امی لیندگرن: فارغ التحصیل جدید در جستجوی کار – 9 گام

به خوبی متعجب. اگر شما یک کالج ارشد این نیست شکل دادن به این فصل فارغ التحصیلی شما انتظار زمانی که شما شروع به

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

به خوبی متعجب. اگر شما یک کالج ارشد این نیست شکل دادن به این فصل فارغ التحصیلی شما انتظار زمانی که شما شروع به خود را در آخرین ترم از کلاس. اگر شما تا به حال خود را پس از فارغ التحصیلی به انتظارنشسته بودند تا قبل از اینکه ما شروع به پناه در محل شانس هستند خوب است که شما نگه دارید تا تاریخ شروع. و اگر شما تا به حال راه اندازی جستجوی کار خود را رتبهدهی نشده است ؟ که یک نقطه سخت ،

امی لیندگرن

و که در بالا از دست رفته از یک مراسم فارغ التحصیلی و تجارب دیگری که ارشد.

هیچ کس استدلال می کنند اگر می گفت همه چیز نگاه شوم از چشم انداز خود را. از سوی دیگر این است که هنوز سال ارشد خود را, و آن را هنوز هم آینده خود را شما در حال تلاش برای گرفتن آغاز شده است. شما می خواهید به نگه داشتن در حال حرکت و یا شما خطر این که از دست رفته فصل از نظر حرفه ای خود را.

زیر هستند نه گام به در نظر گرفتن هیچ منظور خاص. برخی ممکن است حس را برای شما و دیگران ممکن است متناسب با شرایط خود را به عنوان به خوبی. در هر صورت به یاد داشته باشید که بهتر است برای انجام کاری به حرکت به جلو به جای به سادگی انتظار چیز. حرکت یک عنصر بسیار مهم برای راه اندازی یک حرفه و شما نمی خواهید به از دست دادن شماست.

اقامت در تماس با کارفرمایان. اگر شما صحبت کردن با کارفرمایان قبل از خاموش کردن و به خصوص اگر شما دریافت پیشنهاد کار شما نیاز به حفظ تماس با شرکت. حتی اگر به شما گفته شده است که همه چیز در انتظار ارسال مختصر ایمیل هر چند هفته یک شاخص مهم در حال انجام خود را علاقه.

آغاز تماس با کارفرمایان است. پاسخ دادن به تبلیغات آنلاین ممکن است کار به طوری که لزوما یک بن بست روند. اما اگر وجود ندارد به اندازه کافی تبلیغات مرتبط به پاسخ است ؟ کارفرمایان مانع در تبلیغات برای هر تعداد از دلایل باشد اما این به این معنا همیشه آنها را استخدام. هر زمان که ممکن است پیدا کردن نام یک مدیر در شرکت های که در آن شما می خواهم به کار و ارسال یک یادداشت کوتاه درخواست اگر آنها علاقه مند می شود در صحبت کردن با شما در مورد بالقوه شغل برای این تابستان یا پاییز. شما ممکن است پیدا کردن آنها بیشتر پذیرای از شما انتظار می رود.

ارتباط خود را با مدرسه حرفه ای مرکز. وجود دارد ممکن است در حال انجام خدمات است که شما می تواند به نفع از قبیل ویدئو مصاحبه تمرین و یا کمک به پرداخت مشخصات لینک خود را. مطمئن باشید که مشاوره کارکنان می داند که چه نوع از کار شما به دنبال به عنوان آنها به احتمال زیاد به جلو فرصت های خاص به افرادی که با اهداف بالا از ذهن برای آنها.

پیوستن به یک انجمن حرفه ای. حق غرامت تقریبا قطعا بیشتر از شما می توانید استطاعت. تماس با انجمن به هر حال و از آنها بخواهید اگر وجود دارد هر گونه امکانات رفاهی در دسترس با توجه به شرایط. مزایای عضویت متفاوت خواهد بود اما معمولا شامل دسترسی به خبرنامه آنلاین کلاس های پست شغل و اعضای دیگر – همه بسیار مهم است که آن را می آید به جستجوی کار.

نظر خود را گسترش تاریخ فارغ التحصیلی برای سال آینده. اگر شما نگران در مورد فرود در سختی بازار کار به تاخیر انداختن خود را راه اندازی تاریخ کلاسیک است راه حل. این است که بسیار ظریف تصمیم گیری خواهد شد که باید شامل منابع مالی مسکن و البته در دسترس بودن در میان چیزهای دیگر. اما اگر شما می توانید استفاده از اضافی ترم شما ممکن است دریابید که این کار بازار آرامتر و راحت تر برای دسترسی به دسامبر بعدی از آن است که در حال حاضر.

انجام کاری با تابستان خود را. اگر شما می توانید زمین کار در این زمینه خود را که به احتمال زیاد بهترین خود را "چیزی" را انجام دهد. اما در صورتی که نمی آیند به تصویب شما قلاب برای صرف زمان خوبی است. داوطلبانه خود را حرفه ای منطقه یک شروع خوب است. برای مثال اگر شما از ارتباطات مهم می تواند به شما در نوشتن یک وبلاگ برای یک غیر انتفاعی و یا کسب و کار کوچک ؟ حتی نامربوط داوطلب کار بهتر خواهد بود برای آینده مصاحبه مکالمات (و برای شما شخصا) از هیچ کاری انجام نمی.

خوب در آنلاین فرآیندهای. زوم مایکروسافت تیم های Webex گره خورده است – این تنها برخی از نشست مجازی سیستم عامل در حال استفاده توسط کسب و کار در حال حاضر. آزمایش با نسخه رایگان برای انواع خدمات بنابراین شما خواهید بود تا به سرعت هنگامی که یک کارفرما می پرسد که سیستم عامل شما می توانید استفاده کنید.

پرداخت وام های دانشجویی خود را. اگر وام خود را در دسفرال شما باید یک فرصت طلایی برای پرداخت یک تکه و بدون فشار یک موظف ماهانه پرداخت. ارائه شده شما کمانش در حال حاضر از مسکن و یا هزینه های پزشکی در نظر گرفتن انحراف درآمد از موقت کار در تابستان به پرداخت یکجا در این پاییز. است که کاهش تعداد بهره به شما پرداخت و کوتاه شدن وام عمر به عنوان به خوبی.

نگه داشتن برنامه ریزی و خواب. این وضعیت تاثیر خود را در حرفه و زندگی خود را, اما آن را ندارد به از خط خارج شدن همه چیز است. شما فقط نیاز به ماندن در بازی. کارفرمایان را درک خواهد کرد که کیفیت و شما پاداش خواهد شد حتی اگر آن را طول می کشد چندی به اتفاق می افتد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب