به عنوان در سراسر کشور کمبود سکه بازدید Spokane صاحبان کسب و کار می گویند از آن زمان برای تغییر - Tue, 15 Jul 2020 PST

تا کنون از او باز فوق العاده شستشو در اسپوکن در سال 2005 استیو Cada گفت: او هرگز نیاز به تعویض چهارم که حدودا

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

تا کنون از او باز فوق العاده شستشو در اسپوکن در سال 2005 استیو Cada گفت: او هرگز نیاز به تعویض چهارم که حدودا بین ردیف واشر و خشک کن و تغییر دستگاه مشتریان خوراک صورتحساب به.

تا به حال است.

در اواسط ماه ژوئن ماشین لباسشویی را مالک گفت: او را برداشت یک کیسه از 4000 چهارم از بانک برای دوباره پر کردن خود را تخلیه ماشین آلات. در حال حاضر او ساخت ترتیبات بانکی که به بیش از 50 پوند کیسه های پس از دیدن بازدید کنندگان قدم زدن به بیرون درب با عرضه خود را از تغییر در میان در سراسر کشور کمبود سکه – و در عین حال یکی دیگر از عوارض COVID-19.

"من از ذهن نیست که یک تامین کننده از سکه در زمان عادی," Cada گفت: "اما در حال حاضر آن را تبدیل به بیشتر به چالش کشیدن."

Cada روشن می سازد که او نیست پول را از دست داد – همسایه شده اند با استفاده از این دستگاه به تبادل لوایح برای چهارم – اما او تا به حال برای قرار دادن یک علامت دلسرد عمل پس از از دست دادن هزاران نفر از محله های ماشین آلات نیاز به کار گیرند. او نگاه به تعویض به یک کارت-سیستم عمل اما گفت که این امر می تواند بیش از حد پرهزینه است.

کمبود سکه نتیجه دو اثر از همه گیر با توجه به ژوئن 11 بیانیه فدرال رزرو این کشور مرکزی و سیستم بانکی. ضرابخانه ایالات متحده که تولید جدید سکه, کاهش تولید برای محافظت از کارگران در همان زمان توقیف اقتصاد اختلال در گردش خون طبیعی از سکه ها بین مصرف کنندگان کسب و کار و موسسات مالی.

در ژوئن 17 جلسه کمیته خدمات مالی مجلس فدرال رزرو رئیس جروم پاول خلاصه تا مشکل و خواست آمریکایی ها را به وحشت.

"آنچه اتفاق افتاده این است که با بسته شدن بخشی از اقتصاد جریان از سکه ها را از طریق اقتصاد است نوع متوقف شد" پاول گفت. "ما به خوبی از این آگاه است. ما در حال کار با نعناع و ما در حال همکاری با بانک مرکزی و اقتصاد بازگشایی ما شاهد سکه شروع به حرکت دوباره."

اما با متحده تجدید نظر خود را بازگشایی برنامه به عنوان COVID-19 موارد همچنان به افزایش, سکه کمبود ممکن است باقی بماند و کسب و کار در اسپوکن منطقه است که با تکیه بر پول نقد و تغییر احساس فشار.

جنی بنت صاحب جنی کافه در اسپوکین گفت که او در مورد کمبود فقط در هفته گذشته زمانی که بانک شروع به محدود کردن هر مشتری به $20 در تغییر است. که تقریبا به اندازه کافی برای دریافت از طریق روز بنت گفت و در حال حاضر او با توجه به مصرف سرب از برخی از فروشگاه های مواد غذایی محلی و گرد کردن تا قیمت خود را با اضافی رفتن به موسسه خیریه.

"هیچ چیز در حال حاضر به نظر می رسد تکان دهنده" بنت گفت. "هر هفته به نظر می رسد وجود دارد کمبود."

کلی مکفی معاون ارتباطات در والا والا بنر مبتنی بر بانک گفت: "طوفان کامل" از عوامل دست به دست هم به علت اولین کشور کمبود سکه پس از دهه 1960 است.

"این چیزی است که به طور معمول اتفاق می افتد," او گفت:. "ما تا به حال یک مدت طولانی بسته شدن با توجه به همه گیر از این نوع از کسب و کار که اغلب معامله به صورت نقدی و سکه – رستوران ها و کافه و همچنین خرده فروشی است."

حتی کسب و کار است که بازگشایی مکفی گفت: شاهد کاهش حجم کسب و کار و برخی از خواسته مشتریان به پرداخت با کارت برای جلوگیری از خطر انتقال این ویروس از طریق پول نقد و سکه است. این تغییرات همراه با کاهش تولید توسط ضرابخانه ایالات متحده را مجبور فدرال رزرو و بانک ها در سراسر کشور – به جیره سکه.

"از آنجا که این, شده اند وجود دارد برخی از روزها به تازگی هنگامی که ما دریافت درخواست از مشتریان برای بیشتر سکه از آنچه در حال حاضر در دسترس," او گفت:. "در آن موارد ما با مشتریان در یک مورد به مورد و بر اساس."

اما مکفی هشدار داد, واشنگتن به وحشت نیست.

"این مهم است که مردم بدانند این است که یک بحران" مکفی گفت. "این چیزی است که برای آگاهی از, اما به اندازه کافی وجود دارد سکه جریان از طریق ما محلی و منطقه ای ما اقتصاد به دیدار ما هر روز نیاز دارد. اگر همه به حالت عادی برمی گرداند – اگر و هنگامی که ما می توانید انجام دهید – این است که خود را اصلاح."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب