آخرین: معترضان شروع آتش سوزی در نزدیکی کاخ سفید

آسوشیتد پرسآخرین به مرگ در مینیاپولیس جورج فلوید یک دستبند سیاه و سفید مردی که التماس هوا به عنوان یک افسر پلی

توسط NASERINEWS در 12 خرداد 1399

آسوشیتد پرس

آخرین به مرگ در مینیاپولیس جورج فلوید یک دستبند سیاه و سفید مردی که التماس هوا به عنوان یک افسر پلیس فشرده زانو در گردن او:

___

واشنگتن — تظاهرات شروع آتش سوزی در نزدیکی کاخ سفید به عنوان تنش با پلیس نصب شده در سومین شب متوالی تظاهرات برگزار شد در پاسخ به مرگ جورج فلوید در دست پلیس در ایالت مینه سوتا.

یک ساعت قبل از ساعت 11 شب مقررات منع رفت و آمد پلیس اخراج عمده رگبار گلوله گاز اشک آور و نارنجک به جمعیت بیش از 1000 نفر تا حد زیادی پاکسازی پارک لافایت در سراسر خیابان را از کاخ سفید و پراکندگی معترضان به خیابان.

معترضان انباشت اشیاء بدست آمده تا نشانه های جاده ای و پلاستیکی موانع و روشن مواج آتش در وسط خیابان H. برخی از کشیده یک پرچم آمریکا از یک ساختمان در نزدیکی انداخت و آن را به فروغ. دیگران اضافه شده شاخه های کشیده شده از درختان. یک بلوک خاکستر ساختار در ضلع شمالی پارک که تا به حال حمام و سرویس بهداشتی و تعمیر و نگهداری دفتر فرا گرفته بود در شعله های آتش.

چند مایلی شمال جداگانه اعتراض خود را در شمال غربی سی نزدیکی مریلند مرز. اداره پلیس شهری می گوید وجود دارد نمیتوانیم در یک هدف و یک مرکز خرید است که خانه Neiman Marcus, Saks Fifth Avenue, مردانه, فروشگاه, T. J. Maxx, یک فیلم و تئاتر و فروشگاه تخصصی. پلیس می گویند چند نفر از افراد بازداشت شده اید.

___

واشنگتن — کل Washington, DC گارد ملی نامیده می شود برای کمک به پاسخ به اعتراضات خارج از کاخ سفید و در جای دیگر در پایتخت کشور است.

که با توجه به دو وزارت دفاع کردند.

واشنگتن شهردار موریل Bowser خود روز یکشنبه گفت که او تا به حال درخواست 500 DC نگهبان برای کمک به اجرای قانون محلی است. بعد از آن روز یکشنبه به تظاهرات تشدید, ارتش, منشی, رایان مک کارتی دستور داد بقیه نگهبان — تقریبا از 1200 سرباز — به گزارش.

مقامات اصرار بر گمنامی چرا که آنها مجاز به عموم بحث در مورد این موضوع.

تماس با آسوشیتد پرس بدون پاسخ بود در بازگشت از DC گارد ملی.

– توسط جیمز لاپورتا

___

حداقل 4,100 مردم بازداشت شده اند بیش از روز از تظاهرات در سراسر کشور پس از جورج فلوید مرگ چهار شنبه, با توجه به یک چوب خط حساب وارد شده توسط آسوشیتد پرس.

دستگیری در بازه زمانی از غارت و مسدود کردن بزرگراه به شکستن حکومت نظامی.

دستگیری چهره های شامل آن دسته از تظاهرات در نیویورک و فیلادلفیا در سواحل شرق شیکاگو و دالاس در غرب و جنوب غرب و لس آنجلس در سواحل غرب به عنوان تظاهرات را در سراسر شهرستان.

در دالاس پلیس شروع به جارو خیابان های مرکز شهر با دستگیری به اجرای مقررات منع رفت و آمد که به اثر رفت در 7 p. m.

___

بوستون — یکشنبه بعد از ظهر بیشتر از تظاهرات مسالمت آمیز در بوستون را شکست و در شب هنگام زمانی که معترضان با ماموران و پرتاب سنگ و روشنایی یک خودروی پلیس به آتش کشیدند.

هزاران عمدتا ماسک-پوشیدن تظاهرکنندگان راهپیمایی مسالمت آمیز از طریق بوستون در چندین تظاهرات در طول روز وام صدای خود را به سراسر کشور خشم بیش از مرگ جورج فلوید در حالی که در مینیاپولیس پلیس بازداشت کرده است.

بزرگترین تظاهرات چند هزار آغاز شده و یکشنبه شب در تاریخی سیاه و سفید در محله Roxbury. معترضان حمل "Black Lives Matter" نشانه و شعار "مردم متحد هرگز شکست نمیخورند" ساخته شده راه خود را به آرامی برای چند مایل به ماساچوست خانه ملت. متنوع جمعیت بود و flanked توسط پلیس دوچرخه و صلح آمیز بود.

اما به عنوان ماه مارس به پایان رسید حدود 9 بعد از ظهر معترضان با پلیس در مرکز شهر بوستون است. حداقل دو پلیس موبایل بودند به شدت آسیب دیده — از جمله یکی که عقب پنجره شکست بود توسط یک skateboarder. پلیس همچنین در توییتی که خود را افسران حلیم با آجر و سنگ و بطری های شیشه ای. چندین مغازه از جمله بانک ها آسیب دیده اند.

معترضان در ظاهر به پاکسازی حدود 10:30 p. m.

___

آتلانتا — پلیس ضد شورش شلیک می بارند از گاز اشک آور پراکنده صدها نفر از تظاهرکنندگان به عنوان یک حکومت نظامی در زمان برگزاری یکشنبه شب پراکندگی جمعیت بود که برای اعتراض ساعت ها در مرکز شهر آتلانتا بیش از مرگ جورج فلوید در مینه سوتا و Ahmaud Arbery در گرجستان است.

صدها پلیس و سرباز گارد ملی و دیگر نیروهای صف در موقعیت های اطراف مرکز شهر پارک صدمین سالگرد یک نقطه کانونی آخر هفته از تظاهرات.

یک شبه حکومت نظامی در زمان برگزاری در 9 p. m. به عنوان برخی در حاشیه آنچه که عمدتا مسالمت آمیز بعد از ظهر اعتراض شد تنظیم کردن آتش و سوختن مواد ساخت و ساز در نزدیکی پارک. همراه عکاس مطبوعات دیدم پلیس و سپس شروع به شلیک بسیاری 40 میلیمتر قوطی های گاز اشک آور به سوی جمعیت است. مردم خفگی نفس نفس زدن و برخی از پرتاب به عنوان آنها پراکنده می روم تنها چند هنوز هم در خیابان ها.

به عنوان پلیس و سرباز گارد ملی در زمان مواضع با پلاستیک سپر بر اصلی خیابان جمعیت ذوب دور. WSB-TV نشان داد فیلم حدود یک ساعت بعد از افسران در نظر گرفتن افرادی که درنگ در خیابان بازداشت پلاستیک با استفاده از روابط به دستبند آنها را در گوشه و کنار خیابان.

___

واشنگتن — عوامل سرویس مخفی با عجله رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به پناهگاه زیرزمینی جمعه به عنوان صدها نفر از معترضان با تجمع در مقابل ساختمان کاخ سفید برخی از پرتاب سنگ و عمل کشیدن در پلیس موانع فقط در خارج اجرایی عمارت.

که با توجه به یک جمهوری خواه به کاخ سفید مجاز به عموم بحث در مورد مسائل خصوصی و تایید رسمی دیگر. ناگهانی تصمیم توسط عوامل بر لرزاند خلق و خوی در داخل کاخ سفید که در آن شعارهای از لافایت پارک می تواند شنیده شود تمام آخر هفته و سرویس مخفی عوامل و مأموران اجرای قانون تلاش برای مهار جمعیت.

روز جمعه تظاهرات باعث مرگ جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از او دوخته بود در گردن سیاه و سفید, مینیاپولیس, افسر پلیس, خشونت تبدیل شد و به نظر می رسد به گرفتن افسران ، آن را برانگیخت یکی از بالاترین هشدار در کاخ سفید پیچیده پس از حملات یازدهم سپتامبر ، حملات 11 در سال 2001. در این روز پس از امنیت در کاخ سفید تقویت شده توسط گارد ملی و پرسنل اضافی از سرویس مخفی ایالات متحده پارک پلیس.

روز یکشنبه وزارت دادگستری مستقر شده اند و اعضای سرویس مارشال آمریکا و عوامل از اداره مبارزه با مواد مخدر به مکمل سرباز گارد ملی در خارج از کاخ سفید به گفته یک مقام ارشد وزارت دادگستری رسمی. رسمی نمی تواند بحث در مورد این موضوع علنا صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود.

— جاناتان Lemire و Zeke میلر

___

یک صحنه عجیب و غریب unfolded در جنوب کالیفرنیا, شهرستان که مردم سرقت از یک فروشگاه پوشاک شد به دام افتاده است.

صدای یک زن شنیده می شد جیغ داخل و سپس یک مرد ناگهان لگد راه خود را به یک پنجره و کاهش یافته و به پیاده رو. او به سرعت به دنبال بیش از یک و نیم دوجین دیگران با یک مرد پرتاب کردن یک armload از لباس ها و سپس جمع آوری آنها را از زمین و در حال اجرا.

به عنوان دزد clambered کردن یک گروه از پلیس در همان نزدیکی بود اما نمی تلاش برای دستگیری.

حدود نیم مایل دور مردم swarmed به فروشگاه در Pike, رسانه های به سرقت اقلام است. بزرگ برای همیشه لطفا برای 21 فروشگاه بود مورد علاقه هدف و یک جریان ثابت در زد و پس از آن ظهور حمل armloads لباس. برخی از آورده کیسه زباله به حمل pilfered کالا. چند متوقف خارج برای تغییر به سرقت اقلام است.

___

بیرمنگام آلاباما — پلیس نیست دخالت یکشنبه شب به عنوان یک جمعیت از معترضان اقدام به پایین کشیدن 52-پا بلند سنگ هرمی شکل سنگی تجلیل از جانبازان مؤتلفه با یک وانت. دولت را مسدود کرده است قانونی تلاش های این شهرستان به حذف یادبود.

___

فیلادلفیا — تمرکز شنبه شب ناآرامی در فیلادلفیا شد و در مرکز شهر اما در روز یکشنبه وجود دارد جیب شورش در چندین محله.

صدها نفر از معترضان جمع در غرب فیلادلفیا که در آن مردم شکست ماشین پلیس, ویندوز, سرقت اقلام از خالی وسایل نقلیه و آنها را تحت فشار قرار دادند به طوری که آنها منفجر به دیگر مربیان.

پس از مردم در میان جمعیت پرتاب سنگ در پوشش پلیس خیابان افسران در سوات خودرو شلیک گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی.

___

ALBUQUERQUE, N. M. — صدها نفر از مردم روز یکشنبه راهپیمایی پایین مسیر تاریخی 66 به مرکز شهر آلبوکرک در اعتراض به مرگ جورج فلوید در مینه سوتا است.

معترضان در نیومکزیکو بزرگترین شهرستان برگزار شد نشانه عینک ماسک و شعار می دادند "می گویند نام خود را: جورج فلوید" و "دست ها بالا نمی شلیک کنید."

زمانی که جمعیت وارد در لبه غربی مرکز شهر آلبوکرک آنها را متوقف برگزار شد و یک لحظه سکوت برای فلوید که شد به سلامتی. برخی از معترضان در راهپیمایی بازگشت به جایی که آنها آغاز شده و دیگران پراکنده. پلیس نگه داشته و خود را دور نگه داشته و خیابان روشن در آنچه به نظر می رسد صلح آمیز رویداد.

___

دالاس — پلیس در دالاس شروع به دستگیری افراد برای اینکه در خیابان و در مدت کوتاهی پس از 7 p. m. مقررات منع رفت و آمد به اثر رفت.

شب مقررات منع رفت و آمد را برای چند روز آینده رئیس پلیس U. Reneé سالن گفت:.

دالاس کانتی نیز بسته چندین مرکز شهر عمران ساختمان برای دوشنبه از جمله مدنی دادگاه استان و اداره ساختمان است.

پلیس دالاس توییتی تصاویر از افسران ساخت دستگیری نوردد در خیابان های مرکز شهر در مدت کوتاهی پس از حکومت نظامی آغاز شد. دالاس گزارش حدود 75 بازداشت بیش از دو روز تظاهرات جمعه و شنبه.

___

MEMPHIS, Tenn. — گروهی از معترضان موفق به گرفتن بر روی ایالتی 55 در ممفیس و به تاخیر انداختن ترافیک در این مسیر است که منجر به همسایه آرکانزاس است.

افسران پوشیدن riot gear مسدود شده این گروه در ابتدا از گرفتن بر روی خطوط بین ایالتی در نزدیکی مرکز شهر ممفیس. اما معترضان پس از آن به دور خط از افسران و آن را بر روی ایالتی پیاده روی گذشته وسایل نقلیه در ترافیک گیر کرده.

برخی از وسایل نقلیه بودند و بوق می زدند که این تظاهرات شعار می دادند "سیاه و سفید زندگی می کند مهم است."

___

لس آنجلس — اخبار هلیکوپتر اسیر یک لحظه ترسناک در طول یک تظاهرات در مرکز شهر لس آنجلس هنگامی که یک SUV پلیس شتاب به چند نفر در جاده هدف قرار دادن و ضربه زدن دو نفر به زمین.

شاهدان پیشرفته در ماشین گشت ارشاد افسر به سرعت برگشت و با سرعت دور به عنوان معترضان پس از تعقیب خودرو. معترضان بودند که ضربه رو به خارج از زمین زد و بر روی پیاده رو.

___

شیکاگو — در حالی که مقامات شیکاگو در زمان فوق العاده ای مراحل یکشنبه به گشت و محدود کردن دسترسی به این شهر مرکز شهر در امید بیشتر جلوگیری از هرج و مرج پس از یک شب از تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید گزارش خرابکاری و ناآرامی بریدن در طول روز در محله های شهر و حومه.

خرابکاری شکست فروشگاه ویندوز در یک فروشگاه کفش و تلفن همراه فروشگاه در به شدت مکزیکی روستای کوچک محله. چندین حومه مراکز خرید بسته شد از احتیاط, از جمله در شمال رودخانه که در آن پلیس گزارش "بزرگ اختلال."

ناآرامی ها از شهر شیکاگو پس از یک تعطیلات آخر هفته از هرج و مرج به عنوان تظاهرات مسالمت آمیز تفویض به خشونت و تخریب است. یکشنبه شش نفر به ضرب گلوله کشته شدند در شیکاگو یک ضرب و 240 نفر دستگیر شده بودند در ارتباط با تظاهرات, پلیس گفت:.

___

BELLEVUE بشویید. — شهردار Bellevue, Washington, اعلام شرایط اضطراری یکشنبه شب به دلیل خشونت و غارت و گفت: او تأیید 5:30 p. m. مقررات منع رفت و آمد به مرکز شهر از شهرستان های شرق سیاتل.

Bellevue, به گفته پلیس ده ها تن از مردم بی خانمان به Bellevue مربع و یک مرکز خرید بزرگ. افسران وارد تسهیلات و تعقیب غارتگران ، پلیس از مردم خواست برای جلوگیری از این منطقه است.

شهردار Lynne رابینسون گفت: مردم سرقت اجناس از مغازه و که او درخواست کمک از دیگر سازمان های پلیس. پیش از این واشنگتن گشت گفت: این واحد ارسال برای کمک به سرکوب ناآرامی.

Bellevue مرکز شهر خانه به دفاتر بسیاری از شرکت های فن آوری از جمله مایکروسافت و آمازون است.

___

AUSTIN تگزاس — در طول یک تظاهرات در آستین ماموران شلیک گلوله های لاستیکی در تظاهرات و پرتاب بطری های آب در آنها. یکی از لاستیک دور ضربه زنی در شکم با توجه به Austin American-Statesman و او writhed بر روی زمین گریه "کودک من, کودک من."

ماموران تحت فشار قرار دادند از طریق جمعیت به حمل او را بر روی برانکارد. پلیس بلافاصله پاسخ به سوالات در مورد این حادثه.

___

سن دیگو, پلیس می گویند افسران اخراج شده اند گاز اشک آور برای متفرق کردن جمعیت معترضان که pelting آنها را با سنگ و بطری.

صدها نفر از مردم بسیاری با ماسک صورت برای محافظت در برابر coronavirus راهپیمایی از طریق مرکز شهر شعار "جورج فلوید" با نشانه هایی از جمله برخی از گفت: "من نمی توانم نفس بکشم" اشاره به فلوید در حال مرگ کلمات هنگامی که یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را در پشت گردن خود را. برخی از تظاهر کنندگان کاهش یافته و به یک زانو در زمان.

تظاهرات در زمان شوم به نوبه خود چند ساعت پس از آغاز مسالمت آمیز در ساعت 10 صبح در سن دیگو پلیس گفت در توییتر که یک جمعیت 100 تا 200 نفر بود پرتاب سنگ اما متوقف شده است. مقامات گفت: وسایل نقلیه متعدد تخریب شد.

پس از گاز اشک آور متوقف شد, دو گروه تشکیل شده در برادوی اصلی شاهراه از هم جدا شده توسط پلیس ضد شورش.

___

مینیاپولیس — مقامات در مینه سوتا می گویند هیچ معترضان به آمار شده اند پس از یک نیمه سوار به جمعیت نشان دادن در یک بزرگراه در نزدیکی مرکز شهر مینیاپولیس.

گشت ایالتی مینه سوتا می گوید این حادثه در حال بررسي است به عنوان یک جنایتکار مهم است. گشت زنی می گوید راننده مجروح شد و به بیمارستان با غیر تهدید کننده زندگی صدمات. رژیم صهیونیستی. تیم Walz راننده می گوید که در خارج از بیمارستان و در بازداشت پلیس.

این روشن نیست که چگونه راننده صدمه دیده بود. فیلم های تلویزیون نشان داد معترضان swarming کامیون و سپس اجرای قانون به سرعت در حال حرکت در.

دیگر فیلم های تلویزیون نشان داد تانکر کامیون به سرعت در حال حرکت بر روی پل و معترضان ظاهر می شود به قسمت پیش از آن را.

ایمنی عمومی کمیسر جان هارینگتون گفت: دوربین های ترافیک به نظر می رسد نشان می دهد که کامیون شد و در حال حاضر در آزادراه قبل از سنگر قرار داده بودند در محل برای خاموش کردن آن در 5 p. m.

معترضان بودند نشان دادن در برابر مرگ جورج فلوید.

___

مینیاپولیس, مینه سوتا, رژیم صهیونیستی. تیم Walz می گوید دادستان کل کیت الیسون را منجر شود در هر گونه پیگرد قانونی در مرگ جورج فلوید.

فلوید بود که سیاه و سفید بود در دستبند زمانی مینیاپولیس افسر پلیس kneeled در گردن او برای چند دقیقه در اوایل این هفته. اطرافیان تصویری نشان داد فلوید شفاعت است که او قادر به تنفس و در نهایت دیگر در حال حرکت است.

Hennepin County وکیل Mike Freeman زودتر یکشنبه گفت که او تا به حال خواسته الیسون به کمک در تعقیب. فریمن شده است از انتقاد و مدنی و برخی از مسئولان شهرستان که می گویند وجود سابقه بی اعتمادی بین فریمن و اعضای جامعه.

Walz به خبرنگاران گفت: روز شنبه که الیسون "نیاز به رهبری این مورد است." او گفته است که این تصمیم پس از صحبت با فلوید خانواده که "می خواستم به این باور است که وجود دارد و اعتماد و آنها می خواستند به این باور است که حقایق شنیده می شود."

___

آتلانتا آتلانتا شهردار می گوید دو افسر پلیس را از کار اخراج شده و سه قرار داده شده بر روی میز وظیفه در انتظار بررسی بیش از استفاده بیش از حد از زور در اعتراض به حادثه شنبه شب.

شهردار Keisha لنس کف گفت: در یک کنفرانس خبری در روز شنبه که او و رئیس پلیس اریکا سپر تصمیم پس از بررسی بدن-دوربین فیلم. سپر آن را به نام "واقعا تکان دهنده به سازمان دیده بان."

مقامات می گویند این حادثه به نور آمد از طریق تصویری که منتشر آنلاین.

این نشان می دهد یک گروه از افسران پلیس ضد شورش و گاز ماسک فراگیر ماشین رانده شدن توسط یک مرد با یک زن در صندلی مسافر. افسران جلو زن و به نظر می رسد به استفاده از یک تفنگ بی حس کردن در مرد است. آنها با استفاده از پستی دستبند زدن کراوات در زن روی زمین است. این زن و شوهر به نظر نمی رسد به مبارزه با پلیس در این ویدئو.

کف گفت: اتهامات شده اند کاهش یافته و برابر زن و مرد منتشر شده است.

خبرنگاران محلی که اسیر فیلم از این حادثه گفت: پلیس قبلا شکسته شیشه ای در ماشین. یک خبرنگار گفت: پلیس نیز پهن لاستیک.

شهر تحت حکومت نظامی دوباره پنج شنبه شب. به عنوان مقررات منع رفت و آمد با نزدیک شدن معترضان با استفاده از مواد ساخت و ساز قابل حمل توالت و دیگر موارد برای ایجاد موقت مانع از پلیس در مرکز شهر آتلانتا. برخی از مردم انداخت آتش در منطقه به طور کلی و یا در افسران جهت.

ماموران و گارد ملی راه می رفت در یک خط به سمت معترضان و مانع و پرتاب گاز اشک آور در میان جمعیت دقیقه قبل از ساعت 9 شب مقررات منع رفت و آمد.

برخی از معترضان لگد گاز اشک آور در قوطی نسبت به افسران.

___

SAN FRANCISCO — San Francisco, بیش از 1000 نفر در راهپیمایی در خیابان های حمل نشانه ها و مناجات "جورج فلوید" سیاه و سفید "زندگی مهم است."

Aliasiah خدا, 22, عینک یک پیراهن که گفت: "من احساس می کنم مانند گذشته سیاه" یک مرجع به سال گذشته فیلم گذشته در سان فرانسیسکو.

"ما اینجا هستیم چون جورج فلوید به قتل رسید در خون سرد. ... ما مریض های بی شماری بی عدالتی در سیاه و سفید و قهوه ای و زندگی عمدتا سیاه و سفید زندگی," او گفت:. "جام سرشار است در این نقطه است. ما می خواهیم پلیس بازداشت اما ما می خواهیم آن را برای پایان دادن به, ما می خواهیم آن را به متوقف شود."

___

لس آنجلس — Los Angeles County, اعلام 6 بعد از ظهر حکومت نظامی برای جلوگیری از تکرار خشونت که شکست پس از اعتراض به قتل یک مرد سیاه با سفید, مینیاپولیس, افسر پلیس است.

شهرستان و شهر لس آنجلس اعلام متحده اضطراری یکشنبه پس از یک شب از غارت خرابکاری و آتش سوزی که به دنبال عمدتا تظاهرات صلح آمیز است.

بورلی هیلز بود که با آمار خشونت در روز شنبه و سانتا مونیکا که تجربه غارت یکشنبه بودند تحت مقررات منع رفت و آمد سفارشات در 4 بعد از ظهر در شهر سان فرانسیسکو اعلام کرد 8 بعد از ظهر حکومت نظامی.

___

جو بایدن این, presumptive دموکراتیک نامزد برای رئیس جمهور گفت که او ساخته شده یک دیدار یکشنبه به محل تظاهرات در زادگاه خود از ویلمینگتون قبلی شب.

یک عکس ارسال شده به بایدن را در Facebook صفحه نشان داد معاون سابق رئیس جمهور با پوشیدن ماسک, زانو به صحبت با یک کودک کوچک است.

"تنها راه تحمل این درد است که به نوبه خود تمام است که غم و اندوه به هدف" بایدن نوشت. "و به عنوان رئیس جمهور من کمک خواهد کرد که منجر به این مکالمه — و از همه مهمتر من گوش خواهد داد."

___

واشنگتن — مقامات در حال اجرای مقررات منع رفت و آمد در پایتخت کشور پس از یک شب از تظاهرات خشونت آمیز با تظاهر کنندگان تنظیم آتش سوزی, فوق العاده, پنجره ها و شکستن را به کسب و کار و سمت چپ ده ها تن از افسران پلیس مجروح شدند.

منطقه کلمبیا شهردار موریل Bowser خود گفت: حکومت نظامی آغاز خواهد شد در 11 p. m. دوشنبه شب و در گسترش تا 6 صبح روز دوشنبه. او گفت: از اعضای گارد ملی نیز در دست برای کمک به اداره پلیس شهری.

بیش از 1000 معترضان در حال حاضر جمع شده بودند یکشنبه شب در پارک لافایت در مقابل کاخ سفید در اعتراض به مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس.

مقامات گفتند که افزایش حضور پلیس و اضافی ماموران فدرال نامیده می شدند در روز یکشنبه.

این تظاهرات شنبه شب تبدیل خشونت به عنوان تاریکی در مجموعه. معترضان آتش سوزی شکست ویندوز و اسپری گرافیتی.

___

تمپا فلوریدا — تظاهرات عمدتا مسالمت آمیز در سراسر فلوریدا روز یکشنبه با برخی از سازمان دهندگان دو برابر ایمنی تلاش برای مقابله با خشونت از شنبه شب.

در تمپا, Black Lives Matter دهندگان تا به حال نزدیک به 100 ایمنی مارشال در فلورسنت جلیقه گشت راهپیمایی خود را از آموزش در د تشدید تاکتیک و دستور داد به در مواظب برای آنتاگونیست.

این گروه نیز تا به حال پزشکان استفاده می شود دستگاه مخابره فیلم ناطق به سرعت خرد کردن طغیان و داوطلب خدمت سربازی وکلا و کسانی که با آموزش های حقوقی به سازمان دیده بان برای معترضان حقوق از حاشیه.

"ما می خواست می شود قادر به ارائه یک فضای امن برای خود صدا و خشم شنیده می شود در یک محیط کنترل شده. آن را بخشی از خود را اصلاح حقوق برای آنها که قادر به بیان خودشان هستند" گفت: Chaikirah پارکر که به سازماندهی این رویداد است.

جانباز فعال گفت: آنها به عمد برگزار شد و این رویداد در اوایل روز شنبه با وجود گرمای سوزان به دلیل آن را به ارمغان آورده صلح آمیز جمعیتی.

پس از این رویداد بیش از یک جمعیت جوان برگزار شد یکی دیگر از اعتراض و او گفت: جانبازان فعالان احساس موظف به کمک به.

"ما واقعا احساس می کنم این وظیفه ما است که به تصویب مشعل و آموزش بچه ها چگونه به سازماندهی" او گفت:. "آنها از خود راضی و سپس آنها متوجه واکنش سریع سازمان یک سطح کاملا متفاوت است."

___

چند صد تن از مرکز شهر بوستون در روز یکشنبه حمل علائم و شعار در تظاهرات مسالمت آمیز بیش از مرگ جورج فلوید.

تظاهرات خیابانی برگزار شده است برای روز های سراسر کشور در پاسخ به مرگ فلوید یک مرد سیاه پوست که فوت دوشنبه پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را بر روی گردن خود را تا زمانی که او متوقف تنفس.

در بوستون, آنها شعار "نه عدالت بدون صلح" "black lives matter" و سکوت است و خشونت" را به عنوان آنها راه می رفت, شهرداری, دولت, خانه و باغ با جمعیت بسته کردن دو خط از خیابان های شهرستان. وجود نور حضور پلیس و هیچ نشانه ای از خشونت است که فوران در دیگر شهرستانها در روزهای اخیر.

"آنها در حفظ و کشتار مردم ما است. من خیلی مریض و خسته از آن گفت:" Mahira Louis 15 بود که در اعتراض با مادر او. "در اخبار هر زمان ما می گویند black lives matter نگه داشتن آنها را خاموش ما," او گفت:, و اضافه کرد که همه چیز در حال رفتن به تغییر. "آنها در حال رفتن برای کشتن مردم بدون هیچ دلیل," او گفت:.

اکثر معترضان به تن پوشش صورت در میان coronavirus بیماری همه گیر.

"آن راحت نیست به در خانه اما این واقعا ناراحت کننده بود و در اینجا بیش از حد و می دانم که شما در حال انجام این کار در صورت COVID-19 بحران گفت:" ویویان لی, 22 که شرکت با خواهر و پدر و مادر. "اما آن را نیاز به برخی از ناراحتی برای تغییر" او گفت:.

___

مایکل براون Sr. پدر مایکل براون که کشته شد توسط پلیس در فرگوسن میسوری در سال 2014 پیوست اعتراض روز یکشنبه گفتن تظاهرکنندگان به ادامه جنبش است.

او گفت که او سوار به مینیاپولیس از فرگوسن حتی اگر بخشی از یکی دیگر از تظاهرات علیه قتل یک سیاه "اشک قلب من" را به عنوان آن را به یاد او پسر خود را.

"من درک می کنم آنچه در این خانواده احساس است. من درک می کنم آنچه در این جامعه احساس," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب