تحول Marc Gasol قرار می دهد رپتورز در حتی شکل بهتر برای NBA راه اندازی مجدد

نیک پرستار یک بار به شوخی که جدید Marc Gasol بود "چوب اسکنه خورده" و هنجار پاول پیشنهاد کهنه رپتورز مرکز بیشتر

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

نیک پرستار یک بار به شوخی که جدید Marc Gasol بود "چوب اسکنه خورده" و هنجار پاول پیشنهاد کهنه رپتورز مرکز بیشتر شبیه بارسلونا, بازیکن فوتبال از یک بسکتبال حرفه ای.

تفاوت در Gasol به عنوان حداقل قضاوت با عکس نارسایی های مختلف سایت های رسانه های اجتماعی است که واقعا استارک و توصیف و مشاهدات هستند مناسب است.

Gasol قابل ملاحظه ای نازک کاملا عضلانی تر و ظاهرا مشخصه از او شده است از او وارد تورنتو از ممفیس در حدود 18 ماه پیش.

اما او همچنین 35 سال و صرف بیشتر از قطع NBA فصل مبارزه با آزار دهنده مصدومیت همسترینگ. بدون توجه به آنچه در این تصاویر شبیه و یا آنچه که او هم تیمی ها و مربیان می گویند گمراهان در کنار احتیاط با او این روزها می سازد ترین حس.

"مارک رفت و برای یک کشش خوب عمل اصلی — بیت — و درست مثل من پیشنهاد کرد در زمان خود به نوعی سهولت به آن" مربی پرستار گفت: پس از رپتورز دوم تمرین در NBA پردیس در دیزنی زمینه فقط در خارج اورلاندو فلوریدا. "من فکر می کنم اوجی (Anunoby) بود و بعد از آن در عمل به عنوان به خوبی."

به همین دلیل Gasol التماس از انتظار الکترونیکی و چت با تورنتو رسانه: او می خواهم به ترک تمرین تسهیلات قبل از دوربین های دیجیتال تبدیل شد ، هیچ چیز زشت پرستار گفت:. فقط یک لجستیکی مسئله پس از این بازیکن در حال انجام کار خود را.

این خواهد بود که راه را برای یک تعداد انگشت شماری از رپتورز در این دوره سه هفته ای قبل از "بذر بازی" — شروع Aug. 1 در برابر لس آنجلس لیکرز — که سیگنال کامل سرگیری NBA فصل است.

"این یک کمی شبیه گاهی اوقات هنگامی که شما با تیم ملی است. شما برای چند روز و سپس شما ممکن است کشیدن بچه ها و شروع آبپاش در برخی از روزها در سراسر هیئت مدیره و مارک است که قطعا یک نامزد که" پرستار گفت:. "بدیهی است که من حتی قرار پاسکال (Siakam), OG, فردی (VanVleet) کایل (لوری) به آن گروه ، سرژ (Ibaka).

"ما احتمالا نظارت بر آن را به صورت جداگانه اما تقریبا دستور چند روز در آنجا دوباره به اجازه دهید بدن خود را به نوعی تجدید قوا برای یک روز کامل و شارژ که ما به اینجا زود است."

اما Gasol مهم ترین دارایی برای محافظت از او را به دلیل سن و مقدار مطلق بسکتبال او می خواهم بازی برای رپتورز و در اسپانیا قهرمانی جهان اجرا قبل از آسیب های که غرق تقریبا تمام 2019-20 فصل است.

او بیش از حد با ارزش را به این تیم بیش از حد انتگرال به هر موفقیت رپتورز را مجبور به کار زیاد او در حال حاضر مهم نیست که چقدر خوب یا سالم یا نازک او است.

"او به نظر می رسد واقعا خوب است. او را در حال حرکت واقعا خوب" هم تیمی ترنس دیویس دوم گفت. "او به نظر می رسد مانند نخست مارک به من, بنابراین من نمی دانم ، این ترسناک است."

Gasol مهارت های غیر قابل انکار و حیاتی برای رپتورز. هفت-پاورقی یکی از بهترین عبور از بزرگ مردان در NBA — توانایی های خود را به منظور تسهیل در تورنتو جرم آن را می دهد یک بعد اضافی ترین تیم ندارد — و او است که باشگاه دفاعی لنگر.

نگه داشتن او را سالم و بدون توجه به چه نوع بدن خود است و در حال گسترش سهم خود را بخشی از این طرح در اردوگاه های آموزشی بخش است.

"من فکر می کنم احتمالا وجود دارد برخی از سبدهای او در سه ماهه چهارم یا پایین کشش (و ما) بازی کمی داخل از طریق او نیز به دلیل ... هر زمان ما می توانیم او توپ چیزهای خوب اتفاق می افتد," پرستار گفت:. "نه لزوما سطل از او, اما چیزهای خوب اتفاق می افتد.

"اما (آن را) احتمالا خوب برای دیدن اگر ما می توانید با استفاده از رای دادن ، من کار بر روی آن است. من مطمئن هستم که آن را به اتفاق می افتد اما این یک فکر در خط مقدم از آنچه ما انجام می دهیم."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Gasol در نهایت صرف وقت با رسانه ها و رفتن را از طریق چگونه و چرا او از عهده این تحول بنابراین در اواخر کار خود را. آن شده است یک موضوع داغ در مکالمه در حالی که رپتورز کار کرده اند در فلوریدا اما پرستار گفت: آن آمده است تا در پچ پچ های گاه به گاه.

"من از او بخواهید در مورد چه کلیدی چه می خواهم شما را انجام دهد و او فقط گفت: "مرد آن بود که قوام'" مربی گزارش شده است. "با این وضعیت ما تمام شده است در چهار ماه گذشته شما را از بازی و در تمام سفرهای جاده ای طولانی و دیر-پرواز در شب و تمام چیزهایی که عامل به ساخت تناسب اندام و تغذیه کمی سخت تر ... و او فقط گفت: آن سازگار ریتم: غذا خوردن در همان زمان هر روز و خوردن بسیار سالم و بدیهی است و تمام چیزهای که."

Doug Smith


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن