گرگور Chisholm: آیا ما واقعا می خواهید جیز آبی برای آویزان کردن کلاه خود را در تورنتو این فصل ؟

به عنوان دولت فدرال طول می کشد آخر هفته برای تصمیم گیری سرنوشت به طور منظم فصل بیس بال در Rogers Centre, یک سو

توسط NASERINEWS در 28 تیر 1399

به عنوان دولت فدرال طول می کشد آخر هفته برای تصمیم گیری سرنوشت به طور منظم فصل بیس بال در Rogers Centre, یک سوال آنها باید درخواست خود را این است که چقدر مردم واقعا می خواهید این اتفاق می افتد ؟

بخشی از بودن یک سیاستمدار شامل خواندن دمای اتاق و بدانند آنچه که مردم می خواهند در غیر این صورت آنها هرگز دوباره انتخاب شود. اعضای پارلمان تصور می شود مسئول برای موکلین خود و در حالی که می توان آن را خطرناک برای شکل دادن به سیاست در اطراف محبوبیت مسابقات افکار عمومی اغلب دیکته استراتژی و تصمیم گیری در هر سطح از این سیستم.

که بدان معنی است که بهداشت عمومی نمایندگان در ادامه به بررسی زنده بودن MLB بازگشت به مقامات دولتی را به حداقل در نظر بگیرید عمومی اشتها برای بیس بال در حال بازی در تورنتو و این که آیا آن را به ارزش در معرض خطر, با این حال کمی از آن ممکن است. تا به امروز بسیاری از این واکنش شده است, در بهترین حالت, مخلوط شده است.

ورزش حرفه ای اغلب نمی باید به کار بسیار سخت به طبل حمایت عمومی است. هر لیگ سپاه از طرفداران که حمایت از آنها بدون توجه به آنچه. آنها دفاع از هر جنجال حمایت از هر بازیکن. این است که چرا زمانی که تیم جدید ballpark برخی از طرفداران لابی کردن با سیاستمداران محلی برای تیم معافیت های مالیاتی به آن اتفاق می افتد. هر چیزی برای آرم در نیوجرسی.

به جز که به نظر نمی رسد که اتفاق می افتد در طول COVID-19. چون از من خواسته من در مورد بیس بال زیادی است. معمولا سوال می پرسید چگونه جیز در حال رفتن به انجام آخرین تجارت بحث به روز رسانی در چشم انداز و قولنج مورد قبلی حرکت می کند. این روزها بسیاری از سوالات بیشتر شبیه چی MLB انجام می دهند ؟ و نقطه چیست ؟

پس طرفداران نمی تواند مجاز برای حضور در بازی های زیادی در ابراز نظرات خود را که جیز آبی باید راه اندازی فروشگاه در بوفالو یا فلوریدا در واقع در هر جایی که نه کانادا. که موضع بود و نه جهانی, اما وجود دارد به اندازه کافی از آن بود که من کنجکاو که آیا این مکالمات روزمره بودند دورافتاده به افکار عمومی و یا اینکه آیا آنها نماینده مردم در بزرگ است.

به عنوان یک نتیجه, من تصمیم به ارسال یک نظر سنجی ساده, سوال در توییتر: آیا شما می خواهید دولت فدرال به تصویب Blue Jays' درخواست خود را به میزبان به طور منظم فصل بازی در Rogers Centre? قصد این بود که این یک مطالعه علمی آن نیست. به جای فکر کردن این بود: بسیاری از پیروان من هستند طرفداران بیس بال. اگر برای رفتن به یک بخش که سوغات این ورزش بازگشت آن را معقول و منطقی به فرض این خواهد بود که افرادی که به دنبال آن بیشتر است.

مگر این که اتفاق نمی افتد. در طول 24 ساعت بیش از 4,600 رای ارسال شد: 58.5 درصد گفت: آنها در حمایت از بیس بال بازگشت به تورنتو در حالی که فقط 41.5 درصد گفت: بله.

بر خلاف اکثر مواقع اطراف ورزشی حرفه ای دولت فدرال به نظر نمی رسد که تحت فشار زیادی اینجا. جیز ممکن است بسته و ترک برای تابستان وجود دارد اما در حال حاضر هیچ تهدید دراز مدت خروج. یک وضعیت ناراحت کننده برای بازیکنان ممکن است آن را بیشتر به چالش کشیدن برای جذب استعداد در اینجا در آینده اما برای یک بار بسیاری از مردم به نظر می رسد به محتوا و به دنبال راه های دیگر. ایمنی عمومی عشق و نفرت.

بدون روشن رای حمایت از مردم تنها راه دولت فدرال می تواند تصویب این طرح این است که اگر این نهایت اعتماد به نفس و MLB جیز آبی مناسب پروتکل در جای خود و به دنبال آنها را در هر مرحله از راه است. در برخی از مناطق که ممکن است نیاز به یک جهش از ایمان است اما 176-صفحه پیشنهاد تلقی شده است قابل قبول توسط شهرستان و استان است.

"این روال عمومی برای بازیکنان خواهد بود شما این هواپیما در فرودگاه شما می توانید تست بسیار دقیق تر از این است که اعمال می شود به هر شهروند خصوصی و یا هر کس دیگری با عبور از مرز ... شما حمل و نقل خود را در یک اتوبوس خصوصی به هتل شما اقامت در این هتل شما را به بازی این بازی شما می توانید به عقب در اتوبوس و شما ترک" تورنتو شهردار John Tory گفت CP24 در حالی که اضافه کردن بیش از 200 ، 000 نفر هنوز در حال عبور از مرز به صورت روزانه.

"بیس بال است که مصرف آن بسیار جدی است. بازدید تیم خواهد آن را بسیار جدی. آیا آنها می خواهند به مریض خود را ؟ آیا می خواهید آنها را به دیگر افراد بیمار ؟ آیا آنها می خواهند به کل فصل تا پایان بسته شد چون کسی را دنبال نمی کند،"

اینکه دقیقا چه چیزی هستند این پروتکل به federals در حال حاضر در حال بررسی? ستاره هنوز برای مشاهده کامل سند, اما آن را دریافت خلاصه ای از یک باشگاه رسمی با برخی از نکات برجسته کلیدی:

  • همه بازیکنان و پرسنل باشگاه بوده است و خواهد بود تست شده هر روز و حداقل چهار بار در هفته. در تورنتو این آزمون شامل یک بینی گرد و خاک برای افزایش دقت و هر بازیکن که تست مثبت خواهد بود و مجاز به عبور از مرز.
  • آبی جیز و همه بازدید تیم خواهد بود در یک "اصلاح همگروهی قرنطینه" در مجاور Rogers Centre hotel. در هر شرایط پیشنهاد بازیکنان و پرسنل ممنوع خواهد شد از خروج از ورزشگاه را پا در هر زمان غیر از رفتن به و از فرودگاه.
  • همه تیم را در سفر به تورنتو از طریق منشور خصوصی و اتوبوس های خصوصی که به دنبال آژانس بهداشت عمومی کانادا دستورالعمل.

زمانی که لیگ اصلی بیس بال برای اولین بار شروع به صحبت کردن در مورد بازگشت به کانادا تایید به نظر می رسید مانند یک نتیجه گیری وجود دارد بحث باشگاه ممکن است ترجیح می دهند برای جلوگیری از سفر فوق العاده-مسائل مربوط توسط امید بستن برای بازی در Dunedin, Fla.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

پس از آن وضعیت تغییر کرده است. Coronavirus موارد در ایالات متحده مشخصی به خصوص در فلوریدا که روز پنج شنبه گزارش داد یک رکورد بالا 156 COVID-19 مربوط به مرگ و میر بیش از 24 ساعت است. دولت به طور منظم پست بیش از 10 ، 000 مورد جدید در هر روز انتاریو در حالی که هنوز گزارش بیش از 500 هر روز این ماه است.

وجود خواهد داشت Blue Jays بیس بال در این تابستان ما فقط نمی دانم از کجا. دولت فدرال باید تصمیم بگیرد که آیا آن را با اعتماد به نفس MLB می توانید جلوگیری از تبدیل شدن به بخشی از شیوع بیماری است. اگر پاسخ مثبت است این خواهد بود که تصمیم گیری آسان است. اما اگر وجود دارد هر گونه ابهام و وجه آن را نمی ممکن است مدتها قبل از مقامات همین سوال بسیاری از طرفداران به نظر می رسد نما این روزها: نقطه چیست ؟

Gregor Chisholm

تاریخ گفتگو

س:

آیا شما فکر می کنم جیز باید بازی بازی های خانگی خود را در تورنتو ؟ به اشتراک گذاشتن افکار خود را.

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب