Andrea گابور: افتتاح دانشگاه مخاطره آمیز است. جایگزین بدتر است

افزایش عفونت کروناویروس را برانگیخت بسیاری از افکار دوم در میان دانشگاههای ایالات متحده آمریکا است که امید به

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

افزایش عفونت کروناویروس را برانگیخت بسیاری از افکار دوم در میان دانشگاههای ایالات متحده آمریکا است که امید به از سرگیری حداقل برخی از فرد راهنما در پاییز. قابل فهم است اما نگران کننده است.

آن را بسیار مهم برای تعامل با دانش آموزان در معنی مشترک تجارب است که دشوار است برای رسیدن به در زوم. آسیب به افراد جوان و موسسات آموزش عالی خواهد بود عمیق و ماندگار مگر اینکه مدیران توسعه راه های خلاق — در کنسرت با هر دو دانش آموزان و استادان برای احیای جنبه های کلیدی از پردیس زندگی.

بدون شک وجود دارد که حتی جزئی reopenings مستلزم خطرات برای کالج ها هر چند آنهایی که متفاوت از کسانی که رو به K-12 مدرسه. برای یک چیز, بیش از یک سوم از تصدی آهنگ ارومیه 55 ساله یا مسن تر به طور قابل توجهی بیشتر از کل جمعیت کار — قرار دادن اساتید دانشگاه در معرض خطر بیشتری از ابتلا به تهدید کننده زندگی اشکال Covid-19. پس از آن بیش از حد در حالی که آموزش آنلاین است که به دور از ایده آل حتی برای دانشجویان, بزرگسالان جوان هستند بهتر مجهز از کودکان برای رسیدگی به کلاس های مجازی. دانشجویان همچنین باید این توانایی را به یک سال فاصله اگر آنها دوست ندارند خود را در کالج آموزشی ارائه شده است.

با تمرکز بر دانشجوی سال اول یک اولویت برای موسسات مانند دانشگاه هاروارد در ماساچوست و Bowdoin کالج در ایالت مین است که اجازه می دهد برخی از دانش آموزان به بازگشت در حالی که ارائه ترین آموزش آنلاین اجازه خواهد داد که دانشگاه ها برای ساخت پردیس فرهنگی خود را برای جدیدترین استخدام. دانشجوی سال اول نیز نیاز به کمک برای ساخت انتقال از دبیرستان که در آن یادگیری اغلب زیر حکم به کالج که در آن ایده آل آنها را انتخاب کنید خود را در دوره ها و برنامه ها و توسعه فکری خود را ،

این بیماری همه گیر است و هم یک فرصت خوب برای مدارس مانند دانشگاه پرینستون که استقبال حداقل یک نمره دیگر همگروهی برای ایجاد یک فرهنگ دوستان با هدف حمایت از دانش آموزان جوان و جلب دانشجویان در طوفان مغزی سالم پردیس تعاملات و راه حل های خلاق برای زندگی و یادگیری در یک بیماری همه گیر. ماشا Gessen یک نویسنده و مقاله نویس پیشنهاد در نیویورکر که دانش آموزان "می تواند به شکل قرنطینه مطالعه غلاف" است که می تواند "در آغوش متقابل مراقبت و وابستگی متقابل." چنین مطالعه غلاف می تواند سوار در تیم-بر اساس مطالعات مستقل است که ممکن است از یادگیری و پیشنهاد راه حل برای مشکلات از جمله بیماری همه گیر زندگی و تحولات اجتماعی برانگیخته توسط اخیر تیراندازی پلیس — هر دو نفر از علاقه به افراد جوان است.

در زمانی که کالج ها در حال تلاش برای جذب بیشتر دانش آموزان از جوامع به حاشیه رانده شده آنها نیاز به ایجاد تسهیلات برای مالی و لجستیکی نیاز دارد. حتی مدارس که ارائه بیشتر دوره های مجازی در پاییز باید باز ساختمان مدرسه از جمله سالن سخنرانی و کتابخانه برای دانش آموزان است که یک محل آرام برای کار و یا کافی در اتصال به اینترنت در خانه.

بیشتر دانشگاه ها نیاز به فکر می کنم unconventionally. یک مدل از دانشگاه رایس در هوستون است که در ساختمان, هوای آزاد, سازه های. یکی دیگر از کالج امهرست که چهره بسیار سرد آب و هوا در ماساچوست است و نصب 20 چادر برای سمینار سبک کلاس.

همه دانشگاه باید در تلاش برای ایجاد امکانات رفاهی برای دانش آموزان مشغول به تحصیل افراد مانند آزمایشگاه علوم و هنرهای زیبا که تکیه بر دست در کار است. به مطمئن شوید این کلاس نیاز دانشجویان و اساتید به شانه درجه خاصی از خطر و شامل هزینه های پیش بینی نشده. دانشگاه ایالتی اورگان در Corvallis, برای مثال, تضمینی کارفرمایان که خود جنگلداری فارغ التحصیلان خواهد بود "زمینه آماده و قادر به انجام همه چیز را از اندازه گیری درختان برای جمع آوری داده ها در جنگل های یادگیری است که نمی توان نظارت از راه دور. برای کلاس با بیش از 50 نفر از دانش آموزان این اداره جنگلداری ارائه خواهد شد سخنرانی آنلاین; آزمایشگاه که به طور معمول کمتر از 30 دانش آموزان و شامل ون و سواری به جنگل ها در سراسر کشور انجام خواهد شد در فرد است.

به جای اجتماعی فاصله و هزینه های اضافه شده از این بیماری همه گیر "همه چیز کوچک خواهد شد" پیش بینی Mindy Crandall استاديار گروه جنگلداری سیاست در ایالت اورگان اشاره کرد که دانشگاه دانشکده جنگلداری نیاز به استخدام بیشتر وانت برای حمل و نقل دانش آموزان است. در همان زمان آنها را مجبور به چشم پوشی از سفرهای طولانی است که در سال گذشته در معرض دانش آموزان به اكوسيستم هاي جنگلي.

در واقع دانشگاه های دولتی به خصوص در مواجهه با یک میزبان از فشارهای مالی که تنها اضافی بودجه از دولت فدرال می تواند کاهش دهد. با درآمد دولت کاهش با توجه به Covid دانشگاه ها بشدت نیاز به تزریق کمک های فراتر از 14 میلیارد دلار در دسترس از طریق مراقبت در عمل به 2 تریلیون دلار coronavirus بسته امداد است که در کنگره به تصویب رسید در ماه مارس است.

کالج ها نفس راحتی کشیدند که دولت از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حمایت از آن تهدید به خودداری ویزا از دانشجویان بین المللی که منبع هر دو تنوع فکری و بسیار مورد نیاز درآمد. در کالج در شهر نیویورک که در آن تدریس میکنم و جایی که دانشجویان بین المللی ساخته شده است 11.6% از ثبت نام در سال گذشته و پرداخت نزدیک به $19,000 هر کدام در شهریه آن هنوز مشخص نیست چه عوارضی مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و سیاست های همه گیر خواهد شد که در بین ثبت نام شدگان این سقوط.

اخیر دموکرات سنا پیشنهاد برای اضافه کردن $132 میلیارد دلار برای آموزش عالی تک آهنگ از دانشگاه های قبیله ای و تاریخی سیاه و موسسات که بسیاری از آنها در حال حاضر مبارزه برای بقا. در طول تاریخ سیاه و مدارس تولید 42 درصد از این کشور را سیاه مهندسین و 80 درصد از آن سیاه و قضات است. از جمله طرح های قانونی نیاز به اولویت داده می شود.

در همان زمان سیستم های دانشگاه مانند دانشگاه نیویورک و دانشگاه کالیفرنیا است که تقریبا به طور کامل آنلاین در پاییز نیاز به کار بیشتر برای باز کردن دانشگاه. دقیقا به دلیل حمل و نقل عمومی و ساختمان های بلند در بسیاری از این دانشگاه ها ایجاد خطرات منحصر به فرد دانشگاه ها باید شامل دانشکده های کارگری در برنامه ریزی خود را. آنها همچنین نیاز به رهبری با مثال برش کارکنان اداری و حقوق قبل خواستار امتیازات از دانشکده بسیاری از آنها پایین پرداخت می شود مکمل. CUNY به تازگی گذاشته 2,800 کارکنان از جمله بسیاری از مکمل که او نیز خود را از دست دادن سلامت-مراقبت از مزایای.

این بیماری همه گیر خواهد شد آزمون مهارت های دانشگاه. اما حتی بیشتر خلاق نیاز به رهبران سیاسی و عمومی به قرار دادن آموزش و پرورش ،

Andrea گابور سابق سردبیر هفته کسب و کار و U. s. اخبار & گزارش جهانی است بلومبرگ صندلی از کسب و کار روزنامه نگاری در کالج از دانشگاه نیویورک و نویسنده کتاب "پس از آموزش جنگ: چگونه مدارس هوشمند Upend کسب و کار از اصلاحات است." او نوشت: این ستون برای بلومبرگ ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن