رئیس جمهور تهمت نه آماده برای ارتکاب به نتایج انتخابات اگر او از دست می دهد - Sun, 19 Jul 2020 PST

واشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است امتناع علنا متعهد به پذیرش نتایج آینده کاخ سفید, ان

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

واشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است امتناع علنا متعهد به پذیرش نتایج آینده کاخ سفید, انتخابات, یادآوری مشابه تهدید او هفته قبل از سال 2016 رای به عنوان او scoffs در نظر سنجی نشان دادن او عقب دموکرات جو بایدن. مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید خیلی زود به یک ironclad تضمین کند.

"من باید برای دیدن. نگاه کنید ... من باید برای دیدن" مغلوب ساختن پیشی جستن گفته مدیر Chris Wallace طول گسترده مصاحبه با "فاکس نیوز یکشنبه." "من قصد ندارم به فقط می گویند بله. من قصد ندارم برای گفتن ندارد و من نیست آخرین بار هم نیست." این بایدن کمپین پاسخ داد: "مردم آمریکا تصمیم خواهد گرفت که این انتخابات است. و دولت ایالات متحده است که کاملا قادر به همراهی سوء از کاخ سفید است."

مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین با چکش پنتاگون برنج به صورت مطلوب تغییر نام پایگاه که افتخار مؤتلفه رهبران نظامی – یک درایو برای تغییر موجب ملی بحث در مورد نژاد پس از جورج فلوید مرگ است. "من اهمیتی نمی دهند چه نظامی می گوید:" فرمانده کل قوا گفت.

رئیس جمهور گفت که این کشور بالا بیماری های عفونی, متخصص, Dr. Anthony Fauci, به عنوان یک "کمی از جنجال آفرینی" در مورد این بیماری همه گیر کوروناویروس و تهمت گیر به آنچه که او گفته بود در فوریه – که ویروس "رفتن به ناپدید می شوند." روباه گفت: "من به حق در نهایت." ایالات متحده در صدر جهانی مرگ و میر لیست با بیش از 140,000 و تایید عفونت با 3.7 میلیون نفر است.

جالب توجه است که یک رئیس جمهور نشسته خواهد اکسپرس کمتر از اعتماد به نفس کامل در آمریکا دموکراسی را در روند انتخابات. اما برای مغلوب ساختن پیشی جستن از آن می آید از شورشیان راهکار از چهار سال پیش زمانی که در مراحل پایانی مسابقه خود را در برابر هیلاری کلینتون گفت: "نه متعهد به احترام به نتایج انتخابات اگر دموکرات ها برنده.

فشرده در طول یک ماه اکتبر 2016 بحث در مورد اینکه آیا او خواهد ماند توسط رای دهندگان را مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ داد که او را "شما در حفظ و در حال تعلیق است."

مغلوب ساختن پیشی جستن خود را دیده است ریاست جمهوری محبوبیت ساییده شدن بیش از دست زدن به او از این بیماری همه گیر کوروناویروس و پس از در سراسر کشور تظاهرات محور نژادی و بی عدالتی است که فوران فلوید پس از مرگ در مینیاپولیس نزدیک به دو ماه پیش است.

مغلوب ساختن پیشی جستن معتقد است که یک سری از نظرسنجی ها نشان می دهد که محبوبیت خود را فرسایش و بایدن برگزاری یک مزیت ناقص هستند. او معتقد است رای دهندگان جمهوری خواه هستند کمتر در این نظرسنجی است.

"اول از همه من از دست دادن ندارد چرا که کسانی که جعلی هستند سنجی" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در ضبط مصاحبه که پخش یکشنبه. "آنها جعلی در سال 2016 و در حال حاضر آنها حتی بیشتر ، پای صندوق های رای بودند بسیار بدتر در سال 2016."

تهمت بود و اغلب مبارز با والاس در دفاع از دولت او در پاسخ به این گیر وزن در در زندگی توجه به جنبش و تلاش برای به تصویر کشیدن بایدن این, presumptive دموکراتیک نامزد به عنوان فاقد روانی دلاوری به عنوان رئیس جمهور.

در میان مسائل مورد بحث بود و فشار برای تغییرات عمده فروشی در پلیس است که جاروب در سراسر کشور. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او می تواند درک کند چرا آمریکایی ها ناراحت هستند در مورد چگونگی پلیس با استفاده از نیروی نامتناسب در برابر آنها.

"البته من انجام دهد. البته من فراموش" رئیس جمهور افزود معمول خود خودداری کنند که "سفید پوستان نیز کشته و بیش از حد."

او گفت که او "جرم نیست و یا توسط Black Lives Matter" اما در همان زمان در دفاع از مؤتلفه پرچم نمادی از نژادپرستی از گذشته و گفت: کسانی که "با افتخار خود را مؤتلفه پرچم آنها در حال صحبت کردن در مورد نژاد پرستی."

"آنها خود را دوست دارم پرچم آن را نشان دهنده جنوب ، جنوب. که آزادی بیان. و شما می دانید همه چیز با 'انصراف از فرهنگ' ما نمی توانیم انصراف از ما در کل تاریخ است. نمی توانیم فراموش کنیم که شمال و جنوب جنگیدند. ما باید به یاد داشته باشید که در غیر این صورت ما تا پایان مبارزه دوباره. شما نمی توانید فقط با لغو همه" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

والاس به چالش کشیده مغلوب ساختن پیشی جستن در برخی از ادعاهای خود و به نام رئیس جمهور در زمان مانند زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن به دروغ ادعا که "بایدن می خواهد پال خواستار قطع بودجه دولت از پلیس است." معاون سابق رئیس جمهور اتحاد پیوست نیست با فعالان محوری در پشت این بنر. او پیشنهاد پول بیشتر برای پلیس مشروط به پیشرفت در شیوه های خود را.

مغلوب ساختن پیشی جستن همچنان به اصرار دارند که بایدن "امضا منشور" با یکی از رقبای اصلی در سمت چپ دیابت برنی ساندرز ورمونت. در یک نقطه در مصاحبه مغلوب ساختن پیشی جستن در تماس مشاوران به او اسناد را به حمایت از خود را ادعا. مغلوب ساختن پیشی جستن اما قادر به نقطه به زبان از یک بایدن-ساندرز وظیفه نیروی سند سیاست در این ماه منتشر شده توسط بایدن مبارزات انتخاباتی.

مغلوب ساختن پیشی جستن ایستاده بود پشت سر تعهد خود برای وتوی $740 میلیارد لایحه دفاعیه بیش از یک نیاز است که وزارت دفاع تغییر نام پایگاه نام مؤتلفه رهبران نظامی. این لیست شامل فورت براگ در کارولینای شمالی فورت هود در تگزاس و Fort Benning در گرجستان است.

رئیس جمهور استدلال وجود دارد هیچ گزینه قابل دوام اگر دولت تا کنون سعی. "ما قصد داریم به نام آن پس از Reverend Al Sharpton?" مغلوب ساختن پیشی جستن خواسته با اشاره به حقوق بشر و رهبر جنبش حقوق مدنی. "چه می خواهید نام آن را؟"

مغلوب ساختن پیشی جستن 74 گیر به یک کمپین اتهام که بایدن, 77, قادر به رسیدگی لرز از کاخ سفید به دلیل سن و سال او. به عنوان برای نظر سنجی نشان دادن وقت است که انتهایی تهمت اشاره کرد او تصور می شود برای بسیاری از سال 2016 مسابقه. "من نمی خواهد از دست دادن" او پیش بینی کرد.

رئیس جمهور و مشاوران بلند متهم بایدن با استفاده از این بیماری همه گیر به عنوان بهانه ای برای ماندن در "زیرزمین" در دلاور صفحه اصلی. بایدن در واقع منتقل بسیاری از مبارزات انتخاباتی خود را آنلاین, اما اغلب سفر در دلاور و پنسیلوانیا برگزاری سخنرانی ها و تجمعات کوچک با رای دهندگان و رهبران جامعه است که در فاصله رانندگی از خانه خود را. بایدن انتخاباتی می گوید آن آغاز خواهد شد از سرگیری سفر عادی و فعالیت های انتخاباتی اما تنها زمانی که مقامات بهداشت و دولت و مقامات محلی می گویند آن را بی خطر است.

سوال در مورد coronavirus تهمت chided Fauci از موسسه ملی بهداشت و درمان متخصص و تکرار ادعاهای دروغین است که هر کسی می تواند یک آزمون و افزایش تست شد تنها به این دلیل که ایالات متحده دیدن موارد بیشتر.

مورد در حال افزایش است چرا که مردم در حال آلوده کردن هر یک از دیگر بیش از آنها بودند که هر کس بیشتر بود ماندم, به. درصد آزمون آینده را مثبت برای این ویروس در حال افزایش بوده است در سراسر تقریبا تمام کشور است.

آسوشیتد پرس نویسنده امید ین کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن