باشگاه اسپانیایی می گوید آن را به اشتباه مجاز جوکوویچ به آموزش

مادرید — تنیس باشگاه که در آن نواک جوکوویچ را شکست سلول قوانین در اسپانیا گفت: آن را به اشتباه مجاز برتر صرب ب

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

مادرید — تنیس باشگاه که در آن نواک جوکوویچ را شکست سلول قوانین در اسپانیا گفت: آن را به اشتباه مجاز برتر صرب به تمرین و عذرخواهی برای خطا.

جوکوویچ با انتشار تصویری از او در تمرين روز دوشنبه در نقض آشکار اسپانیا قوانین فعلی در میان coronavirus بیماری همه گیر.

این ویدئو ارسال شده در Instagram نشان داد جوکوویچ تبادل عکس با مرد دیگری در باشگاه در شهر ساحلی ماربلا که در آن صرب شده است ماندن برای چند هفته گذشته.

جوکوویچ فیلم برداری این ویدئو در حالی که هدف قرار دادن عکس و نوشته او "خیلی خوشحال به بازی بر روی خاک رس .. فقط کمی با گوشی من در دست است."

اسپانیا کاسته است برخی از مستند اقدامات بود که در جای خود از اواسط ماه مارس اجازه می دهد ورزشکاران حرفه ای برای بازگشت به تمرین اما اکثر مراکز آموزشی و امکانات ورزشی باید بسته باقی می ماند تا هفته آینده.

"ما متاسفیم که تفسیر ما از این مقررات شده است می تواند اشتباه و این می تواند به زحمت آقای جوکوویچ و یا هر شهروند دیگر اقدام در ایمان خوب" Puente Romano ماربلا تنیس باشگاه در بیانیه ای گفت.

در این بیانیه که رله توسط جوکوویچ در مدیریت تیم گفت: باشگاه دریافت یک درخواست از این بازیکن به تمرین و او را به رفتن پیش با "درک است که از آوریل 4 تمام ورزش حرفه ای بازیکنان بودند مجاز به قطار است." این باشگاه گفت: بنابراین به اعتقاد او "مجاز به قطار در امکانات ما است."

آن گفت که بعد از دریافت یک "روشن" از فدراسیون تنیس و "هر دو طرف توافق کرده اند که آموزش باید رزومه" تنها در هفته آینده.

رافائل نادال گفت که او نیز رفت و به آموزش در یک دادگاه این هفته اما او آن را در مالکیت خصوصی به دلیل قوانین نیست به طور کامل به او روشن.

بازیکنان فوتبال در میان استثنا است که می تواند شروع به آموزش در داخل امکانات ورزشی آغاز این هفته است.

اسپانیا یکی از کشورهای بیشتر تحت تاثیر این بیماری همه گیر اما آن را شروع به شل شدن برخی از محدودیت های آن در جنبش به عنوان تعداد موارد تایید شده از COVID-19 شروع به پایین رفتن شده است. ملت رفت و به یک مستند در 14 مارس.

جوکوویچ به تازگی گفت که او در برابر گرفتن یک واکسن برای coronavirus اگر آن اجباری شد به سفر پس از همه گیر فروکش هر چند او بعدها گفت که او باز به تغییر ذهن خود را.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن