MLB بازیکنان ممکن است پوشیدن ماسک در طول بازی زمانی که فصل شروع می شود

به عنوان کودی Bellinger منتظر از لیگ اصلی بیس بال است coronavirus محور shutdown در زادگاه خود در آریزونا او را

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

به عنوان کودی Bellinger منتظر از لیگ اصلی بیس بال است coronavirus محور shutdown در زادگاه خود در آریزونا او را دیدم تکامل صورت پوشش دست اول.

آریزونا نقل مکان کرد و به سرعت از طریق بازگشایی مراحل کامل با تصاویر از بسته بندی میله و patios بیش از آخر هفته روز یادبود و سپس سه هفته بعد به عنوان موارد قابل پیش بینی مشخصی دیدم اجباری ماسک سفارشات گذشت هر دو ققنوس و Maricopa.

بنابراین زمانی که حاکم لیگ ملی MVP وارد در نقاب لس آنجلس داجرز' کمپ تمرینات او آماده شد — برای تقریبا هر چیزی.

"آن را حتی بدون هیچ زحمتی برای من" Bellinger گفت: در هفته های گذشته است. "گاهی اوقات من آن را فراموش کرده ام زمانی که من ترک هستم و عاشق راه رفتن به طبقه بالا و گرفتن آن را. من فکر نمی کنم آن را بدون هیچ زحمتی به پوشیدن ماسک. اگر نفس خود را بدبو آن را بمکد.

"اما آن را فقط بدان معناست که شما با قلم مو دندان های خود را کمی بیشتر است."

بیس بال است اجتناب سیاسی به اتهام جنگ بیش از پوشش صورت است که بازی کردن در راهرو از فروشگاههای جعبه بزرگ و bistros یکسان است; در واقع, MLB این پروتکل نیاز به آنها را در تقریبا در هر non-بازی تنظیم.

در عین حال پایبندی به ماسک رفته یک گام بیشتر از بیس بال حتی مدیران و عفونی-بیماری متخصصان ممکن است تصور است.

بله ما حتی ممکن است آنها را ببینید در خطوط سفید از زمینه اگر MLB موفق در برگزاری این فصل است.

دومین هفته از "اردوگاه تابستانی" تمرینات آورده و حتی بیشتر ماسک-پوشیدن در طول تمرینات یک شاهکار است که Bellinger اذعان باعث می شود آن را "قطعا سخت تر برای نفس کشیدن."

اما آن را نیز دیدم چند بازیکن سیگنال آنها ممکن است در واقع پوشیدن ماسک در طول یک بازی.

مهمترین تگزاس رنجرز گیر رابینسون Chirinos گفت: در زوم رسانه های تماس که با توجه به موقعیت خود و نزدیکی آن به دیگران و نگرانی خود را برای اعضای خانواده.

"من در تلاش برای دیدن اگر من می توانید آن را در بازی به خاطر من به بچه ها ضربه زدن به داوری و آن را برای رفتن به یک چالش برای ما در آن منطقه برای حفظ فاصله و یا به نگه داشتن از صحبت کردن در بین هر یک از دیگر," او گفت:. "من مرد هستم که پرسیدن سوالات داوران در طول بازی مورد همیشه می گویند خوش به من; من می گویند سلام به عقب. به طوری که چیزی است که من نیاز به کشف کردن که چگونه من قصد دارم به مقابله با این."

در واقع در مجاورت و یا عدم آن ممکن است به طور قابل توجهی قاب در زمینه عادات در سال 2020 شود. Houston Astros اول baseman Yuli Gurriel ملبس به یک ماسک را هر بار که یک دونده برتر پایه اول در طول یک intrasquad بازی این هفته. جمعه, Seattle Mariners سوم baseman Kyle Seager در زمان intrasquad بازی در بت پوشیدن ماسک.

قبل از امید بستن به خارج از 2020 فصل پس از اتخاذ زودتر از موعد به دنیا آمد, دوقلو, San Francisco Giants گیر شکن Posey اشاره به "خطرات ذاتی" است که با ابتلا به.

"من نمی دانم آنچه شما را از شکارچی نظر دیگر از پوشیدن ماسک در حالی که شما در حال ابتلا به," او گفت: "و من مطمئن هستم که چگونه واقع بینانه است."

هم تیمی خود را outfielder شکارچی پنس ملبس به ماسک در طول یک جمعه زوم تماس و ذکر او را حفظ خواهد کرد آن را در هر لحظه ممکن است — حتی اگر انجام این کار در این زمینه ثابت می کند بیش از حد به چالش کشیدن.

"زمانی که من بازی و ضربه زدن و یا انجام اعمال من قصد ندارم به پوشیدن ماسک فقط به خاطر اینکه شما نیاز به اکسیژن است. و آن را بسیار دشوار است می گوید:" پنس. "من خواهید بود با پوشیدن ماسک به عنوان اغلب به عنوان من می توانم همه جا می من وقتی که من بازی نمی کند. من قصد دارم به عنوان شدید به عنوان من می توانم آنجا که من می دانم این فرصت را به آن بستگی دارد همه ما در انجام کارهای درست و من می خواهم به یک پیام از آنچه که من فکر می کنم درست است.

"من فقط احساس می کنم که ما آن را مدیون به هر یک از دیگر به خودمان بهترین فرصت برای سالم ماندن به عنوان بیس بال به عنوان یک کشور, و آن را فقط احساس می کنم. این آسان نیست برای من اما اگر من می تواند انجام این کار برای کمک به آن را متوقف کند و به طور بالقوه یک فصل, من قصد دارم به انجام همه چیز را من می توانم حتی اگر آن را یک ناراحتی."

همه گیر شد فصل شروع در ماه آوریل بازیکنان می تواند تقریبا استخدام ماسک به عنوان بخشی از استاندارد خود را در اوایل فصل گرم-آب و لباس. افسوس که این فصل بازی خواهد کرد عمدتا از طریق دندان که ممکن است به جلوگیری از بسیاری از استفاده کنندگان بالقوه.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

نه Chirinos, اگر چه. او خود را نگه دارید تا زمانی که ممکن است و حداقل بازی را در خانه خود بازی در رنجرز جدید کنترل آب و هوا ورزشگاه.

"من که پوشیدن ماسک امیدوارم سعی کنید برای انجام بخشی از من," او گفت:. "من امیدوارم که داوران پوشیدن چیزی که زمانی که آنها در حال پشت سر من, و من امیدوارم که آنها در حال گرفتن بیش از حد نزدیک است.

"من می دانم که در کنار ما در حال انجام آن است. امیدوارم داوران در حال انجام همین کار را در کنار خود و ما در حال رفتن به قادر به نگه داشتن آن منطقه امن برای همه است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن