از پزشکان: 7/25 - شنبه, 25 Jul 2020 PST

توسط حوا شیشه گر, M. D., و الیزابت Ko, M. D. اندروز McMeel پیوند سلام دکتر: من 36 ساله پسر اخیرا مبتلا به لنف

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

توسط حوا شیشه گر, M. D., و الیزابت Ko, M. D. اندروز McMeel پیوند

سلام دکتر: من 36 ساله پسر اخیرا مبتلا به لنف ادم اولیه. او تا به توسعه زخم های باز در هر دو از پاهای خود است و در بسیاری از درد. این بیماری محدودیت حرکت خود را و او را تبدیل به افسرده. می تواند به شما ارائه اطلاعات در مورد درمانو که در آن به آن را به دنبال?

خواننده عزیز: لنف ادم است مزمن و پيشرونده تورم رخ می دهد که به دلیل سیستم لنفاویکه بخشی از سیستم ایمنی بدن درست کار نمیکند.

سیستم لنفاوی ساخته شده است از یک شبکه از دقیقه ای نازک دیواری لوله های شناخته شده به عروق لنفاوی و توسط صدها نفر از غدد لنفاوی که با هم کار کنند برای حمل و فیلتر لنفاوی در سراسر بدن است. لنف یک مایع روشن و سرشار از سلول های سفید خونکمک می کند که مبارزه با عفونت و حمل و نقل مواد زائد و سموم و باقی مانده. اگر شما تا کنون به حال یک خراش و دیده روشن مایع آبکی چکه کردن از زخم بود که لنفاوی. بر خلاف سیستم گردش خون خون است که با استفاده از نیروی ضربان قلب برای سوق دادن خون و سیستم لنفاوی است تا حد زیادی وابسته به جنبش عضله به نگه داشتن همه چیز در جریان است. که یا عروق لنفاوی و یا گره های لنفاوی تبدیل شدن به آسیب دیده لنفاوی شروع می شود به بالا که در بخشی از بدن و باعث تورم.

تورم ناشی میشود که با توجه به غدد لنفاوی آسیب یا انسداد ثانویه نامیده می شود لنف. آن است که اغلب دیده می شود در بیماران مبتلا به سرطان که درمان شامل جراحی برای برداشتن غدد لنفاوی. تورم رخ می دهد که مستقل از عمل جراحی و یا آسیب های دیگر به عنوان پسر خود را مورد شناخته شده است به عنوان اصلی لنف. این نادر, بیماری ارثی است که در آن عروق لنفاوی به درستی شکل گرفته و نمی تواند انجام وظیفه خود را.

هیچ درمانی برای درمان لنف ادم . به جای تمرکز در مدیریت این بیماری است.

این شامل ماساژ تخصصی برای کمک به زهکشی استفاده از فشرده سازی پوشاک, نور, ورزش تمرکز بر روی انقباض عضله به تشویق لنفاوی حرکت اندام ارتفاع و پنوماتیک فشرده سازی.

یک درمان موثر روش شناخته شده به عنوان کامل decongestive درمانی یا CDTکه سرچشمه در اروپا و استرالیا است که در حال حاضر تبدیل شدن به محبوب در ایالات متحده. آن را ترکیبی از تعدادی از لنف ادم روش های درمانی به یک برنامه جامع است که با تمرکز بر کاهش تورم و نگهداری و مراقبت از خود است. اگر چه پسر خود را بهره مند از لنف درمان اولویت اول خود را کمک به او را گرفتن مناسب مراقبت از زخم. با توجه به تورم و پوست تنش بيماران مبتلا به لنف ادم هستند در معرض خطر داشتن یک شکستگی یا خراش توسعه به یک زخم باز. اگر وجود دارد یک کلینیک زخم در منطقه خود را به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی وجود دارد می توانید شروع درمان و آموزش شما و فرزند خود را چگونه برای مراقبت از زخم در خانه. پزشک خانواده خود را می تواند به خوبی کمک کند.

لنف ادم پیچیده است و به چالش کشیدن وضعیت بنابراین مهم است که به دنبال کسی که با تخصص در این بیماری است. ترین سرطان در مراکز و بیمارستان-سرطان بر اساس برنامه های ارائه لنف پشتیبانی و یا درمانی و اغلب می تواند ارائه معارفه. دو سازمان ملی لنف شبکه (NLN) و Lymphology Association of North America (لانا), نظارت بر برنامه های صدور گواهینامه برای لنف ادم درمانگران. آنها همچنین ارائه منابع عالی از جمله دایرکتوری درمانگران. شما می توانید آنها را در lymphnet.org و clt-lana.org.

ارسال سوالات خود را به askthedoctors@mednet.ucla.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب