گونه های این ماه: چراغ خوراک پزی - Wed, 13 May 2020 PST

اولیه, نخست وزیر, نخستین نخست دنده. تمام کلمات شروع با ریشه لاتین "prim" که به معنی اولین یا در گاهشناسی و یا

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

اولیه, نخست وزیر, نخستین نخست دنده. تمام کلمات شروع با ریشه لاتین "prim" که به معنی اولین یا در گاهشناسی و یا از نظر اهمیت و یا هر دو چراغ خوراک پزی که تقریبا ترجمه برای "foremost" است که به درستی نام آن را به عنوان یکی از گونه های تولید شده توسط هالیوود مزارع و دلیل خوب است.

رشد در زندگی خاک با استفاده از روش های آلی عطری از این رقم نمی تواند موجود در شیشه. آینده در آن محدوده آن را رسیدن به شما در قرعه کشی برای جریمه آرامش بخش و در عین حال هشدار را تجربه کنند. مهم نیست که چه زمان از روز شما تصمیم به افراط Primus شما را متقاعد کند از آن زمان به پشت پا زدن و تماشای جهان رفتن.

پس از چند بازدید آن را تبدیل به آشکار است که هیچ حس وجود دارد به دنبال هر چیزی غیر از آنچه شما به ارمغان می آورد لذت. فضای بین آفتاب و سایه می شود یک رنگ کامل. لحظه به لحظه در حال افزایش زمانی که زمان شروع به کند و همه چیز را می شود یک ریز تشکیل شده صحنه که در آن یا سکوت و یا موسیقی مورد علاقه خود را عمیق می شود.

این مشاهدات به طور کامل ذهنی, اما من می توانم تصور کنید هر کسی که مایل به دود کمی چراغ خوراک پزی و اجازه نمی دهد که آرامش-عوارض سنگین به سادگی خود را مراقبت به دور است. من آن را در مقام خوب است که uninitiated باید با استفاده از احتیاط با این فشار: شما ممکن است خودتان را در سرزمین های جدید است. اما اگر شما را تا پایان در ناآشنا مطمئن باشید که اگر شما تسلیم و یادگیری محدودیت های خود را ممکن است شکستن شما شده اند امیدوار کننده خود را.

ظاهر: یک سبز تیره با برگ به نسبت گل. رنگ پنهان به ضخامت پوشش به طور کامل راست کرک سالم نشان می دهد که مراقبت گرفته شده در درمان کند و دست پیرایش. طلایی و نارنجی مادگی کنتراست سبز در این نیمه متراکم و در عین حال انعطاف پذیر جوانه.

عطر: خیلی از عطر و طعم مشخص و عطر. ضربه قبل از آن را روشن به ارمغان می آورد یک خاکی غنا با یک نیش کوچک به بینی یادآور پنیر – یک رسیده انبار-سالخورده, زیبایی با یک مجموعه پیچیده ای از کمی میوه ای برای پدر بزرگ من ، آن است که این زمین بوی عطر می آید که به خط مقدم هنگامی که چراغ خوراک پزی است که در اتاق بسیار کامل و تازه است.

اثرات: تازه کار در حال حاضر باید در اطلاع, اما من می خواهم از همه می خواهیم به اولین ساعت یا بیشتر به انجام هیچ چیز نیست. از نور تا یک احساس نشاط بخشی طول می کشد نگه دارید در ذهن و از آن خواهد شد کاملا همه حق را برای بدن خود را به تبدیل شدن به یک تخته سنگ. در طول زمان خود را از عدم تمرکز می تواند به محو شدن اما جدید تمرکز می شود به همان اندازه به عنوان حیرت انگیز است. بودن در حیاط خلوت خود را به راحتی لذت بردن از چشم انداز خواهد بود یک پیشنهاد است.

هنگامی که سطح امواج و سراسیمه رسیدن به یک تعادل شما باید پیدا کنید که هر چیزی را می توان با درگیر کردن ذهن و بدن آرام اگر چه زمان هنوز هم ممکن است misconceived. انتظار طولانی مدت اثرات.

ریک Misterly است واشنگتن ساکن است که علاقه شاهدانه قدمت آن به دهه 1960 و به او گرفته شده است در سراسر جهان. او شاهدانه و حشیش متصدی سبز انبار مزارع در Addy.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب