نامه: یک پوشش نقره ای تحت St. Paul تاسف Ayd آسیاب جاده تصمیم

که تن-ناشنوا رای هفته گذشته توسط St. Paul شورای شهر برای اضافه کردن غیر ضروری دوچرخه/پیاده روی دنباله به Ayd آ

توسط NASERINEWS در 14 اردیبهشت 1399

که تن-ناشنوا رای هفته گذشته توسط St. Paul شورای شهر برای اضافه کردن غیر ضروری دوچرخه/پیاده روی دنباله به Ayd آسیاب جاده, پوشش, با استفاده از منابع مالی است که می تواند دوباره هموار مایل rutted St. Paul خیابان است که در واقع مایه تاسف است.

اما وجود دارد یک پوشش نقره ای. آن اقدام به خرید سیاستگذاران زمان به سادگی دراز مدت راهرو پیکربندی بهره گیری آینده نگر همه کاربران با اتصال به شاهراه I-94 در راه است که باعث می شود نهایی دنباله امن تر و تسهیل trailside توسعه است.

چرا که این جاده به احتمال زیاد نیاز به کار دوباره پنج تا 10 سال به عنوان آسیاب-و-پوشش اغلب فراموش که اجازه خواهد داد که زمان برای امن لازم است دولت فدرال و/یا منطقه ای بودجه و سپس طراحی مهندسی و ساخت با لينک مستقيم آزادراه لینک. سپس با هر مهندسی شانس به آرامی استفاده می شود دنباله خط بعدی به آهنگ های حمل و نقل تبدیل به northbound اتصال لین و شهردار پیشنهادی عازم جنوب AMR ترافیک خط تبدیل به قابل دسترس بیشتر دنباله ردپای پس از متوسط حفره بازسازی است. همه در کم و یا هیچ هزینه اضافی به این شهر است.

یک Ayd آسیاب جاده آزادراه اتصال مفهوم است که با این نسخهها کار برای همه است مورد بحث در جزئیات بیشتر در www.C-A-R-T.org یک وب سایت که توسط شهروندان در مورد منطقه ای تحرک و حقوق صاحبان سهام پیامدهای منطقه حمل و نقل طرح های. آن را چک کنید. اگر دوست دارید آنچه می بینید را تشویق مقامات منتخب خود را به کار در سراسر راهرو را به لیموناد از لیمو شهر به ما در ماه گذشته.

Jerome Johnson, St. Paul

نگاهی به سوار شدن. آوردن یدکی

من می خواهم برای تشکر از جو Soucheray برای مارس 26 ستون در Ayd آسیاب جاده ("شهردار, شورای, نشان می دهد آنها از لمس").

او حق را برای آوردن به توجه همه را چگونه, St. Paul شورای شهر است که پس از تماس و frivolously صرف پول مالیات دهندگان را. اما به جای اضافه کردن و از بین بردن خطوط و من آن را بیشتر لازم را برای رفع آنچه که وجود دارد در حال حاضر. آن را تبدیل به مثل یک بازی شطرنج به عنوان ما در حال تلاش برای حرکت به راه خود را از طریق حفره-festered جاده ها است.

بسیاری از ما می پرسید اگر نیاز به یک خط برای دوچرخه سواران و یا یک مسیر برای عبور و مرور. St. Paul بیکار مالیات دهندگان در حال تلاش برای قرار دادن غذا روی میز خانه و مدرسه فرزندان خود و پایان دادن به هشت ساعت کار از خانه در روز است. در پایان روز بسیاری بدانم کی و از کجا چک بعدی در حال آمدن است و این شهرستان می خواهد به تراشه کردن و حتی بیشتر از آن را برای خود می خواهد و نه نیاز.

بنابراین برای کسانی که شاید به خوبی معنی اعضای شورای شهر تقاضا دارم که شما و شهردار کارتر گرفتن یک سواری در اطراف پل را به پایان غرب و دیگر محله جاده ها و فراموش نکنید که Ayd آسیاب جاده ها است. مطمئن شوید که شما یک تایر یدکی با شما.

یک تعداد از پیاده و دوچرخه سواران شما روبرو می شوند در سفر خود را از طریق محله. و پس از آن اگر شما هنوز هم فکر می کنم این تغییرات مورد نیاز برای Ayd آسیاب جاده خوب همه می توانم بگویم این است که اگر شما آن را ساخت آنها خواهد آمد.

Raija Wietzke, St. Paul

این مدل فقط آنچه ما نیاز

در علاوه بر این به هشت قوانین Cory فرانکلین ارائه شده برای درک Covid-19 تعداد دیگری وجود دارد مربوط به مدل سازی است که به همان اندازه مهم است. در اوایل این مدل پیش بینی میلیون ها نفر از مرگ و میر ناشی از ویروس است. در حال حاضر آنها پیش بینی به مراتب کمتر.

این مدل های اولیه بودند اشتباه نیست; آنها به سادگی نمی منعکس کننده دقیق اجتماعی فاصله که به دنبال پیش بینی های اولیه. در واقع این مدل فقط آنچه که ما نیاز به روشن به شدت مشکل ما مواجه شده و سختگیری از مراحل مورد نیاز برای کنترل آن.

مدل های مفید هستند فقط به عنوان آنها در حال به روز رسانی به عنوان سمبل تغییر شرایط اخیر مدلسازی می کند.

الن تی شرت قهوه ای, St. Paul

Waiving استانداردهای short-change دانش آموزان

ما مدیون صادقانه "با تشکر از شما" به ما K-12 به معلمان و پرسنل مدرسه به آنها کمک کند ما موفقیت کودکان با وجود اختلالات ناشی از COVID-19.

برای کمک به دانش آموزان و مدارس از طریق این زمان دشوار است مینه سوتا مقننه است و با توجه به تغییرات موقت که به مدارس انعطاف پذیری بیشتر. متاسفانه برخی از این تغییرات بدون کار اضافی خواهد short-change دانش آموزان است.

برای مثال خانه است و با توجه به اجازه کمیسر آموزش و پرورش به چشم پوشیدن از دولت انتظارات است که دانش آموزان کسب اعتبار در موضوعات مختلف (به عنوان مثال زبان انگلیسی, ریاضی, علوم) و فارغ التحصیلی دبیرستان مورد نیاز (HF 4415).

مشکل با waiving دوره اعتبار توسط دانش آموزان کسب این اعتبارات به عنوان یک بخش کلیدی از نشان دادن آنها ملاقات کردم حالت استاندارد های علمی (MN اساسنامه 120B.024). این استاندارد توصیف آنچه همه K-12 دانش آموزان باید بدانند و قادر به انجام فارغ التحصیل و آماده برای شروع یک حرفه ای و یا متوسطه آموزش و پرورش است.

Waiving اعتبارات (استاندارد) به معنی برخی از دانش آموزان کمتر خواهد بود آماده شده است. این امر به ویژه برای دانش آموزانی که مشکلات با آموزش از راه دور و یا زبان و یا نیازهای ویژه.

اگر مدارس به چالش کشیده کمک به دانش آموزان با استانداردهای سپس خانواده ها باید بدانند که استانداردهای فرزندان خود را نمی توان با توجه به زمان برای یادگیری است. علاوه بر همه خانواده ها نیاز به منابع برای کمک به کودکان خود را – هر دو در خانه, صفحه اصلی کاوش در تابستان مدرسه و یا گزینه های درسی.

ما هرگز نباید چشم پوشی از استانداردهای علمی برای دانش آموزان است. اما زمان COVID-19 چالش های یک یادآوری است که خانواده ها باید اطلاعات در پیشرفت فرزندان خود نسبت به استانداردها و منابع را به اطمینان حاصل شود آنها آماده برای هر درجه بعدی یا زندگی پس از فارغ التحصیلی.

جیم Bartholomew, ادینا

که در آن قهرمانان در کنگره?

آن گزارش شده است که ایالات متحده خانه "ممکن است قادر به به طور کامل رزومه برای یک سال است." گزارش یک مقاله در مارس 29, موضوع, مطبوعات پیشگام با عنوان "خانه قفسه قصد دارد برای بازگشت به کنگره پس از doc هشدار."

ما قهرمانان هر روز در امریکا در خط مقدم ارائه دهندگان خدمات پزشکی اولین پاسخ دهنده به رانندگان کامیون های ضروری فروشگاه کارگران ماهر مکانیک و ما اعضای نظامی و غیره. آنچه که ما نمی بینیم این است که قهرمانان به نمایندگی از ما — کسانی که انتخاب شدند برای ما کار می کنند.

رئیس جمهور تهمت و دولت او در محل کار هستند و هر روز با وجود "doc هشدار." ما دموکراتیک خانه "رهبران" چنین بزدل که آنها را انتخاب کنید به قبول خطرات مشابه به عنوان بسیاری از ما کارگران ضروری صورت روزمره ؟ اگر که مورد سپس حقوق خود را باید متوقف شود تا زمانی که آنها بازگشت به کار برای "ما مردم" قهرمانان واقعی.

Gary Schraml, Lindstrom

خود را اندکی کاهش

در این زمان بی سابقه بحران اقتصادی و عدم قطعیت اعلام این خبر هفته گذشته که سه نفر از برترین تولید درآمد مربیان ورزشی در دانشگاه مینه سوتا را به یک هفته کاهش در پرداخت است که به جای توخالی.

در حالی که سه نفر — فوتبال P. J. Fleck و مردان و زنان بسکتبال سر ریچارد Pitino و لیندسی واندن—می تواند تقدیر را برای خود داوطلبانه تصمیم به چشم پوشی از حقوق و دستمزد برای یک هفته خود را حرکت محدودتر در مقایسه با اقدامات توسط خود همکاران و همتایان خود در آموزش عالی است. در برخی از موسسات بزرگ به ویژه دانشگاه هاروارد و استنفورد و مدیران گرفته اند 20%-25% حقوق و دستمزد اسلش بود در حالی که در U M رئیس جوآن Gabel و تیم رهبری ارشد در حال گرفتن 10 درصد کاهش است.

با توجه به چند میلیون دلار قرارداد دو مرد مربیان و حتی واندن $495,000 معامله خود را اندکی کاهش کمتر از 2 درصد را به سختی دندانه در شیوه زندگی خود را. اما کوچک diminutions برجسته نابرابر اختلاف وجود دارد که بین آنها و هزاران "ضروری" کارکنان که در حال انداختن به زندگی ناچیز درآمد و میلیون ها نفر از افراد بیکاری که هیچ در تمام.

چگونه در مورد اهدای یک ماه از حقوق خود را به جوانان برنامه های تفریحی برای کمک به احیای خود را.

مارشال H. Tanick مینیاپولیس



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن