Coronavirus داده است که قریب به دور از CDC جرقه نگرانی

نیویورک — بیمارستان داده های مربوط به بیماری همه گیر کوروناویروس در ایالات متحده در حال حاضر خواهد شد جمع آوری

توسط NASERINEWS در 26 تیر 1399

نیویورک — بیمارستان داده های مربوط به بیماری همه گیر کوروناویروس در ایالات متحده در حال حاضر خواهد شد جمع آوری شده توسط یک خصوصی شرکت فن آوری به جای مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری — یک حرکت مغلوب ساختن پیشی جستن دولت می گوید به سرعت گزارش اما یکی که نگرانی برخی از بهداشت عمومی رهبران.

CDC مدیر گفت که او خوب با تغییر — حتی اگر برخی از کارشناسان از ترس آن را بیشتر به حاشیه آژانس.

CDC به توافق گام به گام از دولت سنتی جمع آوری داده ها فرایند "به منظور ساده کردن گزارش" رابرت Redfield گفت: در تماس با خبرنگاران توسط آژانس پدر و مادر وزارت بهداشت و خدمات انسانی.

HHS مقامات به تازگی نوشته شده در یک سند وب سایت آژانس که هدایت بیمارستان' گزارش روزانه از طیف وسیعی از داده ها به منظور ارزیابی تاثیر coronavirus را بر روی آنها. TeleTracking فن آوری مستقر در پیتسبورگ را در حال حاضر جمع آوری اطلاعات است.

اگر بیمارستان ها در حال حاضر به طور مستقیم گزارش به دولت سلامت بخش آنها می توانید یک نسخه نوشته شده است از دولت برای انجام این کار نگه دارید.

این اطلاعات شامل اشغال تخت نیروی انسانی سطح شدت سطح coronavirus بیماران هواکش و لوازم, ماسک, لباس و دیگر تجهیزات حفاظت شخصی. CDC ادامه خواهد داد برای جمع آوری داده های دیگر مانند اطلاعات در مورد موارد و مرگ و میر از دولت بهداشت و درمان بخش است.

مایکل Caputo یک HHS گفت CDC شده است دیدن یک تاخیر یک هفته یا بیشتر در داده های آینده از بیمارستان و که تنها 85 درصد از بیمارستان ها شرکت کردهایم. این تغییر به معنای در نتیجه سریع تر و کامل تر گزارش, او گفت:.

روشن نیست که چگونه است که اتفاق خواهد افتاد. HHS مقامات روز چهارشنبه جواب نداد سوال در مورد این که آیا وجود خواهد داشت اضافه مشوق های دولت و یا حکم به دریافت گزارش از شلوغ بیمارستان.

یک CDC رسمی که آشنا با آژانس سیستم مورد مناقشه Caputo این آمار و ارقام گفت: تنها حدود 60 درصد از این کشور شده اند به گزارش CDC سیستم اما بسیاری از داده های جمع آوری شده است و گزارش را در عرض دو روز. رسمی صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود چرا که او مجاز به بحث در مورد آن.

CDC ملی بهداشت ایمنی سیستم شبکه راه اندازی شد 15 سال پیش است و شاید بهترین و شناخته شده برای کار خود را جمع آوری و علنا گزارش داده ها در عفونت های بيمارستانی. آن کمک کرده است درایو موفق به کاهش فشار انواع خاصی از عفونت های بيمارستانی.

سیستم شروع به انجام COVID-19 جمع آوری داده ها در ماه مارس است. دو سیستم دیگر قرار داده شده است در محل پس از یکی مربوط به بیمارستان و گزارش به طور مستقیم به آمریکا و دیگر TeleTracking سیستم.

مقامات دولت قرار داده و مشوق های در محل برای تشویق بیمارستان ها به گزارش از طریق سیستم های دیگر ، مثلا coronavirus درمان remdesivir بود گاهی اوقات اختصاص داده شده به بيمارستان بر اساس اینکه آیا آنها با استفاده از TeleTracking.

برخی از کارشناسان خارج از ابراز سوء ظن و نگرانی در مورد تصمیم به رها کردن CDC از داده ها -مجموعه مخلوط.

داده "ها پایه و اساس است که راهنمای ما پاسخ به همه گیر" دکتر توماس فایل جونیور رئیس انجمن عفونی امریکا در بیانیه ای گفت.

جمع آوری و گزارش بهداشت عمومی داده همواره تابع اصلی CDC او اضافه شده است. "دولت باید با ارائه کمک های مالی برای حمایت از جمع آوری داده ها و باید تقویت نقش CDC به جمع آوری و گزارش COVID-19 data," او گفت:.

گرگوری Koblentz یک biodefense متخصص در دانشگاه جرج میسون گفت: این تغییر به نظر می رسد همگام با دولت حرکت می کند در ماه های اخیر که کنار CDC از نقش آن را ایفا کرده است در همه گیر دیگر به عنوان به منبع اصلی اطلاعات است.

"ما می دانیم که دولت تلاش کرده است به سکوت CDC," او گفت:. "در حال حاضر آن را مانند به نظر می رسد دولت ممکن است در تلاش برای نابینایان CDC به عنوان به خوبی."

کاخ سفید به کارگردانی یک درخواست برای نظر به HHS.

Redfield های CDC گفت که این سازمان را حفظ دسترسی به تمام اطلاعات. او همچنین گفت: تغییر خواهد آن را قادر به تمرکز بر روی جمع آوری داده های دیگر مانند اطلاعات از خانه های سالمندان.

هنوز سلف خود دکتر تام فریدن ابراز ترس در تصمیم گیری.

"به جای تقویت CDC بهداشت عمومی اطلاعات سیستم برای بهبود بیمارستان گزارش دولت دست داده به یک اثبات نشده نهاد تجاری" گفت: فریدن که مدیر آژانس در دولت اوباما.

در ماه آوریل دولت اعطا $10.2 میلیون قرارداد به TeleTracking فن آوری مستقر در پیتسبورگ. در آن زمان این شرکت استخدام شد و به جمع آوری اطلاعات در مورد چیزهایی که در حال حاضر در حال گزارش CDC مانند در دسترس تخت بیمارستان.

TeleTracking موفق به کسب 29 قرارداد دولت فدرال کار کشش و برگشت به سال 2004. هیچ یک از آن قبلی قرارداد پرداخت بیش از $300,000. قبل از قرارداد بود برای سیستم های کامپیوتری و برنامه نویسی در Veteran امور بیمارستان ها.

این شرکت همچنین بدست تصویب به شیر یک دولت وام برنامه طراحی شده برای کمک به کسب و کار کوچک نگه داشتن کارکنان خود حقوق و دستمزد در طول بیماری همه گیر. این بخشایش وام از حقوق و دستمزد برنامه حفاظت برای از بین 5 میلیون و 10 میلیون دلار. TeleTracking حاکی از آن برنامه ریزی برای استفاده از این وام برای کمک به صرفه جویی در شغل برخی از آن 376 کارگران است.

TeleTracking بلافاصله پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

مدیر عامل شرکت Teletracking مایکل Zamagias نیز اجرا می شود یک سرمایه گذاری املاک و مستغلات شرکت با چندین خواص در پیتسبورگ. یکی از شرکت های Michael G. Zamagias منافع LTD شد و تایید شده برای حقوق و دستمزد برنامه حفاظت از وام برای بین 150.000 دلار و $350,000.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب