بازی در هاله بی نهایت' به گسترش در آن sci-fi جهان - سه شنبه, 30 Jul 2020 PST

ایکس باکس بازی نمایش پخش شد را برای جهان را ببینید در جولای 23, و من به شما اعتراف به اینکه هیجان زده متعدد ار

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

ایکس باکس بازی نمایش پخش شد را برای جهان را ببینید در جولای 23, و من به شما اعتراف به اینکه هیجان زده متعدد ارائه شده است که نشان داد که آن روز صبح. Survival-horror تیرانداز "استاکر" است که پس از 13 سال سکوت; طنز RPG فانتزی "حکایت" طعنه بازگشت آن; و در سطح جهانی RPG توسعه دهنده Obsidian Entertainment اعلام کرد بعد از بزرگ آینده عنوان "قسم خورده."

پس از آن وجود دارد "هاله بی نهایت" – جدیدترین بازی در سری است که تقریبا پرسشگری دارد گذاشته روی فرش قرمز مایکروسافت برای ورود به صنعت بازی است. شرایط "هاله" برک آوت موفقیت قابل توجه هستند چرا که این مجموعه می تواند فقط به عنوان به راحتی به پرواز در زیر رادار به طور کامل. Bungie در ابتدا در حال توسعه "Halo: Combat Evolved" برای سیستم عامل Mac OS مالی قبل از سویه های led این شرکت به قلم یک انحصار معامله را برای آینده مایکروسافت ایکس باکس کنسول. Xbox وارد بازار شد و در سال 2001 – به راحتی در همان سال Sega رفتگان سخت افزار, کسب و کار – با آنچه که مسلما قویترین راه اندازی عنوان در تاریخ بازی.

"Halo: Combat Evolved" ساخته شده در سبک شوتر اول شخص اصلی موفقیت است. "Halo 2" نکردم رقابتی چند نفره بازی بر روی کنسول ها. "Halo 3" کامل فرمول و به فروش می رسد مانند hotcakes raking در $170 میلیون دلار در اولین روز فروش در ایالات متحده به تنهایی تنظیم یک رکورد برای بیشترین ناخالص از یک سرگرمی محصول در عرض 24 ساعت از انتشار. در سراسر جهان بیش از 300 میلیون دلار ارزش فروخته شد و در هفته اول بیش از دو برابر فروش کنسول ایکس باکس 360. "هاله" همواره تحت فشار قرار دادند واحد فروش و پس از سریال " تا حدودی بدون زرق و برق "Halo 5: Guardians" را کمی افزایش فروش از تلاش Xbox One همه چشم ها در "هاله بی نهایت" به سیستم-فروشنده آینده ایکس باکس سری X نیاز دارد.

مردم در 343 Industries در حال به وضوح تکیه به عناصر کلاسیک از "هاله" در حالی که همچنین با در نظر گرفتن خطرات جدید با حق رای دادن. داستان در یک شکوه حلقه سبز جهانی مانند, اصلی, اما بر خلاف پیشینیان خود "هاله بی نهایت" را از ویژگی های باز جهان اکتشاف و چرخه روز/شب ساخت بیگانه مکان احساس زنده تر از همیشه قبل از. به گفته مدیر خلاق Chris Lee "هاله بی نهایت" هنوز هم بگویید منسجم و متمرکز داستان با وجود این باز جهان با رويکرد. فکر می کنم "Red Dead Redemption" "Grand Theft Auto" یا "Assassin's Creed."

باز جهان بازی به عنوان بسیاری از نقاط قوت آنها به عنوان نقاط ضعف. بازیکن می تواند به ایجاد مسیر خود را و غوطه ور شدن در وسیع و منظره تنظیمات – برعکس بسیاری از open-world بازی احساس توخالی و بدون جهت. "خرید اینترنتی: جدید وگاس" بود و یک ضربه با بسیاری از, اما من در بر داشت مهار postapocalypse صحرای نوادا به مطلوب و فوق العاده خسته کننده است.

با این وجود من باقی می ماند, خوش بینانه, فرمول ممکن است کار خوبی برای "هاله بی نهایت است." سری غوطه ور انگشتان خود را در فضای باز-فرمول جهانی در سال 2009 با spin-off عنوان "Halo 3: ODST" که داستان یک فضای از دست رفته دریایی بودن پیوست با تیم کاملا متفاوت از معمول به طور بالقوه جهان-پایان دادن به عواقب Master Chief را سوء استفاده در طول بیشتر از سری. یک مقیاس کوچکتر داستان بهتر برای باز جهان بازی. وجود دارد بیش از حد بسیاری از بازی ها در جایی که صرفه جویی در جهان را می توان را در خود نگه دارد در حالی که شما اجرا amok در بیابان در جستجوی کلکسیونی خرده ریز. بحث در مورد ناهماهنگی شناختی.

من همیشه بیشتر شیفته سری بازی Halo' بی انتها رقابتی چند نفره از آن داستان محور مبارزات اما هاله قصه های من را می برد در طول سال بودند آنهایی کوچکتر در محدوده. "Halo 3: ODST" بود همهجانبه شاهکار است که تشویق به کار پلیسی و محتاط یواشکی تاکتیک. "Halo: Reach" گفت: داستان قهرمانانه بشریت آخرین سربازان فوق العاده ساخت نهایی خود را ایستاده. از به نظر می رسد از آن "هاله بی نهایت" خواهد بود ترکیبی از بزرگ و کوچک – بازیکن-کنترل Master Chief را دستمزد یک جنگ جدید بیگانه جناح شناخته شده به عنوان "تبعید", در حالی که همچنین در حال کار برای حفظ جان خلبان که می آید به بازیکن نجات در بازی افتتاحیه.

من متقاعد نشده این سری می تواند به تنهایی فروش پارسه در ایکس باکس کنسول راه آن استفاده می شود – اما حتی مختصر گیم پلی نشان از "هاله بی نهایت" به نظر می رسید بیشتر الهام گرفته از 343 قبلی آثار "Halo 4" و "Halo 5: Guardians." حق رای دادن ممکن است هرگز فرمان همان ارتفاع گیج کننده از محبوبیت که آن را یک بار بود اما یک بازی خوب و یک بازی خوب بدون در نظر گرفتن – و "هاله بی نهایت" به نظر می رسد که فقط.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب