دهد ناراحت کننده لوله تنفس به حذف از یک بیمار دهان و گلو.

که باعث می شود آن را آسان تر برای کاهش خواب آلودگی کنید و سعی کنید برای بیدار بیماران تا هر چند که می تواند مشکل در کسانی که با این نوع از آسیب ریه تورو به نظر می رسد به Gottesman گفت. او اضافه کرد که آنها بهترین زمانی که sedated نگه داشته و هنوز هم اجازه می دهد تا یک برای آنها کار می کنند. ساحل شمالی گفت: تا به حال انجام شده تعداد نسبتا کمی از این روش در coronavirus بیماران.

مراقبت های ویژه متخصصان متفاوت در رویکرد خود را به COVID-19 بيمار در هواکش شده اند و بحث تا چه موثر است. "در سراسر این شهر وجود دارد مقدار زیادی از اختلاف در مورد tracheostomies و چه به" گفت Narasimhan از Northwell.

در برخی از بیمارستانها و پزشکان انجام این روش غالبا اغلب کمتر از دو هفته پس از یک بیمار را در یک ونتیلاتور باور آنها ممکن است کوتاه ICU باقی می ماند و بهبود شانس بازیابی. "من فکر می کنم آن را بهتر مراقبت," دکتر گفت: آماتور محشره شخص ساده Kohli-ست مدیر موسسه مراقبت بحرانی پزشکی در Mt. سینا.

اما دیگران از جمله یکی از ملی عمل سازمان و تیم مراقبت از تورو به نفع انتظار "برای دیدن آن جهت که مردم در حال رفتن," Narasimhan گفت. که در بخشی به دلیل روش و ادامه مراقبت از tracheostomy مورد نیاز در معرض خطر افشای کارکنان به ویروس. همچنین از آنجا که درصد قابل توجهی از بیماران می میرند مهم نیست که چه دوره گرفته شد, او گفت:.

Narasimhan اشاره کرد که آن را دشوار است برای پیدا کردن طولانی مدت مراقبت قرار دادن برای بیماران مبتلا به آسیب ریه در بهترین زمان. داخل Northwell سیستم او گفت: وجود دارد بحث در مورد ایجاد خود را در دراز مدت مراقبت از تاسیسات آنجا که مناطق از بیمارستان های آن تبدیل شده اند به واحد مراقبت های ویژه در هفته های اخیر.

این بیمارستان در نظر نمی تورو نامزد یکی دیگر از درمان با استفاده از ماشین قلب-ریه است که اجازه می دهد تا کسانی که اندام به بقیه. منابع-درمان فشرده — به نام ECMO برای " سنگ شکن غشاء اکسیژن — در تامین کوتاه مدت و محفوظ است, برای, بیماران, بیمارستان حال تصمیم Gottesman گفت بعد. آن را بعید است که برای کمک به ریه ها او را شفا دهد او اضافه شده است.

در نهایت تماس شروع با تورو بستگان در ایالات متحده و کلمبیا پیوستن به در. "ما واقعا در نوع در یک اتصال" Gottesman به آنها گفت. "مهم نیست که چه اتفاقی می افتد, او در حال رفتن به یک زن مستقل دیگر."

Vicari پرسید که آیا تورو ساخته شده بود خواسته های خود را روشن و تورو جوانترین دختر جواب داد: صدایی گریان به عنوان او صحبت می کرد از طریق یک مترجم.

"او یک بار به من گفت که او می خواست برای رفتن به خواب و قلب او فقط خاموش" Andrea Rendón گفت که مادرش به او گفته بود "من می خواهم به مرگ قبل از من یک بار به شما و شما به من دیدن بیمار در خواب است."

Andrea Rendón را خواهر بزرگتر Jaramillo گفت: مادر خود را به حال به حال مشابه گفتگو با او گفت: او تا به حال "خواست خداوند نه به خودش را روی تخت دراز کشیده و رنج برای مدت زمان طولانی است."

پزشک و مددکار اجتماعی در هر نگاه و راننده سرشونو تکون دادن. "این برای تلفن های موبایل مانند کارمن و بقیه خانواده بسیار معنوی و بسیاری از ایمان به خدا" Gottesman گفت.

دکتر پیشنهاد از اتمام سه روز دوره استروئید. اگر آنها کار نمی کند و به او مشکوک او گفت: "من فکر می کنم که ما باید انجام آنچه که من فکر می کنم از نظر پزشکی صحیح و همچنین برای تلفن های موبایل مانند آرزوها از چه کارمن می خواهم و بقیه خانواده اش است شاید او را خاموش تنفسی, اما مطمئن شوید که او نه در درد و که او بسیار راحت است و او به احتمال زیاد تصویب نسبتا به سرعت اما بسیار با آرامش و بی سر و صدا."

Jaramillo صدای شکست او پاسخ داد: "وجود دارد و نه هر چیز دیگری که می توانید انجام دهید برای او؟"

Gottesman گفت: "ما سعی کرده ایم همه چیز را که ما می توانیم."

یکی دیگر از دختر پرسید که چگونه وابسته به مادر او خواهد بود اگر او زندگی می کردند.

"اگر او بودند به زنده ماندن او احتمالا نیاز به اکسیژن" Gottesman گفت. "او نمی خواهد بود قادر به نفس کشیدن بسیار زیادی در خود است. اگر او می تواند راه رفتن — که ما باید ببینیم بعد از این همه شما می دانید ماندن در رختخواب برای مدت طولانی -- او می خواهم نیاز به مقدار زیادی از توانبخشی. و اگر او می تواند راه رفتن در ریه ها او را نمی خواهد اجازه دهید او راه رفتن بسیار دور در همه به خاطر او می شود بیش از حد کوتاه نفس او می شود در واقع یک ریوی فلج."

آن شب در خانه Gottesman نگه داشته فکر کردن در مورد بیمار خود را, او به یاد می آورد بعد تعجب چه چیز دیگری ممکن است انجام شود. پزشک, 56, تا به حال اختصاص داده شده کار خود را برای درمان بیماری های ریه ها و ارائه مراقبت ويژه در بخش چون پدرش یک دکتر جوان مرده بود از یک لخته خون در ریه ها پس از او جان سالم به در برد زده بودن ماشین.

Gottesman آگاه بود از یک مطالعه جدید تست اینکه آیا پلاسمای خون از بازماندگان که حاوی ویروس-آنتی بادی های مبارزه با, ممکن است کمک به مردم مبارزه با این بیماری است. روز بعد او پرسید: اگر خانواده خواهد بود علاقه مند به داشتن تورو شرکت کنند.

"ما هر چیزی را که به تلاش برای نجات زندگی" Esteban Jaramillo به دکتر گفت پس از مشورت با همسر خود. "هر چیزی است."

آن شب خانواده جمع آوری شده به صورت روزانه آنلاین جلسه نماز با استفاده از زوم برنامه. موضوع پیروزی. Eliana Marcela Rendón پیوست از میز آشپزخانه خود در نیویورک, دعا و آواز بی سر و صدا پاک کردن اشک و گاهی به خنده به عنوان بستگان خاطرات مشترک. شوهرش نشسته در کنار او دستش را پشت صندلی خود را.

اعضای خانواده خوانده شده معابر در مورد داوود و جالوت و به شهادت. یک زن گفت که او تا به حال دیده می شود یک داستان در مورد یک مرد مسن تر مرخص شده از بیمارستان پس از جنگ خود را با virus. "تمام پزشکان و پرستاران شد, کف," لوز آرک یک خواهر زاده گفت. "موسیقی وجود دارد و همه خوشحال بود."

"شما می توانید تصور کنید که ما رفتن به او را انتخاب کنید تا و آوردن او با ما؟" Eliana Marcela Rendón زمزمه ،

او در ادامه به خانواده اش در اسپانیا از رساله یعقوب: "خوشا به حال مردی که همچنان ثابت قدم و تحت محاکمه برای زمانی که او ایستاده آزمون او را دریافت خواهد کرد تاج از زندگی که خدا وعده داده است به کسانی که او را دوست دارم."

بعد از ظهر یک شنبه Gottesman گزارش به Jaramillos که استروئیدها مشغول به کار نشده بود. پس از بحث های او و همکارانش تصمیم گرفته بود در برابر سرم خون درمان فکر آن را نمی خواهد یک تفاوت.

"هیچ کار" Gottesman بعد از گفتن آنها را به یاد می آورد. "ما باید به بحث در مورد زمانی که ما می خواهیم را به لوله کردن." خانواده پذیرفته آنچه اجتناب ناپذیر به نظر می رسید هر چند هیچ تصمیم رسمی.

در نهایت Eliana Marcela Rendón اجازه داده می شود برای آمدن به مادر بزرگ او را کنار تخت.

"شما سرباز قوی برای همه ما" یک نسبی می گویند.

'OPEN YOUR EYES'

که پنج شنبه, مارس 19 Gottesman در زمان Eliana Marcela Rendón و به ICU. "این رفتن به یک کمی ترسناک" او هشدار داد. "همه در تنفس وجود دارد."

Eliana Marcela Rendón و شوهر او را آورده بودند به سالن پنجره از مادر بزرگ او ، "شما شریف ترین و فروتن شخص من تا کنون ملاقات در زندگی من," او گفت: صحبت کردن از طریق شیشه ای. "چشمان خود را باز کنید من ملکه. چشمان خود را باز کنید."

تیم پزشکی مسدود پنجره و حذف ونتیلاتور در حالی که Eliana Marcela Rendón و شوهر او کمک کرده بودند به لباس. اسپانیایی ستایش موسیقی آماده شد در یک کامپیوتر قرص به کمک تورو "یک انتقال نرم و صاف" یک عضو هیات گفت.

این مددکار اجتماعی Vicari ساخته شده زوم تماس تورو به دیگر اعضای خانواده و به اتاق رفت با Eliana Marcela Rendón او Gottesman و یک پرستار است.

تورو شد تنفس اما ناخودآگاه پس از دریافت مورفین آرام بخش و بی حس کننده مواد مخدر کتامین. Gottesman بود نه برنامه ریزی در دادن اکسیژن با ماسک یا بینی tube چون او تسکین یافته و او فکر نمی کنم او نیاز به آن را برای راحتی. اما نوه درخواست آن فکر آن ممکن است کمک به نگه داشتن او زنده است.

یک گروه کر از صدای زد بیرون از قرص پستال او گفتن او چه زیبا او بود تشکر خود را ابراز دارم.

Eliana Marcela Rendón التماس با خدا برای مادر بزرگ خود را به زندگی می کنند حتی اگر آن را به معنای مراقبت از خود در ونتیلاتور. او به صحبت کرد تورو یاد او چقدر خوشحال او تا به حال شده است که بهار آینده شد به طوری که او می تواند ماتیاس کردن به آن لذت ببرید. "گل شروع به شکوفه," او گفت:. "تا بهار است در اینجا در نهایت."

در ماسک, Eliana Marcela Rendón خم شد و بوسید مادر بزرگ خود را بر روی پیشانی. او صورت خود را و سلاح و برگزار شد دست او را. او راه می رفت به پایین تخت کشیده به عقب را پوشش می دهد و او را بوسید ،

به عنوان صدای رز در نماز تورو نفس کند و پس از حدود یک ساعت متوقف شد.

Eliana Marcela Rendón ماند در او را مادر بزرگ طرف خم با غم و اندوه تا این تیم به آرامی گفت: زمان آن را ترک کنند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب