2020 MLB برنامه: 10 ترکیب هیرو بازی و سری به ما می خواهید به تماشای بسیاری

حالا که رسمی 60-بازی MLB برنامه منتشر شده از آن زمان شروع به برنامه ریزی ما مشاهده برنامه به مطمئن شوید که ما

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

حالا که رسمی 60-بازی MLB برنامه منتشر شده از آن زمان شروع به برنامه ریزی ما مشاهده برنامه به مطمئن شوید که ما گرفتن بهترین بازی ها.

وجود دارد بسیاری از کرت های فرعی فقط انتظار بود و نشان داد به عنوان فصل جدید می شود در جریان است اما در اینجا تاریخ ما دور در ما بیس بال-مشاهده تقویم:

1. نیویورک یانکیز در واشنگتن اتباع (23 ژوئیه): رسمی بازکن فصل نمی تواند هیچ بهتر است. یانکی ها را وادار به نشان دادن خاموش خود را $324 میلیون دلار (ایالات متحده) آس Gerrit کول در برابر (به احتمال زیاد) سه بار Cy جوان برنده جایزه حداکثر Scherzer و دفاع از جهان سری قهرمانان.

2. Los Angeles Dodgers در هوستون آستروس (جولای 28-29). وجود خواهد داشت بیشتر سطل زباله از طرفداران در دقیقه خدمتکار پارک برای مدتها در انتظار جهان سری مسابقه برگشت از 2017. خواهد داجرز احساس می کنند که برخی از کسب و کار ناتمام به حل و فصل پس از Astros ثبت نام-سرقت رسوایی هزینه ممکن است آنها یک حلقه ؟

2a. Houston Astros در لس آنجلس داجرز (Sept. 12-13). تصور کنید اگر طرفداران مجاز به بازگشت به ورزشگاه در زمان دیدار دو تیم دوباره در ورزشگاه طفره زن? The boos — حتی در 20 درصد ظرفیت می تواند پر سر و صدا.

3. Milwaukee Brewers در سنت لوئیس کاردینالز (Sept. 24-27). این پایان فصل چهار بازی از سری بازی های چاله دو بخش رقبا علیه یکدیگر با مقدار زیادی از حذفی مفاهیم در خط. فصل گذشته کارت برنده NL مرکزی در پایان دو بازی پیش رو از وحشی-کارت حذفی. بخش دیگری عنوان می تواند در تعادل آویزان در فصل نهایی آخر هفته.

4. Houston Astros در اوکلند است (Aug. 7-9). نه تنها این یک clash of AL غرب نیروگاهی است که هر دو حذفی تیم یک سال پیش از آن نیز اولین جلسه خود را در این فصل ..., و آن را ممکن است یک ما right-hander مایک Fiers شروع یکی از سه بازی. Fiers شما ممکن است به یاد داشته باشید اولین کسی بود که برای رفتن به رکورد مورد Astros ثبت نام-عملیات سرقت در سال 2017. چگونه خواهد آستروس واکنش نشان می دهند ؟

5. St. Louis Cardinals مقابل Chicago White Sox در Dyersville آیووا (Aug. 13). "میدان رویاها" بازی برگزار خواهد شد در این پارک که در آن یاد بیس بال فیلم برداری شده بود. به دلیل برنامه های جدید شرق در مقابل شرق و مرکزی در مقابل, مرکزی و غرب در مقابل غرب راه اندازی یانکی ها تا به حال به جای کاردینالز. اما هنوز هم یک کلاسیک matchup. و ما نمی توانیم صبر کنید برای دیدن صفحه اصلی اجرا می شود و ناپدید می شوند به cornfield.

6. New York Mets در واشنگتن اتباع (Sept. 24-27). کوتاه فصل باید به هر تیم از دور در حال اجرا با یک بخش عنوان به خصوص یکی رقابتی به عنوان NL East ارقام بود. حتی اگر یکی از این تیم ها حذف شده است این شانس را به بازی اسپویلر است که هنوز هم مقدار زیادی از انگیزه.

7. Colorado Rockies در تگزاس رنجرز (جولای 24). اولین بازی رسمی در جهان زندگی زمینه MLB یکی و تنها, جدید ballpark را در سال 2020 است. بیرونی ممکن است کشیده شده اند مقایسه به یک کباب پز, اما حداقل آن را مطبوع داخل!

8. San Francisco Giants در لس آنجلس داجرز (July 23). Mookie بتی می سازد و اولین بازی خود را در طفره زن آبی در نیمه دوم MLB فصل باز doubleheader.

9. نیویورک یانکیز در Boston Red Sox (Sept. 18-20). با توجه به کوتاه فصل این رقبای سنتی تنها هر یک از دیگر بازی 10 بار به جای 19. بنابراین هر بازی به معنی و حتی بیشتر! این آخر هفته سری علائم تیم نهایی به طور منظم فصل ملاقات بنابراین انتظار می رود مقدار زیادی از آتش بازی. (شما همچنین می توانید می گویند همان چیزی که در مورد St. Louis Cardinals-شیکاگو توله matchup در زمینه انوری سپتامبر. 4-7.)

10. روز کارگر ماراتن! (Sept. 7). اگر چه ما احتمالا نمی خواهد که طرفداران از محل کار یا مدرسه ابتلا به matinee بازی در ورزشگاه یک تعطیلات کامل بیس بال در تلویزیون هنوز هم خواهد بود. عمل شروع می شود با Marlins-بریوز و فیلیز-متس در 1:10 p. m. ET و متوقف نمی تا زمانی که غرب ساحل شب های نتیجه گیری در اوکلند و سان فرانسیسکو و سن دیگو.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب