یکشنبه تابلو اعلانات: 'آن را هرگز به من رخ داده است که مادر ممکن است به عنوان علاقه مند به پدال کوتاه زنانه جعبه-دامن پلیسه دار و پیتر پان نوعی رامی یقه به عنوان من بود . . .'

در حال حاضر و پس از آنDebK از Rosemount: "پسر عموی لیندا به تازگی تسلی من در مرگ یکی از مورد علاقه من e-tailer

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

در حال حاضر و پس از آن

DebK از Rosemount: "پسر عموی لیندا به تازگی تسلی من در مرگ یکی از مورد علاقه من e-tailers دیگر قربانی COVID shutdown. توسط راه commiserating او ذکر او را غم و اندوه در عبور از پست الکترونیکی سفارش کاتالوگ — به خصوص اشپیگل کاتالوگ معرفی شده است که به مزارع شمال غرب آیووا جهان وطنی امکانات شیکاگو و دیگر مکان های دور با چراغ های روشن و ساختمان های بلند.

"من فکر نمی کنم مادر بزرگ Bobzien تا کنون ساخته شده آن را بر روی اشپیگل لیست پستی اما او گسترده ناهار خوری-میز اتاق شد خارج از فصل مخزن از یک آرایه شگفت آور از دیگر پست الکترونیکی سفارش کاتالوگ. عظیم فرستاده شده توسط Sears Roebuck و مونتگمری بخش و J. C. Penney تحت سلطه باریک (اما بیشتر متعدد) ارائه شده توسط Fingerhut, لیلیان, Vernon, Vermont کشور, فروشگاه و بسیار عجیب و غریب صدایی ساز و برگ به نام Hammacher Schlemmer. پراکنده بودند پشته از دانه کاتالوگ: Burpee را (مادر بزرگ رفتن به دانه فروشنده) ارل ممکن است, J. W. یونگ Gurney را کشتی-مورس, Livingston, و (البته با توجه به این که مادر بزرگ هرگز رشد یک گل رز) Jackson & پرکینز — همه از آن رقابت برای فضا با همان اندازه موثر است مجموعه ای از مزرعه مجلات و روزنامه ها از جمله Wallaces' کشاورز که عمه Neva (پدر بزرگ خواهر بزرگتر) مخالف از آنجا که او بر این باور خود ناشر 'کارت-حمل کمونیست.'

"یک هفته یا بیشتر قبل از جمع خانواده به جشن شکرگزاری شمع می تواند برداشته شود برای سوزاندن شمع پشت ماشین ریخته. خوشبختانه سالانه آتش سوزی هرگز شامل کریسمس کاتالوگ بسیار دوست داشتنی و عمیقا در نظر گرفته شده توسط Bobzien نوه برای بزرگ خواند نجات کسانی که صرفه جویی در آنها را برای ما بچه ها و ذخیره سازی آنها را در راه رفتن در گنجه که adjoined اتاق خواب که در آن او و پدر بزرگ آرام گرفت.

"من thumbed طریق و salivated بیش از کسانی که کریسمس آرزو 'کتاب' به عنوان اغلب به عنوان بقیه Bobzien البيت اما شیفتگی من با مادر بزرگ, کاتالوگ شد در طول سال. هر زمان بازدید من ساخته شده آن را یک نقطه به مادر بزرگ سرگرم برای ساعت توسط صفحه بندی از طریق یک فروشگاه — معمولا سیرز من فکر می کنم با داشتن هر یک از ما رای برای مورد علاقه ما آیتم در هر صفحه.

"هرگز به من رخ داده است که مادر ممکن است به عنوان علاقه مند به پدال کوتاه زنانه جعبه-دامن پلیسه دار و پیتر پان نوعی رامی یقه به عنوان من بود — و یا به عنوان او وانمود می شود. من باید شناخته شده ام. برای هر بار من اجازه ورود به گنجه — معمولا به بهانه یکی از کسانی که کریسمس کاتالوگ و یا پدر بزرگ, صفحه اصلی-barbering کیت — من تحت فشار قرار دادند کنار تمامیت کمد لباس او: پنج پارچه housedresses نیم دوجین پینه دوز-سبک پیش بند و تک 'خوب' لباس است که به نظر می رسد هر صبح یکشنبه در هارتلی را میسوری کلیسایی کلیسای لوتری گاهی اوقات در یک خانواده و در نهایت در مراسم تشییع جنازه خود."

Dept. از مواد شسته و رفته

GREGORY J. of Dayton بلوف بازگشته است به عنوان وعده داده شده: "همانطور که همه باید در حال حاضر می دانیم سیگار, کثیف, طلسم پا, کشنده, چیز که هرگز نباید اختراع شده است. که می شود گفت با این حال آنها به طور غیر مستقیم مسئول تمام انواع جالب مجموعه و البته مواد شسته و رفته در قالب فندک و ساعتهای.

"B & B را یاد تبلیغات گروه لنگ کردن باور نکردنی تعداد سیگار و فندک. بسیاری از آنها را در جیب فندک — مفید اما نه همه که شسته و رفته است. این یک موضوع متفاوت که آن را به دسکتاپ فندک. آنها در تمام انواع اشکال — 8-توپ و تفنگ و تفنگ پوسته چرم thingies کروم-روکش geegaws ، — اما تنها یک سقوط به دسته از مواد شسته و رفته.

"در ابتدا من نمی دانستم آن یک فندک. به نظر می رسد مانند یک مدل کلاسیک 1950s علمی تخیلی کشتی موشک. آن می ایستد 7 اینچ قد بلند و سادگی خود است: یک نقره ای براق موشک بدن نشسته در دم مونتاژ و نصب شده بر روی یک پایه. چاپ شده بر این پایه است: 'یک SATEL-نور پایین-به-زمین بود. که احتمالا صدا سعی در زمان. تا جایی که سبک تر ، موشک بدن می تواند برداشته شود از بخش دم و زمانی که تبدیل بیش از نشان می دهد انگشت شست چرخ و سنگ چخماق است. آن را هنوز هم جرقه. فندک مایع ذخیره شده در بدن خود را. همه چیز در نظر گرفته, من احساس امن تر بودن در یک موشک واقعی از استفاده از این چیزی که به عنوان یک سبک.

"B & B دسکتاپ ساعتهای نیز در آرایه ای از طرح های. یکی از مورد علاقه های شما با استفاده از این شرکت محبوب طلایی-جهانی-نقشه موتیف.

"این به طور کلی قطر 7 اینچ. واقعی کاسه که در آن خاکستر و سیگار است 3 اینچ در قطر و احاطه شده توسط یک حلقه با اتاق برای 16 سیگار. اما صبر کنید! بیشتر وجود دارد! پایین کاسه نقره ای است که در واقع تقسیم به دو قطعه است. فشار دادن طلا اهرم در مقابل باعث می شود که کاسه به باز کردن انداختن کثیف و بد بو مسائل را در داخل. انتشار اهرم اجازه می دهد تا کاسه ضربه محکم و ناگهانی بسته با بسیار کمی از نیروی. اگر لبه های کاسه شد تیز آنها احتمالا می تواند تکه کردن یک انگشت.

"آن را به من رخ داده است که این فندک و زیرسیگاری را نگاه بزرگ بر روی میز یک باند تبه کار. من به rewatch برخی از قدیمی جیمز باند, فیلم و برای آنها نگاه کنید."

و در حال حاضر گرم با یک هزار قوانین: "بیشتر مواد شسته و رفته از من امده چیز غریب کابینه.

"من و شوهرم هر دو کار در یک ایستگاه رادیویی در مرکز شهر مینیاپولیس در اوایل '50s. این عمل با یک هیات کوچک, 22 کارمندان و بودجه آن بود به همان اندازه کوچک است. بنابراین شدند و جالب. 'Chintzy' ممکن است یک شرح دقیق تر.

"به یاد ماندنی ترین این مباحث بودند دماسنج.

"نباید با اشتباه Brown & بیگلو را درجه یک دماسنج وجود دارد هیچ نشانه از مبدا در هر نقطه بر روی آنها. تولید کننده عاقلانه ماند ناشناس.

"مدیریت خرید مقدار قابل توجهی از این پلاستیک ارزان 6 اینچ, دماسنج و برای ارائه به مشتریان می شود و وجود دارد مقدار زیادی از آنها را در سمت چپ است. (هک, اگر ما تا به حال دست آنها را به ما ناچیز تعداد شنوندگان وجود دارد احتمالا هنوز است برخی از سمت چپ است.)

"بعد از ما ازدواج کرده بودند و به ما دریاچه کوچک کلبه ما تا به حال یکی از هر اتاق. آنها کاملا دقیق و اگر بینایی شما به اندازه کافی خوب بود شما در واقع می تواند به عنوان خوانده شده متوسط. یکی بود حلق آویز نسبتا بالا در کودکان و نوجوانان اتاق خواب — دور از دسترس ما فکر. ما 3 ساله شده اند باید جاسوسی قرمز براق چیزی که واقعا برای برخی از زمان و یک روز او کشف کرد که اگر او انباشته به اندازه کافی بالش و اسباب بازی پر شده او می تواند صعود تا برای رسیدن به آن. رسیدن به آن را او و او در زمان یک گاز بزرگ از آن. با اشک جریان از چشم و خون چکیدن از او sobbed: "من فکر کردم آن را آب نبات!'"

این verbing آمریکا

قرمز را فرزندان نورث سنت پل: "سیاسی دانشمند در کابل نشان می دهد بحث خود را آغاز کرد نظر با این که:" اول ما نیاز به یک پیش زمینه بسیار مهم است.'"

پرندگان ما خودمان

منجر به: خودت را بشناس!

Wilor Bluege سنت پل می نویسد: "موضوع: Pogo, یک پا رابین.

"برای چند هفته در حال حاضر. من شده است با رعایت یک پا مرد رابین در اطراف حیاط. وجود دارد هیچ نشانه ای از پای دیگر. نمی دانم چگونه او آن را از دست داده و یا اگر او به دنیا آمد که در راه است. او دوباره آمد امروز. آن شخص به تماشای او hop همراه خود یک پا! او به خوبی در پیاده رو اما ناهموار چمن را به او می دهد بیشتر از یک مشکل. اما من باید بگویم که رابین تا به نوعی یاد گرفته برای مقابله و رشد — حتی با ناتوانی است. او را به بال بال زدن بال خود را برای حفظ تعادل خود را هنگام رفتن پس از یک کرم در خاک اما او توانسته است!

"از آنجایی که من برای اولین بار او را دیدم, من عمیقا برای او تعجب که چگونه او قادر خواهد بود برای همسر دفاع از خود و کمک به بالا بردن نوزادان. سپس در حدود 9:10 شب دیگر که من فقط عطفی در من شنیده تیز تلافی از رابین فقط در خارج از پنجره اتاق خواب من. نگاه من و او وجود دارد! وجود دارد نوپای او بخواهد تغذيه شده! که پرنده کاملا شگفت انگیز است! او یک معجزه در یک پا! او الهام بخش من به عنوان من زندگی حرکت روی یک پا' (پس به صحبت می کنند) بدون من دیگر خوب پا' (شوهر من).

"در 7/5/2020: من یک پا رابین که من تصمیم گرفته اید برای تماس با Pogo فقط نشان داد در سطح زمین birdbath. آن را بدون شک تجاوز اقتدار من و فقط teensiest-weensiest کمی مغرور به تماس او را " من " یک پا رابین اجازه دهید به تنهایی effrontery نامگذاری او Pogo. راستش من فکر شخصیت کارتونی; من فکر می کرد از اسباب بازی.

"متاسفانه من نمی تواند با شتاب و تمرکز بر دوربین به اندازه کافی سریع قبل از او پریدند تقریبا خارج از قاب. به هر حال وجود او است "قهرمان پرنده" و spiritus پیشوا.

به روز رسانی در 10 ژوئیه سال 2020: یک نوجوان مرد رابین بود زیر درخت در حیاط پشت این صبح است. من بیرون رفتن در اندام اینجا و حدس زدن آن Son-of-پوگو چرا که همه از ناگهانی هنگامی که یک سنجاب به نظر می رسد در درخت Pogo حمله شیرجه-بمباران بارها و بارها ماشین اسلحه فروزان (یعنی پارس و squawking) و سوار سنجاب دور. او بی امان در تعقیب او که سنجاب و سوار آن را از قلمرو خود را! شاید Pogo آخرین نام Maxwell? (یا کامل-نام جورج 'Pogo' ماکسول پس از من عمو جورج که یک خلبان جنگنده?) من عکس بهتر از Pogo امروز!

اخبار به روز رسانی 12 جولای سال 2020: "Pogo دفاع از خانه از Psychosciuridae!"

"این پنج شنبه, 9:45 a. m. و من باز به سایه در سمت غرب ، من Pogo در همسایه درب بعدی را سقف. من می دانم آن است که Pogo چرا که او تنها حدود 10 فوت از من در نور خورشید کامل!

"ناگهان Pogo شیرجه-بمب در چیزی در خانه ما است که من می توانید ببینید. او پرواز بازگشت به همسایه قطره قطره شدن هنوز هم نگه داشتن چشم در آنچه در آن است در پشت بام ما. بعد از آن که من می بینم سایه — شما آن را حدس زده — یک Psychosciuridae پیش بینی شده بر روی همسایه شرق دیوار! سنجاب بدن است هنوز اما interloper دم طرفداران عصبانیت. (این همه خیلی سریع اتفاق افتاد من نمی توانستم یک عکس!)

"من رفتم به گاراژ برای بازیابی خانگی من قطره قطره شدن تمیز کننده — تلسکوپی قطب رسیدگی که به من چسبیده خم-خارج-از-شکل برس توالت که به نظر می رسد به نوعی مانند یک پریسکوپ. من امیدوار به exorcize فانتوم سنجاب از سقف اما ظاهرا من کمتر موثر از Pogo. سنجاب نمی تکان دادن. من قرار periscopic قطره قطره شدن تمیز کننده دور. زمانی که من به خانه سایه Psychosciuridae تبخیر کرده بود. من گمان می کنم که Pogo دیدن من نادانی آمده بود به کمک من و فرستاده او است.

"اخبار به روز رسانی 21 ژوئیه سال 2020: "من ضربه این صبح بود به سعی کنید برای صرفه جویی اندکی Pogo از اعماق پنجره و از خانه رها شده در کنار درب. من تا به حال ندیده اندکی جوجه اشیانه پس از او به نحوی ساخته شده راه خود را به جلو تراس از پشت حیاط که در آن او می خواهم صرف صبح در سایه یک صخره بزرگ در نزدیکی سطح زمین birdbath.

"این هنوز رتبهدهی نشده است قادر به پرواز و یا گریز پس از آن باید افتاده اند از لانه و به نوعی fluttered و فروش خوبی راه خود را به سایه از سنگ است.

"من می خواهم دیده می شود Pogo تنها یک بار دیروز در درخت در حیاط پشت. (حداقل من فکر کردم آن بود Pogo.) خانم Pogo به نظر می رسید انجام می شود و همه بلند کردن اجسام سنگین دیروز, تغذیه جوانی و حمل مدفوع کیسه های دور. هر بار غذا رفت و در پایان مدفوع ساس ظهور و خانم Pogo وحی آن را حذف.

"من بیرون رفت و به اجرای برخی از کارهای و وقتی که من پشت کردم به جوجه اشیانه رفته بود! من فکر کردم تا به حال یک گربه بدست آن ؟ در عین حال خانم Pogo بود و هنوز هم در اطراف clucking برای نوزاد, اما ظاهرا فایده ای نداشت. من جستجو در سراسر زیرا کودک راه بیش از حد کوچک برای پرواز. سپس مدت کوتاهی بعد از 1 بعد از ظهر من نگاه کردن جلو پنجره و وجود او در پایه برخی از Pampas grass در بالای مراحل جلو. همه چیز خوب بود به نظر می رسد اگر چه من نگران آن است که نسبت به جایی که او شده بود او کمی بیش از حد در معرض وجود دارد در بانک. نیم ساعت بعد اندکی Pogo نقل مکان کرده بود و نزدیک به خانه (احتمالا تحت پرچین) و خانم Pogo شد clucking رضایتمندانه در چمن جلو.

"حدود ساعت 9 صبح امروز صبح من شنیده ام خانم Pogo غوغای. من نگاه کردن به شرق و او را دیدم که با یک لقمه از غذا نشسته بر لبه همسایه پنجره هست که 4 پا عمیق! او کاهش یافته است به پنجره خوب! اندکی Pogo تا به حال کاهش یافته است به اعماق پنجره به خوبی از آن او خواهد بود قادر به پرواز کردن!

"آن را باید به من رخ داده است که یک پنجره و فقط ممکن است امن ترین محل برای پسر کوچک — اما هیچ. من در زیر باران صعود به 4-پا-چاه عمیق برداشته اندکی مرغک و به او اجازه دهید برود. در حالی که همه البته خانم Pogo بود مناسب است. او سر در گم نزدیکی در زمان سر من! او به خوبی در درون او حقوق را در کف!

"تنها پس از آن که آن را در من dawned و غلبه بر با ندامت و گناه و شک به خود. بود که من به فرض به دانستن آنچه که بهترین برای لحظهای Pogo و خانم Pogo? در حال حاضر اندکی Pogo خواهد دوباره به مراتب بیشتر متزلزل چیز از جمع داخل پنجره ای هست — حتی اگر آن را به معنای ماندن در آنجا برای هفته ها در حالی که او توسعه توانایی پرواز. اما چگونه او قادر به یادگیری به پرواز به سمت بالا وقتی که او نمی تواند عمل! با این وجود من از خودم پرسیدم: چرا من همیشه باید برای 'تعمیر' همه چیز -- به عنوان اگر من همیشه می دانم آنچه بهترین است ؟ چرا من فکر می کنم این وظیفه من به صرفه جویی در همه چیز است که ممکن است به من نیاز آنها را ذخیره کنید ؟

"خانم Pogo انجام شده در squawking قاه برای 15 دقیقه, اما پس از آن (خوشبختانه) من فکر می کنم او باید منتقل اندکی Pogo که تا به حال ناپدید شد خدا می داند که در آن در باغ و بوته زار. همه آرام است در حال حاضر به جز خانم Pogo را آرام clucking صدای. (به من اعتماد آخرت من قصد دارم به اقامت در خارج از راه خود را!) من آموخته اند که من درس نمی شود بنابراین متکبر که به تلاش برای صرفه جویی در یک موجودی است که کاملا احتمالا نیازی به ذخیره شود."

غرور نام تو است ...

دونالد گزارش: "مینه سوتا صفحه در یک Mitsubishi SUV: 'IAMSHE."

تابلو اعلانات نت: دستور زبان مناسب! ما نوع گال.

تا مرگ ما انجام بخشی

یک آیتم در دائم همسر ضبط و نگهداری شده توسط فرسوده از سنت پل: "موضوع: OMG! بیایید تخت.

"آنه پیشنهاد من از شستشوی ورق های امروز, به عنوان آن را به حال شده است از 10 تا 12 روز از من خوابیده و به شدت عرق در آنها است.

"من وحی آنها را شسته.

"من از او بپرسید کمک در ساخت تخت امشب; آن می رود با سرعت بسیار بیشتری با دو. آن? او باعث می شود او تخت خود را. (توجه داشته باشید: ما دیگر در همان بستر من خروپف در تمام طول شب و تا 67 بار به توالت).

"او موافقت می کند برای کمک به.

"با نصب ورق, او می پرسد اگر ما در سمت راست در جای مناسب. ما انجام دهد.

"با جدول بالا به نظر می رسد 180 درجه اشتباه به عنوان الگو در اين نامه با اشاره به جایی که من پا رفتن و که در آن صورت من است. من این را تا و او به من اطمینان من ادم سفیه و احمق و الگوی مواجه است به درستی.

"اما . . . او پرسید: آیا ما باید برابر طول ورق در دو طرف تخت ؟ او فکر می کند او بیشتر در کنار او از طرف من. "من خواب نسبت به طرف شما در پس از آن خوب است که بیشتر در آن سمت ، او فکر نمی کنم بنابراین من کشیده ورق بیش از سمت من به او به همان اندازه خوشحال است.

"خوب لحاف خواهر او ساخته شده برای این تخت بود همه مفتول در کویل در پایان از تخت خواب, بنابراین من به او گفت که ما باید آن را حذف به عنوان من از آن استفاده نمی شود و تمام bunched تا ممکن است تاکید بر نهایی ترکه. "چه شما نمی خواهید لحاف?' این dewpoints تا اینجا شده در 70s به . . . و TMI اما من به دروغ شده اند کاملا برهنه در شب بالای تخت ورق برای خنک نگه دارید. من نمی نیاز به یک لحاف.

"ما در حال قرار دادن ملحفه روی بالش. "من واقعا باید آهن این ملحفه,' او می گوید. شما واقعا باید فقط کمک به من را به تخت و سپس ترک.

"'شما در حال گرفتن آن ، 'این مرد را در خواب است. من نیاز به یک پایین ورق و ورق و اگر من تحت پوشش که خوب است و اگر من نیستم که حتی بهتر است.'

"من حباب فکر کرده بود من با یک چنگال مانند چوب با bandana متصل به آن با وسایل من در آن هستم و راه رفتن در امتداد راه آهن است. من در مورد طبخ می توانید از لوبیا و فرانک. من برش سوراخ به بالا می توانید با کلیسا کلید و آن را طبخ بیش از آتش باز.

"تقریبا همه یک مرد نیاز دارد. وسایل بر روی چوب. آهنگ های راه آهن. لوبیا و فرانک. و برخی از مرتب کردن بر اساس از خواب لباس.

"و اگر او فوق العاده, همسر, که کمک می کند تا خود او را از تخت ؟ از همه بهتر است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن