لری سنگ: Seahawks' پیت کارول تاسف نمی امضای khezri در سال 2017. در اینجا نحوه درست است که اشتباه است. - Tue, 12 Jun 2020 PST

پیت کارول بود شیوا روز شنبه در مورد نیاز به تلاش برای عدالت اجتماعی و برابری در عمل و نه فقط در کلام. و Seaha

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

پیت کارول بود شیوا روز شنبه در مورد نیاز به تلاش برای عدالت اجتماعی و برابری در عمل و نه فقط در کلام. و Seahawks' مربی معتقد است NFL دارای پلت فرم برای نفوذ در جنبش.

"از آنجا که NFL است که به عنوان قدرتمند یک موسسه به عنوان وجود دارد در این کشور و این لیگ نیاز به ایستادن برای حق و همه چیز را حرکت می کند که در آن ما می توانیم همه چیز را حرکت" کارول گفت: در یک زوم چت تصویری با خبرنگاران.

"ما مقدار زیادی از قدرت. چیزی اتفاق می افتد و چیزی که بعد از شما می دانید که رئیس جمهور این است که اظهار نظر در آن است. ما پلت فرم برای انجام چیزهای بزرگ."

در این مملو برهه یک چیز وجود دارد کارول و Seahawks می توانید انجام دهید در حال حاضر برای ایجاد یک تفاوت (اوه, و شما می توانید شرط می بندم که رئیس جمهور خواهد نظر):

نشانه Khezri.

آن Kaepernick که در سال 2016 تلاش به جهان در مورد خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند است که منفجر شده و به آگاهی ملی به تازگی پس از پلیس با قتل جورج فلوید. آن Kaepernick که کارول extolled هفته گذشته به عنوان "نمادی از شجاعت و دید."

و در روز پنج شنبه آن را Carroll, که گفت که او پشیمان نمی امضای Kaepernick زمانی که Seahawks شانس در مارس 2017, زمانی که آنها برای اولین بار (و هنوز هم) تنها تیم به کار کارفرمایی پس از او سمت چپ San Francisco 49ers.

"هنگامی که شما به عقب نگاه من احساس ما از دست رفته فرصت" کارول گفت. "من آرزو می کنم ما می تواند آن را نمیفهمد دانستن آنچه ما می دانیم در حال حاضر و او فرصت بدهید چون من خیلی دوست دارم برای دیدن او بازی فوتبال تمام کسانی که از سال است."

در اینجا فرصت طلایی برای کارول به حق که اشتباه و ارائه NFL که قادر مطلق نهاد قدرتمند با نماد نشان می دهد که کمیسر راجر Goodell اخیر کلمه در مورد لیگ تجلی بر عدالت اجتماعی بود و نه فقط حرف.

کارول اصرار شنبه که نگرانی بیش از Kaepernick را تفرقه تظاهرات در طول سرود ملی بودند و نه آنچه منصرف آنها را در سال 2017. او گفت آنچه که او همیشه می گفت: Seahawks نمی علامت Kaepernick در آن زمان چون که او خیلی خوب بود. کارول احساس او سزاوار یک شانس به نمایش گذاشتن خود را به عنوان یک نویسنده و البته Seahawks بود بصورتی پایدار و محکم پناه میبرند استارت در راسل ویلسون. که البته حتی محکم تر پناه میبرند در حال حاضر.

چگونه در مورد اجازه دادن به Kaepernick را که تماس بگیرید ؟ پس از سه سال از حذف NFL, یکی فکر می کنم که اگر Kaepernick در سن 32 واقعا می خواهد به بازگشت به لیگ برتر — مسلما یک سوال باز — او می خواهم قبول است که تنها واقع بینانه خیابان خواهد بود به عنوان یک نسخه پشتیبان تهیه.

کارول گفت که او خوشحال است با Seahawks' کارفرمایی است که موقعیت مستحکم با اخیر دوباره امضای Geno اسمیت به دوباره ویلسون پشتیبان گیری. امضای Kaepernick او گفت: "واقعا در این زمان در دسترس برای ما. ... ما نوع مجموعه در حال حاضر, بنابراین فوتبال عاقلانه به نظر نمی رسد به جا ما, اما وجود دارد مقدار زیادی از زمان در اینجا. خواهیم دید چه اتفاقی می افتد."

که قسمت آخر به من می گوید درب را بسته است. کارول نیز اضافه "گفت: من این جریان را برای سال — اگر اهل روسیه همیشه درهم و نمی تواند بازی و یا چیزی Kaep شده اند فوق العاده ای نامزد را بیش از به خاطر پویایی خود را بازی کند."

چه هدف از یک نسخه پشتیبان تهیه کارفرمایی به جز اگر آماده استارت می شود "درهم است؟" پس چرا نمی آورد Kaepernick در او اجازه دهید یادگیری سیاتل سیستم و ببینید که اگر او می تواند ضرب و شتم اسمیت ؟ نه کارول را ثابت قدم شعار شده است "همیشه رقابت؟" در اینجا یک شانس را به رقابت واقعی برای کارفرمایی کار پشت ویلسون. اگر مربی احساس می کند که به شدت به او می گوید او می کند که Kaepernick متعلق در لیگ چرا پشت آن ؟

اگر آن را همواره "فوتبال تصمیم" به عنوان کارول تکرار و سپس آن را به نظر می رسد وجود دارد بیش از اندازه کافی از فوتبال دلیل را در یک مرد است که او ستایش پنج شنبه برای خود شخصیت او استعداد خود را در "فراست" و رقابت است. برای تلفن های موبایل مانند کسی که شما می خواهم می خواهم در برنامه های خود را.

شاید طولانی اخراج شده ضعیف شده Kaepernick استعداد. در آن صورت Seahawks می تواند او را قطع. شاید Kaepernick واقعا شادتر خارج NFL به عنوان یک مدافع. آن را نمی خواهد صدمه دیده است برای پیدا کردن. در نخست Kaepernick یکی از پویا ترین بازیکنان در بازی است. او انسانی فوق العاده در یک حذفی با پیروزی یک بر Green Bay. او در سان فرانسیسکو به یک سوپر باول و تقریبا آن را به دست آورد. حتی در سال آخر خود را از سال 2016 زمانی که او از دست داده شروع به کار بلین Gabbert, Kaepernick تا به حال 16 زمین نشستن کامل هواپیما می گذرد و فقط چهار interceptions. عدم توانایی خود را برای دریافت یک شغل شده است هرگز در مورد توانایی.

اگر Seahawks در آن زمان بودند به بخش خصوصی نگران تاثیر Kaepernick حضور در ویلسون بود که کاملا megastar او در حال حاضر خوب است که مراقبت از گرفته شده به عنوان به خوبی. خواهد بود وجود دارد هیچ کارفرمایی بحث اگر Kaepernick می آید داخل. او خواهد بود یک خالص بیمه در پشت ظاهر غیر قابل خراب کردن Wilson. اسمیت بازی های برگزار شده است در مجموع 10 بازی — دو شروع می شود — طی پنج فصل به طوری که آن را نه مانند او گسترده این لبه در آمادگی.

البته اگر این اتفاق می افتد وجود دارد خواهد بود واکنش از یک بخش از Seahawks' فن پایه که لغات که Kaepernick اعتراض در طول سرود. اما کارول صحبت در مورد چگونگی این حوادث اخیر که گالوانیزه ملت همچنین اعتبار به توده ها که Kaepernick پیام واقعی بود.

"اولین چیزی که ما می دانیم این است Kaep بود و درست در نقطه" کارول گفت. "حق با او بود در آن در مورد موضوعات مورد خشونت پلیس و نابرابری. این خیلی واضح است در حال حاضر که همه از توپخانه ضد هوایی که پرواز را در مورد احترام به پرچم و تمام کسانی که چیزهای دیگر که نمی شد حتی بخشی از تظاهرات و یا چه قصد او بود و در همه. اتفاقی که در کل بحث است."

به عبارت دیگر آن زمان برای کسی که در NFL به شجاعت از اعتقادات خود و به Kaepernick یک فرصت است. چرا Seahawks?



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن