نقد و بررسی فیلم: 'پایگاه' پرچین جنگ و داستان احتیاطی - Thu, 09 Jul 2020 PST

در اکتبر. 3, 2009 یک گروه از سربازان مستقر در یک جدا شده پایه در هندوکش را تحمل آنچه را که تبدیل به یکی از خون

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

در اکتبر. 3, 2009 یک گروه از سربازان مستقر در یک جدا شده پایه در هندوکش را تحمل آنچه را که تبدیل به یکی از خونین ترین درگیری در جنگ آمریکا در افغانستان: نبرد Kamdesh مجازات 12 ساعت از حمله صدها نفر از نیروهای طالبان که زخم هزینه چندین آمریکا زندگی می کند و در حال تبدیل شدن به خصوص دردناک مثال فقیر نظامی قضاوت و اکثر آن عواقب وخیمی را برای مردم مجبور به انجام آن.

"پایگاه" اقتباس از سی ان ان لنگر جیک Tapper کتاب (زیرنویس "یک داستان ناگفته از آمریکا شجاعت"), revisits آن روز با دلخراش verisimilitude به عنوان یک پرچین جنگ تصویر و داستان احتیاطی. به طرز ماهرانه ای به کارگردانی Rod Lurie این جاذب و عمیقا غم انگیز, هیجان انگیز رقص همان خط خوب به عنوان بسیاری از روز دوم فیلم که می خواهید به افتخار خدمات و فداکاری بدون lapsing به خالی triumphalism. برای بیشتر قسمت ها "پایگاه مرزی" توازن کسانی که انگیزه رقابت با canny ترکیب بی پیرایه bluntness فنی و ظرافت.

در سبک کلاسیک Lurie معرفی مخاطبان به مردان براوو 3 ال 61 سواره نظام هنگ 4 Infantry Division, از طریق یک گروه از تازه واردان به عنوانی پاسگاه که نشسته در پایین سه تحمیل کوه در میان قلمرو دشمن است. زمانی که یکی از سربازان خود را انتخاب سفری او را می بیند کلمات "آن را دریافت نمی کند بهتر است" حک شده به یک قطعه چوب در کنار آن; هنگامی که بیننده در نظر چگونه آسیب پذیر مردان وضعیت – کاملا در معرض و hemmed در مثل اردک نشسته در پایین یک غول punch bowl – کلمات نمی تواند کمک کند اما صدا نبوی.

چه تحقیق و بحث است انبوه از نام خاموش-رنگ گفتگوی بورسی و زندگی روزمره outpost زندگی در جایی گفت: در مورد جنگ – خستگی نا مربوط توسط لحظات محض ترور می شود jarringly تحت اللفظی. Wending دوربین خود را از طریق تنگ محله های قدیمی و گرد و خاکی اطراف در داخل سیم Lurie استراق سمع در مردان گاهی اوقات صمیمی و گاهی مضطرب رفاقت به اذیت کردن می دهد راه را برای استدلال است که می تواند به سرعت جلوه های ویژه گرافیکی را به خصومت آشکار.

این آمد و رفت, فرسایش, ادای سوگند و ماچ پهلوانان یکی از حواس ماسک اساسی اضطراب است که آنها بیش از حد آسان برای شکار بیشتر نهان دشمن از تقریبا یک نارنجک پرتاب دور. این فیلم که در آن صحبت های گاه به گاه همه بیش از حد اغلب حاکی از یک سیل ناگهانی و وحشیانه خشونت: هنگامی که سربازان در خنده خود را افغان مترجم را هشدار قریب الوقوع "بزرگ" وجود دارد هیچ شکی نیست که قتل عام مطمئنا از پس امدن. آن را در سریع و کشنده طغیان. اما یک چیز دیگری در دسترس نباشد.

فیلمبرداری در طولانی ناگسستنی طول می کشد Lurie باعث می شود "پایگاه مرزی" تحت تجربه همهجانبه دادن بینندگان یک فرصت برای دیدن از نزدیک این هرج و مرج بی رحم از مبارزه است که اغلب به نظر می رسد مانند یک غیر قابل تشخیص باتلاق از دود و خاک و خون و نابود بدن. تنها سه وجود دارد قابل شناسایی ستارگان فیلم: Orlando Bloom, اسکات ایستوود و Caleb Landry Jones, که نقش یک, رنگ پریده, لاغر گروهبان به نام Ty کارتر.

چهار زندگی واقعی بازماندگان از جنگ Kamdesh در دست به ارائه اصالت برای یک فیلم که در آن گفت و گو می تواند صدا distractingly مورد مطالعه حتی در آن بدون مقدمه. (اسکریپت نوشته شده توسط Paul Tamasy, Eric Johnson.) "در آغوش خورد" در مورد عبارت به دلایل آشکار است. دیگری است "تمام خوب" تکرار توسط یک سرباز حتی زمانی که او می داند که در آن همه چیز به جز.

اوجی نبرد که آشکار بیش نهایی 45 دقیقه یا پس از "پایگاه" است تکان دهنده و دلخراش به عنوان مردان از دست دادن رفقای مبارزه برای نجات دیگران و تبدیل شدن به قهرمانان آنها هرگز انتخاب شده بود شرایطی بوده است کمتر کشید جناح. (پس از بررسی چهار افسران منظم برای در نظر گرفتن اقدامات مناسب برای حفظ پایه.)

فراموش نشدنی ترین مسائل مربوط به این فیلم را افزایش می دهد – چگونه بر روی زمین کسی را قرار دادن سربازان تا گستاخی در راه آسیب است; استدلال پشت نگه داشتن آنها پس محزون می خوانی زیر منابع; پوچی از درخواست ارتش آمریکا برای عمل به عنوان متجاوز و دیپلمات; و آنچه در نهایت ماموریت بود – باقی می ماند طولانی پس از دود و گرد و غبار پاک اند.

به قول یکی دیگر گفت: هرگز تا چند خدمت برای مدت طولانی به نمایندگی از بسیاری از. این سوال هنوز است تا به کجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب