دامین Cox: جهانی DH دیر شده ارائه می دهد یک تکان خوردن از سلامت عقل در زمان آشفته

COVID-19 در نهایت می تواند به اثبات می شود مهم ترین نیروی تک در تاریخ ورزش است. در واقع آن را در حال حاضر ممکن

توسط NASERINEWS در 5 خرداد 1399

COVID-19 در نهایت می تواند به اثبات می شود مهم ترین نیروی تک در تاریخ ورزش است. در واقع آن را در حال حاضر ممکن است.

آن می تواند زور فوتبال به نوبه خود به کلاه ایمنی با چهره سپاه پاسداران است که همچنین به عنوان ماسک پزشکی. آن می تواند (به عنوان در اینجا مورد بحث به تازگی) در نهایت مبارزه هاکی است. آن را در حال حاضر منجر به بوندسلیگا رقابت در خالی استادیوم با لوله کشی-فن سر و صدا ایجاد faux جو است که در واقع ممکن است مفید مکانیزم برای لیگ که مبارزه با حضور. در همین حال اتمام تدبیر هوشمندانه خود را از باشگاه گلف ممکن است با استفاده از اجازه می دهد تا بازیکن برای گرفتن توپ از سوراخ بدون رسیدن به جام جهانی و یا دست زدن به پین.

یک اختراع و یا تاریخی تغییر پس از دیگری.

و در حال حاضر آن را نیز می تواند پایان hitter وظیفه تعیین بحث در بیس بال برای خوب است. پیشرفت به ارمغان آورد به شما در عصر جدید اجتماعی فاصله.

برای کسانی از ما در لیگ آمریکا شهرستانها این مدت طولانی به نظر می رسید عجیب ترین از همه بحث. چرا شما می خواهید به اجازه بازیکنان که در بیشتر قسمت ها نمی تواند ضربه سعی کنید به آمار? چرا که به شما در سازماندهی یک لیگ حرفه ای است که نیمی از آن تیم ها بازی های مختلف حکومت ؟

از آنجا که آل برقرار DH در سال 1973 این بحث بیشتر یا کمتر خروشان ، سنت — و بسیاری وجود دارد در بیس بال — باید بارها ادعا که اجازه کوزه ضربه خود توسط هر دو ناب ترین نسخه از این بازی و یکی که ایجاد پاسخگویی. کوزه که قار قار کردن مخالفان انجام دانستن آنها می تواند دریافت شده plunked خود را.

که گفت: اتحادیه بازیکنان شده است هل دادن برای استفاده جهانی از DH برای چند دهه. به تازگی به عنوان 18 ماه پیش اتحادیه شد دفاع یک پیشنهاد است که می توانست به ارمغان آورد DH به لیگ ملی در سال 2019 اما از آن درگذشت. در آن زمان لیگ اصلی بیس بال کمیسر راب مانفرد گفت: هیچ شانسی بود که DH خواهد به گسترش ارشد مدار قبل از توافق جمعی در سال 2022.

اما پس از آن یک ویروس شفاعت.

بیس بال تعطیل در ماه مارس قبل از آن حتی می تواند 2020 فصل آغاز شده و پس از آن صاحبان شده اند و تلاش به آمده تا با یک عملی پیشنهاد به حداقل بخش قابل توجهی از این فصل بازی با یک سری جهانی به دنبال. بخشی از آخرین پیشنهاد این است که یک برنامه بر اساس نزدیکی جغرافیایی که برخی NL تیم در بازی برابر AL تیم در همان منطقه است.

برای انجام این کار در یک راه عادلانه شما هم باید DH در تمام بازی ها و یا در هیچ کدام. از آنجا که هیچ اشتها به خلاص شدن از شر DH به طور کامل به صاحبان پیشنهادی جهانی DH برای سال 2020 تنها در انتظار بازیکنان' مهر و موم لاستیک.

از لحاظ تئوری, NL پس از آن می تواند رها کردن آن دوباره در سال 2021 اما بیشتر بیس بال خودی اعتقاد دارم که آن را برای آینده خوب در '22 صرف نظر از آنچه اتفاق می افتد در فصل آینده. به عبارت دیگر DH به زودی جهانی و ما در حال رفتن برای دیدن اینکه آیا seamhead Luddites سعی کنید به '21 فصل گذشته خود را ایستاده.

با توجه به این که DH استفاده می شود در دبیرستان دانشگاهی و جزئی-لیگ سطح آن را تنها حس می کند برای رفتن جهانی مسیر. سپس آن را حس برای مدت زمان طولانی اتفاق افتاده است. بله مدیسون Bumgarner می توانید مطمئن رسید. زاک Greinke بیش از حد. اما اکثر کوزه نمی تواند. در NL سال گذشته رسید .131. AL کوزه مجبور به ضربه در interleague بازی ضربه زد .087.

در تمام کوزه بیرون زده 2,230 بار در فصل گذشته. در حالی که برخی می گویند DH-کمتر بیس بال است که یک بازی جالب تر به دلیل استراتژی, تماشای hurlers بوی بارها و بارها جالب است به خصوص با دوندگان در پایه در غیر این صورت یک بازی جالب است.

هاکی را ندارد goalies شلیک در ضربات پنالتی و فوتبال استفاده نمی linemen به پا زدن 50-حیاط زمینه اهداف است. حداقل نه پس جک Abendschan. پرتاب در چند جشن حوادث بسیار پرداخت می شود کوزه آسیب رنج می برند در حالی که در حال اجرا در این پایگاه و شما باید یک سیستم است که ممکن است درخواست تجدید نظر به کسانی که دوست بازی راه آن پخش شد در دوران ریاست جمهوری تئودور روزولت اما در غیر این صورت آن را ندارد مقدار زیادی از حس.

شما می توانید استدلال می کنند که Howie Kendrick بسیار مهم home run برای اتباع به عنوان یک DH در بازی 7 از سری جهانی در سال گذشته واقعا به پایان رسید استدلال. به جای جهانی همه گیر شده تاریخی تغییر در بیس بال در همان راه آن است که قانع کننده دیگر ورزشی به اتخاذ قابل توجه تغییرات به راه خود را به بازی هر دو بازی انجام شده و ارائه شده است.

بیس بال رو به چالش با توسل به یک جمعیتی جوان و با سرعت از بازی و در طول بازی در حال حاضر شده است به در نگاه کرد. گفت: "فقط بازی را ترک راه آن است که" دیگر کار نمی کند و استفاده از DH به این رده می افتد.

هاکی حذف خط قرمز 15 سال پیش پس از یک قفل و یک فصل تمام به این دلیل که بازی نیاز به دوباره با یک فوتی و فوری محصول. هنوز هم وجود دارد افرادی که بر این باورند که یک اشتباه بود اما بازی پیاده روی و بسیاری استدلال می کنند که به طور کلی NHL هاکی بهتر است امروز.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

استفاده از Hawk-Eye فناوری و نقد و بررسی پخش شده بود و انبوه مردمی تاثیر ورزش تنیس. فقط چند سال پیش زمانی که گلف شروع به استفاده از ردیاب تکنولوژی به دنبال پرواز توپ در تلویزیون آن را panned به عنوان غلط انداز و توهین به بازی. در حال حاضر این استاندارد.

خداوند می داند ضد DH جمعیت مبارزه کرده است این مبارزه خوب است. آنها را دیدم Ron بلمبرگ گام در به عنوان اولین DH در برابر لوئیس Tiant در '73, آن را دوست ندارم و NL برگزار کرده است سریع به اصول آن بوده است. برای آنها خوب است.

اما در حال حاضر زمان برای آنها را به سلاح خود را زمین بگذارند.

Damien Cox
دامین کاکس یک ستاره سابق ورزش ایران را که یک زمان مستقل کمک نویس مستقر در تورنتو است. او در توییتر دنبال: @DamoSpin


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب