هرناندز Mowry, واس, سریع: اگر شما جدی در, St. Paul شورای تصویب این مسکن حمایت

به عنوان سازمانهای مبتنی بر جامعه با روابط عمیق در محله های سراسر St. Paul به خصوص در کم ثروت جوامع رنگ بیشتر

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

به عنوان سازمانهای مبتنی بر جامعه با روابط عمیق در محله های سراسر St. Paul به خصوص در کم ثروت جوامع رنگ بیشتر تحت تاثیر نابرابری اقتصادی ما باید همیشه درک تنگاتنگ ارتباط بین موجودی مسکن و نژادی عدالت است. در حال حاضر بیش از همیشه به عنوان سنت پل شهرستان رهبران نشان می دهد تا به تظاهرات و ابراز تعهد به عدالت در پاسخ به خشونت پلیس خود را در عمل بر روی S. A. F. E. مسکن فرمان انعکاس مستقیم که آیا آنها در حال ساخت خوب است که در تعهد و یا امضای مشترک ادامه اساسا ناعادلانه مسکن سیستم است که ساخته شده است در همان نژادپرستی ساختاری که به کشته شدن جورج فلوید.

در سال ما را درگیر با ترکیبات شهرستان کارکنان و اعضای شورا در اطراف مسائل مربوط به مسکن. سیاست های قبل از آنها جدید هستند. آنها تغییرات جزئی که ثابت شده قانونی و موثر در شهرستانها در سراسر کشور. به خصوص در این لحظه تاریخی, اجتماعی تغییر, به عنوان بی شماری St. Paul ساکنان تماس برای آینده است که افتخارات زندگی سیاه و جوامع ما از رنگ شهر ما رهبران انتخاب روشن است: ماندن در این دوره نیز فرسوده شیار از سیاست های نژادپرستانه که ما به ارمغان آورده اند به این لحظه و یا نگاهی به اولین گام های کوچک در مسیر جدید عبور S. A. F. E. مسکن فرمان.

در اینجا کلید آن مقررات:

مستاجر حقوق و مسئولیت: اطلاعات در مورد مستاجران حقوق و مسئولیت ارائه خواهد شد به تمام مستاجران و صاحبخانه.

امنیت سپرده محدود: در حال حاضر هیچ محدودیتی برای مقدار یک مالک می تواند شارژ برای امنیت سپرده است. پیشنهاد سپرده حد معنی صاحبخانه نمی تواند هزینه بیش از یک ماه اجاره.

مستاجر غربالگری اصلاحات: پیشنهاد تنظیم به چه نوع از اطلاعات صاحبخانه می توانید با استفاده از صفحه نمایش متقاضیان به دنبال آدرس دیرینه بی عدالتی است که ایجاد شده و در حال تداوم توسط بخش دولتی و خصوصی (متفاوت پلیس و زندانی, اقتصادی, حاشیه نشینی, به نام چند).

90 روز قبل از فروش: صاحبخانه خواهد بود نیاز به اجازه از مستاجران خود را می دانم که ساختمان خود فروخته 90 روز پیش از فروش به طوری که مستاجر می تواند زمان را برای جستجو در حال حاضر کمیاب موجود مسکن.

فقط باعث توجه: صاحبخانه مورد نیاز خواهد بود برای ارائه یک اظهار داشت: علت مانند عدم پرداخت اجاره و یا نقض شرایط اجاره به پایان اجاره نامه. این نه تاثیر رسمی اخراج روند.

در صورت همه گیر جهانی است که ویرانگر جوامع رنگ و غیر قابل بیان خشونت های پلیس است که ملتهب روزانه تروما سیستمیک ظلم و ستم ما کاملا رک و پوست کنده شوکه شده در زمان و تلاش ما تا به حال به سرمایه گذاری در پیشبرد S. A. F. E. مسکن فرمان به خصوص فقط باعث جزء. ما باید به هر یک از ما رهبران شهر. ما در حال انجام تحقیقات برای آنها و درگیر کارشناسان حقوقی. ما به اشتراک گذاشته اند عمیقا شخصی داستان از درد و ترس مستاجرها هستند پایدار از آنجا که شورای شهر را به انفعال در مستاجر حمایت. ما ایستاده شانه به شانه با آنها در کنفرانس های مطبوعاتی که در آن آنها را موعظه تعهد خود را به مستاجرها و مطرح با ساکنان آنها در حال حاضر آماده به رها کردن — دوباره.

از مکالمه ما عضو سازمان داشته اند ما در حال حاضر می دانیم که وجود دارد تنها سه St. Paul اعضای شورای شهر تمایل به حمایت از این فرمان در آن به صورت کامل — میترا جلالی Nelsie یانگ و دای Thao. هر چند عمیقا ناامید کننده می آید به عنوان جای شگفتی نیست به ما که در حالی که اعضای شورای رنگ متعهد به حرکت این فرمان رو به جلو و بدون متمم سفید اعضای شورای در ادامه به سوال فقط علت و متزلزل خود را در حمایت از یک به طور کامل بررسی علنا ثابت اولین گام به سمت مسکن عدالت حتی به عنوان آنها معتقدان حمایت خود را از مسکن مقرون به صرفه.

بیش از دو هفته گذشته هزاران نفر از ساکنان بسیج برای عدالت, ساخت روشن است که وضع موجود است غیر قابل قبول ادامه داد: دولت از ظلم و ستم برای جوامع ما است. اگر شما حاضر به ارتباط عمیق بین مسکن تبعیض نژادی و بی عدالتی در شهر شما منجر شما ارزش ندارد, سیاه و سفید زندگی می کند. به عمل در درست همبستگی معنی عبور از سیاست هایی که فعالانه تغییر نسل از تبعیض و محرومیت هایی که قفل شده اند و جوامع ما به چرخه بی پایان از مسکن بی ثباتی است.

مسکن عدالت نژادی و عدالت است. جمعه, ژوئن 12, ما خواهان آن است که اعضای شورای عموم به اشتراک گذاری که آیا آنها رای آری یا نه در S. A. F. E. مسکن فرمان در شکل کنونی آن بدون اصلاح یا اجرای تاخیر. مگر اینکه آنها در حال حاضر به عمل به آنچه جوامع رنگ شده اند به گفتن آنها را برای سال خود میشوند و سخنرانی در مورد چه مقدار از آنها در مورد مراقبت از سیاه زندگی بی معنی هستند.

مارتین هرناندز صندلی هیئت مدیره از سمت غرب جامعه و سازمان است. بتسی Mowry وسع است مدیر اجرایی شرقی سازمان جامعه. دانیل سویفت یک جامعه سازمان با Frogtown انجمن محله.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن