کسی که پس از شات 3 سگ در خیابان آنها نمی تواند ذخیره شود. افسران هم مخلوط پول خود را برای پوشش هزینه های دامپزشک.

هنگامی که کسی به ضرب گلوله یک St. Paul خانواده سه سگ هفته گذشته نبود خیلی افسران پلیس می تواند انجام دهد در ای

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

هنگامی که کسی به ضرب گلوله یک St. Paul خانواده سه سگ هفته گذشته نبود خیلی افسران پلیس می تواند انجام دهد در این زمان آنها با عجله به اورژانس مراقبت های دامپزشکی اما حیوانات خانگی' صدمات بیش از حد شدید و هر سه مردند.

روز بعد از غرب منطقه افسران صحبت در مورد آنچه که می توانید انجام دهید برای کمک به. یک گروه از افسران تصمیم گرفت آنها را به پرداخت برای هزینه های دامپزشک و هولوکاست.

"کار این منطقه برای 20 سال من تا به حال هرگز یک تماس خواهم گفت:" افسر تام Reis. "این یک رویداد آسیب زا برای خانواده و تاثیر آن بر پلیس و آتش نشان."

از چپ کینگستون, آسمان, شارلوت, سه, سگ, که به ضرب گلوله کشته شدند در سنت پل Frogtown محله سهشنبه شب 16 ژوئن 2020. (حسن نیت ارائه میدهد عکس)

افسران که در پاسخ به تیراندازی در Frogtown آخرین سه شنبه شب در بازدید از فیلیپی خانواده در روز دوشنبه به آنها یک کارت و به آنها گفت که آنها تحت پوشش هزینه های دامپزشکی.

"این بسیار عالی" بن فیلیپی گفت.

مردم می تواند کمک به gofundme.com/f/w26gd-all-dogs-go-to-heaven برای غم و اندوه خدمات برای خانواده و برای آنها به حیوانات خانگی در آینده اگر آنها را انتخاب کنید.

تیراندازی که اتفاق افتاده در این منطقه از خیابان میلتون و چارلز خیابان باقی می ماند تحت بررسی و پلیس در حال پرسیدن هر کسی با اطلاعات مربوط به تماس و محقق در 651-266-6179.

Philippi روز دوشنبه گفت او هیچ ایده که چرا کسی که می توانست شات سگ خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن