کانادا UFC خروس وزن سارا (کیک پنیر) Moras باعث می شود وزن در جکسنویل

جکسونویل فلوریدا.—کانادا خروس وزن سارا (کیک پنیر) Moras ساخته شده وزن سهشنبه در پیش از مبارزه با آمریکا Sijara

توسط NASERINEWS در 23 اردیبهشت 1399

جکسونویل فلوریدا.—کانادا خروس وزن سارا (کیک پنیر) Moras ساخته شده وزن سهشنبه در پیش از مبارزه با آمریکا Sijara (Sarj) Eubanks در یک سخنرانی تلویزیونی UFC کارت چهارشنبه.

هر دو جنگنده وزن در 136 پوند است.

Moras از دست رفته وزن در UFC 242 در ماه سپتامبر هنگامی که او آمد در دو وزن بیش از حد در 138 پوند جلوتر از او TKO برنده بیش از گرجستان Liana (She Wolf) Jojua در ابوظبی.

بومی Kelowna, B. C., که باعث می شود خانه اش در لاس وگاس Moras گفت: شروع مبارزه اردوگاه 15 پوند سبک تر از این زمان است.

همه مبارزان در چهار کارت ساخته شده وزن با استثنا از کارل رابرتسون که نوک فلس در 187.5 پوند — 1.5 پوند بیش از حداکثر برای میان غیر عنوان حملات.

رابرتسون را جریمه 20 درصد از کیف پول خود را به حریف ماروین Vettori که وزن در 186 پوند است.

چهارشنبه رویداد اصلی می بیند آنتونی (شیردل) Smith, رتبه سوم را در میان نور-سنگین وزن مدعی علیه No. 8 Glover Teixeira. اسمیت وزن در 205 پوند در حالی که Teixeira شد 205.5 پوند است.

Moras (6-5-0) و Eubanks (4-4-0) بودند میله میله برای دیدار در UFC 249 در اصل برنامه ریزی شده برای ماه آوریل 18 در بروکلین و سپس لمور, کالیفرنیا., به عنوان پروموتر نگاه برای یک محل برای مرحله مبارزه در طول بیماری همه گیر.

UFC 249 در نهایت اتفاق افتاده روز شنبه در جکسون ویل. Moras را تقلا در برابر Eubanks منتقل شد تا چهارشنبه در دومین سه کارت در یک هفته در VyStar یادبود سربازان عرصه خانه ECHL جکسون Icemen.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب