Marc Gasol نگاه جدید است که پول در بانک برای رپتورز

در دوباره خاموش-دوباره طبیعت از آسیب های نا امید کننده بود. متناقض تولید از حاشیه بیش از حد از زمان احساس درما

توسط NASERINEWS در 26 تیر 1399

در دوباره خاموش-دوباره طبیعت از آسیب های نا امید کننده بود. متناقض تولید از حاشیه بیش از حد از زمان احساس درماندگی — همه خسته کننده است.

و فرصت داده شود برای رفع این احساس را واقعا خود را حق می شود و آماده برای تنها ورزشی وظیفه است که همواره او را Marc Gasol آن را گرفت.

آن را تحت نامتعارف و نگران شرایط — جهانی همه گیر است که توقیف جوامع در سراسر جهان — اما کهنه رپتورز مرکز ساخته شده بیشتر از یک وضعیت است. او تغییر بدن خود را تغییر راه او به نظر می رسد و آماده از سرگیری معلق NBA فصل جدید را با قدرت و یک هدف جدید.

"این نا امید کننده فصل برای من شخصا چون من هرگز نمی تواند یک ریتم و کمک به این تیم در راه است که من باید به کمک تیم" Gasol گفت: روز شنبه در گفتگو با تورنتو خبرنگاران از اوایل ماه مارس. "به عنوان به زودی به عنوان ... ما رو مطلع تسهیلات بسته شد من رو هم با تیم من در یک تماس تلفنی کردم و رفتن بر روی یک طرح برای حل و فصل این جریان مسائل است."

آن را ممکن است در نهایت در حال تماس است که موجب صرفه جویی در رپتورز فصل است.

قابل توجهی نازک تر — او نمی خواهد می گویند که چگونه بسیاری از کیلوگرم ممکن است او ریخته اند — و عضلانی تر (و با یک مدل موی متفاوت به بوت), Gasol وارد NBA اورلاندو راه اندازی مجدد پردیس آماده برای بازی در معمول خود را در سطح بالا دوباره. همسترينگ مسائل که hobbled او همه فصل ها از بین رفته اند سر خود را روشنتر است, بدن خود را بهتر است.

شما می توانید می گویند او جوان Gasol جز این که جوان Gasol همیشه کمی پف کرده. او جدید Gasol.

"من شوکه شده بود با دیدن او" تورنتو هم تیمی پاتریک McCaw گفت. "آن را مانند, 'sheesh" من واقعا نمی توانست او را تشخیص دهد چرا که او تا به حال یک مدل موی جدید.

"من فکر می کنم او فکر می کند او سن و سال من دوباره اما در حال حاضر او به نظر می رسد بزرگ در حال حرکت به خوبی در حال حرکت سریع دست زدن به توپ فقط با این تغییر که او فوق العاده است ... خوب است و من هیجان زده برای دیدن او بازی جاوا سرگرم کننده است."

Gasol حرفه ای هرگز مورد سوال و تعهد خود را به اهداف تیم تزلزل ناپذیر است. اما این تغییر بسیار استارک آن را بالا فداکاری خود را در تیمی های چشم.

"نمی گویم که او پیر است اما سن که او است (35) و چگونه او هنوز هم می خواهد برای ادامه به دریافت بهتر و پیشرفت های بزرگ است" McCaw گفت. "این رفتن به بزرگ برای ما او را سالم او را در شکل بزرگ او به نظر می رسد شگفت انگیز است. آن را فقط می افزاید: یکی دیگر از پویا به تیم ما و من هیجان زده به خارج وجود دارد و بازی با او."

آن را سخت به کشف کردن که چرا این فصل رفت و کمی چپ چپ به اسپانیولی. Gasol بازی کرده بود سنگین نقش در تورنتو NBA قهرمانی اجرا به پایان رسید که در ماه ژوئن گذشته و او تا به حال تنها چند هفته قبل از پیوستن به تیم ملی خود را برای تمدید اجرا به جام جهانی مدال طلا در ماه سپتامبر. آن را به برخی از بلند کردن اجسام سنگین.

"آن دو بسیار مالیات تلاش, راست?" Gasol گفت. "در پایان روز شما باید برای قرار دادن در این زمان شما باید برای قرار دادن در محل کار اگر شما در حال رفتن به استفاده از آن مقدار انرژی است.

"اگر شما تنها گرفتن پول از بانک و هرگز قرار دادن پول در بانک شما در حال رفتن به رفتن را شکست."

با بدن خود را بهتر و ذهن خود را در سهولت — خانواده و عزیزان در آمد از طریق COVID-19 همه گیر که زده میهن خود صدمه ندیده — همه که سمت چپ در حال حاضر برای Gasol برای دریافت استفاده می شود برای بودن در دادگاه. به دلیل مصدومیت همسترینگ که در کنار او دو بار در این فصل او تنها بازی یک بازی NBA پس Jan. 29. او و هم تیمی های خود در حال کار بر روی گرفتن احساس خود را به عقب.

"همه چیز در NBA در ورزش حرفه ای تا حد زیادی به کار با ریتم و زمان بندی پس از گرفتن همه در همان سرعت از همه چیز و برقراری ارتباط و فعال بودن در رویکرد ما این است که تمام است که واقعا مهم است." "و داشتن یک راه حل مبتنی بر طرز فکر. که ما یکی از نقاط قوت ما است و ما بسیار رقابتی همه ما است. ما رقابت میان هر یک از دیگر هر روز و سعی کنید برای رفتن در هر یک از دیگر را گردن کمی. من فکر می کنم که همیشه مثبت است. من فکر می کنم که یکی از چیزهایی که ما از دست رفته بیشتر طول سلول — رقابت است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Gasol تا به حال هیچ رزرو در مورد بازگشت برای چه مانده از این فصل را به خاطر او ایمان کامل در NBA تست پروتکل های پزشکی و برنامه های در دیزنی و هیچ نگرانی در مورد آینده خود را. در 35 مورد به پایان خود 12th, NBA نجومی و خیره رایگان آژانس در این صورت هر زمان که در این فصل به پایان می رسد و او را به تفکر صرفا در مورد در حال حاضر. نه بعد از آن.

"من فکر می کنم ما همه اینجا هستیم برای همین هدف و سعی کنید برای برنده شدن در یک حلقه" او گفت:. "هر چیزی خارج از آن است و نه فقط مربوطه در این لحظه و این می تواند به شما کمک نمی کند و مهم نیست. هیچ چیز وجود دارد شما می توانید در مورد هر چیزی فراتر از آن نقطه. هنگامی که همه ما متعهد به ایفای ما در اینجا برای یک دلیل و یک دلیل تنها و آن را به نفع خود."

Doug Smith


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب