تفسیر: هنگامی که جهان می شود بیش از حد بلند, از آن زمان برای رفتن به ماهیگیری - Sun, 12 Jul 2020 PST

شما واقعا نمی دانید که چگونه به ماهی اما برای برخی از دلیل شما انجام شده است آن را به مقدار زیادی در طول بیمار

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

شما واقعا نمی دانید که چگونه به ماهی اما برای برخی از دلیل شما انجام شده است آن را به مقدار زیادی در طول بیماری همه گیر. شاید به این خاطر که هیچ مشاجره در ماهیگیری. چرا که شما هرگز هر چیزی را گرفتن تنها مبارزه واقعی است که بین شما و دنده مبارزه نه برای دفن یک قلاب در خود لاله گوش. وجود دارد بدون سر و صدا در ماهیگیری ، اضطراب مراقبت زده مرد که صاحب مغازه های محلی مقابله به شما می گوید "ماهیگیری است که تنها زمانی که من خواب دیگر." که حلقه درست است شما در پیدا کردن.

شما در حال توسعه در حال رشد با شیفتگی lures. آنها صدای جرنگ جرنگ خوشبختانه زمانی که شما راه رفتن مانند اسپرز. در مغازه های محلی مقابله شما کمانچه با قلاب سه برابر اسپینرها و قاشق با barbs خیلی تیز آنها شبیه مرگ خود داس. شما مانند lures به همین دلیل شما در حال کشیده برای ماهیگیری به طور کلی: به دلیل کوچک انگشتی صلاحیت مورد نیاز است. شما در یادگیری به کراوات یک گره بافته است که اسلاید در امتداد ماهیگیری با چنین غلظت آن نابودی کردن اخبار باریک و ذهن شما را به لاغری مورد نیاز برای رسیدگی به تقسیم حلقه انبردست بدون فشار انگشت شست خود را.

شما شروع به عقده روحی در گزارش ماهیگیری. در آنها شما کشف یک زبان کاملا جدید است که بخواهد با آن عدم گوشخراشی. شما به عنوان خوانده شده گزارش ماهیگیری از همه جا, مکان های که در آن شما زندگی نمی کنند, هرگز زندگی می کنند. دریاچه میشیگان. سواحل کارولینا. ماهی قزل آلا جریان در کلرادو. گزارش کلمات را به رقص مانند lures در آب است.

"تخت سقوط coltsniper jigs."

"انواع مختلف اردک ماهی: لایحه طعمه لنگ طعمه, حرکت تند و سریع طعمه jigs."

"مکان: سد ریزه سنگ."

شما بیش از پازل مس جانز و سر و صدا تله. آبی بال زیتون رنگ پریده صبح دونس. شما را تبدیل به شدت دلچسب با خروجی جزر و مد.

در ابتدا حملات خود را از ماهیگیری در حال بیهوده و خسته کننده است. شما پرتاب یک خط در زیر یک پل و مرطوب و سرد و graffitied محل که در آن آب چرخش در اطراف پیر pilings. خط گرفتار می شود پس از چند شتابزده کست. شما صرف بسیاری از زمان تلاش برای به رایگان آن و تخلیه. شما نمی گرفتن هر چیزی – چیزی نشده. خود را حلقه می شود به طوری درهم آن را به نظر می رسد مانند یک بزرگراه بین ایالتی نقشه.

"چگونه چند بار شما آیا قالب?" همسر می پرسد.

"من نمی دانم یک دسته" می گویند.

"و هیچ چیز؟"

"هیچ چیز نیست."

همسر فکر می کند در مورد این و می گوید با یک پوزخند "بنابراین این نوع مانند قمار است."

کسی که می نویسد ماهیگیری محلی گزارش زندگی فقط پایین خیابان و شما شروع به درخواست برای یک درس. او یک قایق و یک ماهی یاب. اما شما لازم نیست. به همین دلیل است که شما لازم نیست خود را درهم حلقه به مقابله با فروشگاه: از آنجا که آن را احساس می کنم مثل یک نوع شخصی ننگ. چیزی به شما می گوید ماهیگیری باید به یک شکل آن را برای خودتان و کسب و کار.

آن را تبدیل به یک تست شخصیت های ماهیگیری. به عنوان شما را اسکن ماهیگیری ادبیات شما باید از خودتان بپرسید "آیا شما یک برش یا یک untangler?" که خط درهم و آیا شما با صبر و حوصله در snarls و یا فقط آن را قطع میشه ؟ برای بسیاری از زندگی شما شده است شما باید اعتراف incontrovertibly یک برش. شما باید انجام دهید همه چیز کمی متفاوت شاید. شاید به جای برش شما می تواند تبدیل به بیشتر از یک undoer. یک unwinder.

شما شروع به فکر می کنم بزرگ ماهیگیری نویسنده جان Gierach مناسب است. او یک بار نوشت: "این حتی اگر روشن صید ماهی است که در واقع نقطه است."

او همچنین نوشت: "سرخی و احمقها نمی تواند پنهان خود را برای مدت طولانی در یک سفر ماهیگیری."

شما حسادت واقعی ماهیگیران. گاهی اوقات شما آنها را بیش از شما در واقع ماهی خود را. شما زندگی می کنند در یک محل شناخته شده به عنوان East End, است که دقیقا آنچه در آن برای تلفن های موبایل مانند یک شرقیترین نکته از زمین است. جاده یک نقطه وجود دارد که از سنگ های سیاه و سفید که در شمال اقیانوس اطلس roars با امواج سفید کاکل اژدها را که بزرگ گزش از صخره. ساحل لایه با طوفان محور سنگ و اگر زمان را از شما می خواهد شما را مستقیما به پرتغال. به عنوان Michael Caine می گوید: در فیلم "Deathtrap" که فیلم برداری شده بود در این locale: "پایان خط. خونین نمادین است."

سنگی کف پرتگاه لخت به جز یک فانوس دریایی, چشم انداز است که به شما یاد Longfellow عبارت مورد قاره آمریکا: این نگاه "که هنوز دست نخورده توسط تاریخ است." شما نشستن وجود دارد و سازمان دیده بان واقعی ماهیگیران گشت و گذار کاستورهای در قفسه سینه-بالا سینه بند با نوک ودینگ ، آنها بریس به عنوان سبز-سفید آب می آید در آنها مانند آن است که شخصی به عنوان اگر آن را در تلاش به آنها را پرتاب کردن سنگ های سیاه و سفید. آن را تماشاگر, ورزش, و اگر شما مایل به wetted با اسپری برای مدت طولانی به اندازه کافی شما می توانید یک مرد در مسافت یک باس striped که اقدامات خود را از سرشانه تا مچ پا خود را.

این نیست فقط ماهیگیران; این watermen هاردی به عنوان جهنم با انواع دانش و در عین حال شما حس آگاهی خود را اندازه گیری بسیار زیاد سبز در مقیاس. چند سال پیش یک محلی lobsterman از دست داده بود خاموش عرشه یک قایق 40 مایل دریایی در وسط شب. او جان سالم به در با استفاده از چکمه های خود را به عنوان اجسام شناور. او شنا به آب و هوا شناور او می دانست که در آن برای پیدا کردن بود و پس از 13 ساعت در آب است. "من دو روز بیشتر در سمت چپ من," او گفت: گارد ساحلی.

شما نمی خواهد ذهن داشتن فقط کسری از که ابتکار و دانش از ملزومات در این زمان. پس از همه آنچه ضروری? چیزی که شناور.

شما به اندازه کافی خوش شانس برای زندگی در نزدیکی خلیج یک مودی قطعه ای از آب که به تناوب بین riled و براق به عنوان یک ورق از ابریشم. هنگامی که شما پرتاب یک سنگ در آن هیچ چیز به عقب پرتاب; نقره آب را پوشش می دهد تا دوباره صلح و دوستی. شما پرتاب کردن شن و ماسه در چربی کمی قایق پارویی و پس از 20 دقیقه از نوازش شما آرام برش که در آن شما جست و خیز کردن برای fluke. اما شما به خودتان پیدا کنید حضور بیشتر به الگوهای و عقاب را تقریبا غیر محسوس سر و صدا از یک بال برش از طریق هوا و سر و صدا از یک گل انداختن یک پوسته بر روی صخره ها. شما نمی دانم واقعی سکوت قبل از شما متوجه. هر چه یا هر کس که شما فکر می کنم ساز است که اگر هر کدام شاید این کار به شما اختصاص داده در حال حاضر این است: شما قرار است به بود و هنوز هم گوش دادن.

Gierach می گوید ماهیگیری در بهترین حالت آن است که یک نوع از "نفوذ" که نشان می دهد برخی از نرمی جنبش احترام به محیط اطراف است. نشسته در chuggy قایق پارویی, خورشید, لگد زدن کمی الماس تراشه های خاموش خلیج ospreys هواپیمای بی موتوری پرواز در دور دست شما را در درک کمی از آنچه که او بدان معنی است. از ساحل این قایق باید نگاه کوچک است. در کامل آرام چیزی اتفاق می افتد. شما ترکیب. و درک کنند که چرا شما در حال ماهیگیری.

همسر می گوید: "آیا شما را مجبور به گرفتن یک ماهی به نوشتن در مورد آن؟"

به نظر شما این سوال. "نه" به شما می گویند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب