سه Gophers گذشته و حال دریافت معافیت به هفته آینده 3M باز

وجود خواهد داشت چند Gophers در هفته آینده 3M زمینه باز است. دانشگاه مینه سوتا آلوم لیمن تام و Erik van Rooyen

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

وجود خواهد داشت چند Gophers در هفته آینده 3M زمینه باز است. دانشگاه مینه سوتا آلوم لیمن تام و Erik van Rooyen و زمان U گلف باز آنگوس فلاناگان همه دریافت کرده اند حامی معافیت به این رویداد این مسابقات اعلام کرد.

لیمن 61 کمک در طراحی مجدد TPC شهرهای دوقلو گلف در بلین و همچنین دریافت ضامن معافیت به سال گذشته زمینه است. او به پایان رسید گره خورده است برای 58 در مسابقات افتتاحیه edition.

Van Rooyen تبدیل طرفدار در سال 2013 پس junior فصل در ایالات متحده و آفریقای جنوبی تبدیل شده است سازگار ثابت در تور PGA در طول سال گذشته یا بیشتر و انجام به خوبی در مراحل. Van Rooyen گره خورده است برای 17th, در مسابقات قهرمانی در سال 2018 بستن برای هشتم در سال گذشته PGA قهرمانی به پایان رسید و در یک کراوات برای سوم امسال جهان گلف قهرمانی در مکزیک است.

فلاناگان برنده بزرگ ده قهرمانی به عنوان یک دانشجوی سال دوم در سال 2019 و ارائه معافیت به این مسابقات توسط 3M باز, مدیر اجرایی, Hollis Cavner پس از فلاناگان برنده ایالتی مینه سوتا باز در هفته گذشته.

"این کاملا غیر منتظره و یک سورپرایز واقعی" به انگلیسی در بیانیه ای گفت. "هر تازه رویاهای teeing آن را با قهرمانان خود را. من نمی توانم باور کنم که چقدر خوش شانس هستم. این یک افتخار بزرگ برای من است."

دیگر حامی معافیت رفت و به حاکم کالج بازیکن سال Sahith Theegala و تور اروپا جوانب برند Wiesberger و ماتیاس شواب.

"این گروه از بازیکنان ... نشان دهنده مراحل مختلف گلف مشاغل و همچنین افرادی که برجسته آقایان" Cavner در بیانیه ای گفت. "ما همچنین خوشحالم که ما می توانید به اشتراک گذاری نقاط چند با بازیکنان که باید مینه سوتا, روابط, به آنها یک فرصت به نمایندگی از جامعه ما و دولت است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن