NHL هنوز به وزن نه بالقوه برای 12 تیم هاب

NHL در ادامه به در نظر گرفتن گزینه های به پایان این فصل با انتخاب چندگانه "hub" شهرستانها ظاهر می شود برای ارا

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

NHL در ادامه به در نظر گرفتن گزینه های به پایان این فصل با انتخاب چندگانه "hub" شهرستانها ظاهر می شود برای ارائه به احتمال زیاد راه برای به انجام رساندن آن است.

کمیسر گری Bettman گفت: لیگ است و با توجه به "احتمالا هشت یا نه مکان های مختلف" است که می تواند جای "یک دوجین یا بیشتر تیم ها در یک محل" با توجه به nhl.com که به نقل از اظهارات خود در یک دیجیتال مصاحبه با رهبران در هفته یک ورزش کنفرانس کسب و کار.

این "hub" مفهوم خواهد جای تیم در NHL شهرستان به تمرین و منزوی. Bettman شده دو یا چهار هاب به عنوان یک احتمال هر چند که شماره می تواند رشد کند و گفت: NHL امکانات مورد نیاز خواهد بود به درستی و با خیال راحت به مرحله بازی های متعدد در هر روز. آن را به احتمال زیاد بازی خواهد بود بدون طرفداران در حضور حداقل در ابتدا و محلی ایمنی اجباری خواهد بود مشاهده همه درگیر.

شانس به پایان رساندن فصل به طور منظم رشد کرده بیشتر از راه دور به عنوان shutdown ناشی از COVID-19 همه گیر تمدید شده است. Bettman است گفت که او مایل به 2019-20 فصل اجرا از طریق تابستان به منظور تکمیل فصل و جایزه جام استنلی. 24-تیم حذفی یکی از گزینه احتمالا با بهترین هفت سری بودن کوتاه به بهترین پنج برای اوایل راند.

"من فکر نمی کنم کسی ثابت جدول زمانی به خصوص در آمریکای شمالی در حال حاضر," Bettman گفت. "ما کار کرده اند بسیار سخت است پس ما در زمان توقف در مارس 12 تا مطمئن شوید که هر زمان که هر چه ترتیب است که هر چه توانایی های فیزیکی ما را از نظر مکان به بازی که ما در یک موقعیت برای اجرای هر یا همه از این گزینه ها. هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از عدم قطعیت است."

با توجه به nhl.com, Bettman اذعان لیگ را برای حل و فصل مرز عبور و قرنطینه مورد نیاز که از ایالتی به ایالت متفاوت است و از کشوری به کشور است. او همچنین گفت: لیگ خواهد نیاز به توانایی برای اداره coronavirus آزمون اضافه کرد: "ما قطعا نمی توان پریدن خط در مقابل نیازهای پزشکی ...

"من باور دارم که تمام ورزشی در آمریکای شمالی در حال رفتن را از طریق این ورزش و در حالی که پزشکی و مسائل بهداشتی هستند احتمالا تا حدی یکسان برای همه ما تدارکات چه می کنیم و چگونه ما آن را انجام دهید ممکن است کمی متفاوت بسته به این ورزش است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن