Coronavirus شنبه به روز رسانی: شش مینه سوتا مرگ و میر و موارد رشد در میان افراد جوان

مینه سوتا گزارش یکی دیگر از 417 جدید کروناویروس موارد شنبه و 80 درصد از آنها در بیماران در 20s خود را.مینه سوت

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

مینه سوتا گزارش یکی دیگر از 417 جدید کروناویروس موارد شنبه و 80 درصد از آنها در بیماران در 20s خود را.

مینه سوتا وزارت بهداشت گزارش 332 موارد جدیدی از کروناویروس که در گروه سنی پنج شنبه. این شرکت پیشرو در رده سنی برای COVID-19 موارد در مینه سوتا با 7,186 موارد است.

مردم در 30s و 40s خود را نشان دهنده آینده به بالاترین گروه سنی عفونت. با هم ترکیب بیماران در محدوده سنی 20 تا 49 حساب 19,616 مینه سوتا عفونت.

مداوم افزایش موارد در میان افراد جوان در اینجا و در سراسر کشور می آید به عنوان مقامات بهداشت هشدار در مورد جمع آوری در کافه ها و رهبران در برخی از ایالت ها حرکت می کند برای محدود کردن عملیات میخانه.

ایالت مینه سوتا است 35,033 آزمایشگاه تایید عفونت کروناویروس. دریاچه جنگل است که تنها یکی از مینه سوتا 87 شهرستانهای نیست به یک مورد تایید شده.

مرگ و میر در حال حاضر در 1,417 و 1,322 از کسانی که مرگ و میر در بیماران 60 ساله و مسن تر. کسانی که مرگ و میر گزارش شده بود روز شنبه در سن از محدوده خود 60s به خود 90s.

در حالی که جوان Minnesotans حساب برای اکثریت coronavirus عفونت تنها 27 بیماران با سن کمتر از 50 نفر از COVID-19 در مینه سوتا است.

که در مقابل یک کلید است دلیل که چرا دولت سلامت رهبران در ادامه به درخواست با ساکنان خانه بمانند در حالی که آنها بیمار پوشیدن ماسک در تمرین های اجتماعی فاصله. در حالی که این ویروس ممکن است به عنوان کشنده برای بیماران جوانتر عنوان بسیاری از 50 درصد از کسانی که آلوده می شوند را نمایش دهد علائم و می ندانسته آلوده آسیب پذیر تر مردم است.

مقامات بهداشتی دولت باید اذعان کرد که برخی از افزایش اخیر در موارد شناخته شده است که با توجه به گسترش تست. مینه سوتا گزارش نتایج 11,629 آزمون شنبه و اكران 568,907 بیماران نمونه ها پس از تست محلی آغاز شد.

مینه سوتا تجمعی تست مثبت میزان 6.2 درصد است. هفت روز به طور متوسط مثبت نرخ 3.3 درصد شده است و به آرامی در حال افزایش چهار روز گذشته.

مقامات بهداشتی دولت در حال نظارت بر این روند به عنوان به خوبی به عنوان بستری و میزان مرگ برای سنجش زمان شدت از دولت شیوع کروناویروس. بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر همچنان به روند نزولی اما به طور معمول تاخیر افزایش موارد است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن