رحم وحشی روز به پایان می رسد با یادبود پیروزی و شماره 1 رتبه بندی

DUBLIN, اوهایو—درام بیشتر از جان رحم می خواستم. نتیجه چیزی بود که او همیشه تصور است.رحم شد, شماره 1 بازیکن در

توسط NASERINEWS در 30 تیر 1399

DUBLIN, اوهایو—درام بیشتر از جان رحم می خواستم. نتیجه چیزی بود که او همیشه تصور است.

رحم شد, شماره 1 بازیکن در جهان روز شنبه با پیروزی در این یادبود که در آن او را تماشا هشت شات منجر به کوچک شدن به سه عکس با سه سوراخ به بازی و سپس آنچه که او به نام بزرگترین شات از زندگی خود را که تبدیل به یک دیو به دلیل مجازات است.

همه که اهمیت بود که مشت-bump — نه دست دادن با جک نیکلاس و گرفتن جای او همراه بت خود را Seve Ballesteros به عنوان تنها اسپانیایی ها برای رسیدن به شماره 1 در جهان است.

با دو ضربه پنالتی برای توپ خود را در حال حرکت در طول یک گودی در خود تراشه در پشت 16th, سبز, رحم بسته با 3-بیش از 75 برای سه شات پیروزی بر Ryan پالمر.

رحم رو بالا و پایین در چهار نهایی سبزی ساخته شده است که آن را احساس می کنید حتی شیرین تر است.

"یکی از بهترین اجراهای زندگی من" رحم گفت. "دیروز بود که احتمالا یکی از بهترین دوره از زندگی من به پایان رسید و امروز با برخی از کلاچ بالا و نشیب است. به عنوان یک اسپانیولی من نوع خوشحالم که این اتفاق افتاده است که در راه است."

آتشین احساسات خود را مشخصه. او نشان داد آن را با یک توپ را روی گوه شات که میره سمت چپ به یک نهر در 11th سوراخ رحم کوبیدن باشگاه خود را به زمین در یک رنجش از خشم. و این آشکار بود که با مشت وحشی-پمپ هنگامی که خود را با صدای تلپ افتادن شات از عمیق خشن پشت 16th سبز نورد را به جام.

مرغک و یا دیو آن برنده یک شات است که می توانست Ballesteros افتخار.

"من هنوز هم نمی توانم باور کنم که من قصد ندارم به دروغ گفت:" نیکلاس کردن 18th سبز.

با مجازات — رحم تا به حال هیچ ایده این بود که یک موضوع را پس از خود دور اما قبول مجازات هنگامی که او را دیدم یک ویدیو که زوم در روی توپ او به پایان رسید در 9-تحت 279 خود 10 پیروزی کار چهارم در تور PGA.

Muirfield ایجاد کرد بازی خود را سخت در 42 سال تنها با پنج بازیکن زیر پر بدترین برای دور نهایی پس از این مسابقات آغاز شد و در سال 1976. رحم 75 بود که بالاترین در پایان برنده از راجر Maltbie شات 76 افتتاحیه سال است.

خشن نبود برش تمام هفته. سبزها اجازه داده شد برای رفتن به لبه زیرا آنها جایگزین شده است. خدمه در حال حاضر محروم کل پنجم سبز به عنوان رهبران بودند در پشت نه.

رحم نگاه به بازی های مختلف ، او با بازی دیو رایگان در جلو نه با birdies در دو پر 5s. که او را هشت عکس های روشن در راه خود را به شماره 1.

و سپس او دیو در 10. یک مشکل نیست.

او yanked خود توپ را روی گوه شات به یک نهر در par-5 11th که یک مشکل بزرگتر بر اساس چه سخت او ناودان باشگاه به زمین در یک رنجش از خشم. او ساخته شده دو دیو. پالمر ساخته شده مرغک در تاریخ 12th, و سپس در رحم ساخته شده یکی دیگر از دیو از پناهگاه در تاریخ 14.

فقط می خواهم که منجر شد سه عکس.

تنها یک هفته پیش در Muirfield ایجاد کرد برای روز کاری خیریه باز جاستین توماس به حال سه شات سرب با سه سوراخ به بازی و زخم از دست دادن در یک حذفی به Collin Morikawa.

رحم نگران بود او توپ را روی گوه شات ممکن است پیدا کردن پشت پناهگاه هر چند خشن بود و نه یک گزینه عالی با چه سرعتی سبز در حال اجرا بودند. رحم فکر هر چیزی را در داخل سه متر خواهد بود خوب است. این کامل بود توپ فرود در حاشیه و کشویی پایین شیب به جام.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

به عنوان مجازات ؟

"آن تغییر نمی کند نتیجه مسابقات" او گفت:. "این فقط قرار می دهد کمی از یک ستاره در آن در حس من آرزو می کنم من فقط می تواند نگه دارید که مرغک چرا که آن را یکی از بزرگترین عکس از زندگی من،"

تراشه مشابه بود — اما از زاویه های مختلف — به تایگر وودز پنوماتیک از پشت 16th سبز هنگامی که او برنده یادبود برای پنجمین بار در سال 2012.

جنگل در مسابقه برای اولین بار پس از فوریه. 16 به دلیل COVID-19 گیر شات 76 گره خورده است و برای 40.

"سخت و دشوار شرایط برای شروع من هفته اول برگشت شنبه و یکشنبه" جنگل گفت. "اما آن را خوب به دریافت احساس و جریان رقابت دوباره."

متی Fitzpatrick تا به حال 68 برای کم نمره نهایی روز به پایان سوم.

این جایزه تسلی رفت و به پالمر (74) و مکنزی هیوز (72) به دست آورده است که نقاط در ایالات متحده باز در بالدار پا در ماه سپتامبر به عنوان پیشرو دو بازیکن از 10 بالا که نمی شد در حال حاضر واجد شرایط.

هنریک Norlander می توانست نقطه نهایی با همتراز در 18 اما او از دست رفته fairway به خوبی به حق نمی تواند رسیدن به سبز و دیو. Norlander و هیوز در 3-تحت 285 اما نقطه رفت و به هیوز چرا که او تا به حال بهتر رتبه بندی جهانی.

که رتبه بندی در حال حاضر شروع می شود با رحم که تنها چهار سال پیش بود که در جلسه یادبود برای دریافت جک نیکلاس جایزه به عنوان کشور بهترین کالج بازیکن.

در حال حاضر او بهترین در جهان, رتبه بندی است که McIlroy تا به حال پس از Feb. 9.

"او سزاوار آن" McIlroy گفت: پس از کراوات خود را برای 32. "او شده است بازی بزرگ برای یک مدت زمان طولانی. حتی صفحه نمایش این هفته آن را بسیار چشمگیر است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب