فراموش نکنید که ضرورت آن ترس از انجام همان چیزی که بارها و بارها که مادر اختراع است برای رپتورز مربی نیک پرستار

نیک پرستار تا به حال دو هفته از تماشای رپتورز کار به صورت جداگانه در ناپل فلوریدا., و یک هفته از شیوه های در ا

توسط NASERINEWS در 28 تیر 1399

نیک پرستار تا به حال دو هفته از تماشای رپتورز کار به صورت جداگانه در ناپل فلوریدا., و یک هفته از شیوه های در اورلاندو با تیم کامل. هنوز هم وجود دارد یک هفته دیگر به تیم خود می شود در دادگاه برای بیمعنی وانمود بازی.

در این مورد بیکار و دست مربی را در زمین بازی.

خلاق بسکتبال ذهن حتی در طول یک گیج کننده به طور منظم فصل پرستار بوده و با چرخش در دادگاه گروه بندی پایان-بازی حالات پس از پایان زمان بازی و تماس های مختلف دفاعی به نظر می رسد قبل از NBA فصل ری استارت بعد از این ماه است.

با زمان بسیار قبل از بازی پرستار نیاز به پیدا کردن راه هایی برای نگه داشتن تیم خود را درگیر.

"آره این یک چالش است و جالب است," او گفت:. "این چیزی است که ما واقعا نمی رفتن را از طریق. حتی در اردوگاه های آموزشی ما معمولا بازی در مورد روز پنجم در مقابل مانند 20,000 مردم ... (و ما) احتمالا تا به حال یک intrasquad داد و بیداد در یک دانشگاه یا چیزی قبل از آن بیش از حد."

پرستار همچنین می داند که تیم های دیگر به احتمال زیاد تغییر همه چیز به دنبال متفاوت چین و چروک به نشان می دهد در هشت بازی با حداکثر سرعت دویدن به پلی آف. آخرین چیزی که او می خواهد به سمت چپ.

"من فکر می کنم که شما بسیاری از چیزهای جدید از بازی-تماس playset نظر. من فقط فکر می کنم که در همه زمان ها ... شما نوع تفکر, 'چه چیز دیگری می توانیم انجام دهیم ؟ اجازه دهید در یک کل جدید سری مسائل هر چه.'

"من فکر می کنم آره که ممکن است تبدیل به یک عامل است."

پرستار قصد ندارم به جزئیات اما آن را بسیار خاص وجود دارد متفاوت خواهد بود به نظر می رسد. حتی قبل از اینکه این بخش از آموزش شروع او شیفته یک "جامبو" صف که شامل OG Anunoby پاسکال Siakam, Serge Ibaka و Marc Gasol با یکی از کایل لوری و یا فرد VanVleet. و او را با ترفند های موجود در نمایشنامه, همه انجام می شود با مقدار زیادی از زمان عمل به آنها را ریشه دوانده به بازیکنان.

"ما قطعا می خواهم برای اضافه کردن برخی از چیزهایی که" او گفت:. "من می خواهم بگویم ما در اواخر بازی شرایط خاص ما را نگاه در برخی از اضافات وجود دارد. بسیاری از این نوع از ساختمان از چه چیزی وجود دارد. انجام مسائل که به نظر می رسد مشابه اما مقابله با آن و یا شاید علاوه بر این و یا شاید در حال حرکت قطعات در اطراف یک کمی ... مجموعه خود را به نظر می رسد چیزی در حال آمدن است و این تغییرات از چه شاید آنها فکر آینده بود و شما باز نگاه کنید."

نگه داشتن بازیکنان ذهنی تیز و به آنها چیزهای مختلف برای کار بر روی یک جزء از طریق گرفتن این هفته است. ممکن است وجود مطبوع مسائل مربوط به کار را از طریق زمانی که بازیکنان رو در ورزشگاه ولی برای کسانی که سرعت ثابت است. پس از آن به آنها چیزی جدید به کار بر روی به ماندن مشغول به طوری که غلظت نمی افول و خستگی نمی کند ،

آن می رود به همه چیز از ساختار عمل — که روز اختصاص داده شده بیشتر به آموزش و حفاری که روز سبک تر و آسان تر — و آن روز در حال تکمیل و به روز کردن اجازه می دهد تا بازیکن را به دور از ورزش است.

آن را جدید و غیر معمول و یک کار در حال پیشرفت است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"در بارگیری در این هفته برنامه ما بودند رفتن به یکی دیگر از سخت یک (پنج شنبه) با ما تماس گرفته شده و آن را به عقب و آن را بیشتر از تماس با سی توهین آمیز-نقد و بررسی, تیراندازی, تمرین امروز صبح و پس از آن ما سعی خواهیم کرد برای دریافت دفاعی رقابت برگشت در آن وجود دارد (سهشنبه).

"این قطعا ضربه رادار که ما نیاز به ایجاد برخی از تنظیمات."

Doug Smith

تاریخ گفتگو

س:

چه انتظارات خود را برای رپتورز که فصل رزومه ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن