تغییرات در استیلوتر هیئت مدیره مدرسه آینده این سقوط

در پایان یک گرم شده و بحث برانگیز Stillwater منطقه جلسه هیئت مدیره مدرسه در ژوئن عضو هیئت مدیره مدرسه شلی پیرس

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

در پایان یک گرم شده و بحث برانگیز Stillwater منطقه جلسه هیئت مدیره مدرسه در ژوئن عضو هیئت مدیره مدرسه شلی پیرسون اعلام کرد که او می تواند استعفا از هیئت مدیره در جولای 23.

اما پیرسون که منقضی می شود در سال 2022 هرگز قرار داده و استعفای او در نوشتن است.

مدرسه های منطقه سیاست های آمریکا و عضو هیئت مدیره آرزو به استعفا را به اطلاع کتبی به هیئت مدیره حداقل یک ماه قبل از استعفای تاریخ "هر زمان ممکن است."

پیرسون که انتخاب شد به هیئت مدیره در سال 2014 و 2018 خبر داد و گفت: سیاست نیاز نیست. او گفت که او تا به حال موضوع مورد بحث با رئیس هیئت مدیره سارا Stivland و آنها تا به حال مشخص شد که به دلیل پیرسون اعلام کرده شفاهی در جلسه عمومی آنها "نمی خواهید به نگرانی در مورد آن نیاز به 30 روز."

که تصمیم بسیار مهم است زیرا اگر پیرسون به توان مورد نیاز برای به 30 روز اخطار کتبی استعفای او را سقوط در عرض 90 روز بعد از انتخابات. تحت قانون دولت هیئت مدیره را تعیین کسی برای پر کردن باقی مانده پیرسون مدت تا زمانی که یک انتخابات ویژه برگزار شد "بعد از اولین سه شنبه بعد از اولین دوشنبه ماه نوامبر از زیر تقویم سال" یا 2021.

اگر جولای 23 استعفای تاریخ می ایستد ساخت پیرسون استعفای سقوط بیش از 90 روز از انتخابات عمومی آینده دولت قانون خواستار مدیره برای تعیین کسی برای پر کردن مدت او تا زمانی که یک انتخابات ویژه در Nov. 3. انتخابات خواهد بود برای یک دوره دو ساله برای پر کردن باقی مانده پیرسون اصطلاح; اعضای هیئت مدیره مدرسه به طور معمول انتخاب برای یک دوره چهار ساله.

این موضوع یک منبع از سردرگمی در روز سه شنبه به عنوان پیرسون ارسال شده در "شلی پیرسون – Stillwater منطقه مدیره مدرسه" Facebook صفحه اوایل بعد از ظهر سه شنبه بود که او با توجه به تاخیر در استعفای او "حدود دو هفته" به منظور صرفه جویی در هیئت مدیره از نیاز به تعیین جایگزینی و "اجازه می دهد تا هفتم از اعضای هیئت مدیره به رای توسط رای دهندگان در طول Nov. 3 انتخابات است." او بعد از حذف پست توضیح داد که او درک درستی از قانون دولت نادرست بوده است.

"قصد من در تمام طول بوده و به استعفا جولای 23," پیرسون گفت: پایونیر پرس روز سه شنبه بعد از ظهر. "من نیازی به ادامه آن دیگر بیش از آن را باید. من فقط در تلاش برای کمک به این هیئت مدیره با تمام است که آنها را مجبور به انجام و اجازه می دهد آنها را به تمرکز بر روی مسائل دیگر."

پیرسون ساخته استعفای او اعلام در ژوئن 11 پس از رای گیری به تصویب جدایی نادر از توافق با سرپرست دنیس Pontrelli. او گفت که او ساخته شده تصمیم او بود چرا که او در مورد خانواده اش را به ایمنی.

"در پایان روز, من خانواده برای اولین بار," او گفت: در آن زمان. "وجود خشم و نفرت نام مفروضات و انواع افتضاح چیزهایی است که هیچ یک از ما باید برای ایستادن."

دیگر عضو هیئت مدیره جنیفر Pelletier هفته گذشته اعلام کرد که او نمی خواهد به دنبال انتخاب مجدد در این پاییز با استناد به دلایل شخصی.

"آن سخت شده است در خانواده من, اما آنها حمایت کرده اند من در راه است که من را برای همیشه گرامی خواهد," او نوشت: در Facebook post. "در حالی که من از دست رفته و خاطرات خانواده مانند کنسرت ها و.... با توجه به هیئت مدیره کار, من امیدوارم که من نیز به آنها داده هدیه ای از عزم و قدرت و شخصیت."

Pelletier, 49, از لیک المو انتخاب شد به هیئت مدیره در سال 2016. او گفت: هیئت مدیره اخیر 5-2 رای به تصویب جدایی توافق با Pontrelli نه عامل به تصمیم او; Pelletier بود در کنار از دست دادن رای.

او گفت که او امیدوار است او تصمیم به دنبال انتخاب مجدد را قادر می سازد یک فرد از رنگ به نقطه در هیئت مدیره.

"اگر ما می رویم به ایجاد یک تغییر" او گفت: "ما باید تغییر کند."

Stivland و عضو هیئت مدیره مایک Ptacek نیز برای انتخابات مجدد در این پاییز; هر دو روز سه شنبه گفت که آنها برنامه ریزی برای اجرای دوباره.

هیئت مدیره مدرسه در روز سه شنبه مورد تایید قرارداد با Afton-لکلند ابتدایی اصلی Malinda Lansfeldt شده است که نام موقت سرپرست. Lansfeldt کار کرده است به عنوان یک مدیر در این منطقه از سال 2007. تحت شرایط قرارداد Lansfeldt پرداخت خواهد شد $170,000 حقوق و دستمزد ابتدا از طریق پنج شنبه 30 ژوئن 2021 یا زمانی که دائم سرپرست استخدام, هر کدام که می آید برای اولین بار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب