'وجود دارد بیش از حد برای پیگیری': Spokane منطقه می شنود سرخوردگی از راه دور-آموزش - Fri, 22 مارس سال 2020 PST

Spokane مدارس عمومی پیام با صدای بلند و روشن این هفته: پدر و مادر در حال ضعف و نا امید شده توسط معلمان با استف

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

Spokane مدارس عمومی پیام با صدای بلند و روشن این هفته: پدر و مادر در حال ضعف و نا امید شده توسط معلمان با استفاده از فاصله های مختلف-آموزش سیستم عامل است.

که غالب پیدا کردن یک انجمن آنلاین انجام شده در اواخر ماه آوریل برای سنجش نگرش والدین و کارکنان آنها به عنوان مقابله با تعطیلی مدارس و ناشی از COVID-19 بیماری همه گیر.

در نزدیکترین چیز به یک کارت گزارش منطقه خواهد شد این فروم بود یک کیسه مخلوط.

1600 پدر و مادر که در زمان فکر ارز گفت: آنها سپاسگزار برای کار سخت و فداکاری از معلمان و کارکنان. آنها همچنین با قدردانی از منطقه و تلاش برای توزیع مواد غذایی است.

"با این که بسیاری از کودکان و شوهر, کار, که قادر به بچه ها راه رفتن به ایستگاه اتوبوس و غذا فقط شگفت انگیز بود. با تشکر از شما!" یکی از والدین اظهار نظر.

در عین حال بسیاری از والدین می گویند که آنها در حال غرق شده است. بسیاری از کار از خانه در برخورد با کارهای در حالی که مجبور به گرفتن نقش فعال تر در آموزش و پرورش فرزندان خود.

برخی از آنها احساس ناامید.

"من احساس گناه می کنم هر بار که من قادر به کمک به بچه های من با کار خود را" یکی از والدین نوشت. "من دغدغه بوده است با ساخت مطمئن شوید که من می توانید پرداخت وام مسکن, خرید مواد غذایی, حفظ سلامت بیمه و حصول اطمینان از همه ما سالم بماند!"

که به اندازه کافی سخت است اما بسیاری از خانواده ها گفت: آنها قدردانی یک رویکرد ساده تر. آنها می خواهند ایمیل های فرستاده شده کمتر و نه در پایان هفته اما بیشتر آنها می خواهند درس و ارتباطات را در کمتر سیستم عامل است.

"Multiplatforms برای دریافت اطلاعات چالش برانگیز است" گفت: یکی از والدین که به ذکر است که برخی از کودکان "با استفاده از Microsoft تیم برای دریافت اطلاعات اما پس از آن تخته سیاه برای ارسال برخی از کارهای سپس به بررسی ایمیل های اضافی کار می کنند."

و این فقط برای یک کلاس پدر و مادر گفت.

دیگری اظهار داشت که برخی از دانش آموزان "در حال خواسته به کار اساسا در هر پلت فرم. در حالی که آن را خوب است که آنها در حال یادگیری تمام این برنامه ها آن را خوب خواهد بود اگر این کار را انجام می دهند در یک مکان و آسان به سازماندهی است."

این فروم به خود جلب کرد نگرانی های مشابه از دانش آموزان است.

یک معلم مدرسه ابتدایی بالا به نام انواع سیستم عامل آموزش "قاطع" و معتقد است که بیش از حد اغلب معلمان "فراموش نکنید که آنها یکی از شش."

"آنها در حال تلاش برای انجام بهترین خود را دارد اما بیش از حد به پیگیری" دانش آموز نوشت.

در موضوع ارتباطات, شکایت برخی از آنها بیش از حد کوچک; می خواهید دیگران کمتر و یا حداقل می خواهید ایمیل از معلمان تلفیقی به یک پیام تحویل در اوایل این هفته.

"من باید قادر به نشستن در یک نشسته و کمک به دانش آموز من تقویم تکالیف خود را برای این هفته و نه وصله پینه کردن هر بار که من دریافت یک ایمیل جدید" یک پدر و مادر گفت.

فکر ارز نیز شامل 700 معلمان و دیگر کارکنان. گفت: بسیاری از آنها قدردانی منطقه حمایت در ساختمان تعطیلی, اما همچنین می خواهم به مطمئن شوید که آن ساختمان ها تمیز هستند.

اشاره کرد که در حین بازداشت کارکنان کاهش می یابد در طول سال گذشته کاهش بودجه یکی خواست این منطقه برای بازگرداندن کامل وادار سازد خدمات "را به نگه داشتن مدرسه ما دانش آموزان و کارکنان سالم است."

"روزانه تمیز کردن سینک ظرفشویی و آب چشمه بسیار لمس سطوح و کلاس های درس کمک خواهد کرد که به حداقل رساندن گسترش بیماری" به کارمند خود ادامه داد.

دانشیار سرپرست مارک اندرسون گفت: مرمت برخی از وادار سازد مواضع "خواهد بود یکی از زمینه های بحث و گفتگو با هیئت مدیره مدرسه در حال توسعه بودجه سال آینده و بخشی از مطالعه برای ما بازگشت به مدرسه نیروی کار است."

این موضوع از سیستم عامل های مختلف نیز خواهد بود به عنوان یک اولویت مهم دانشیار سرپرست آدم Swinyard گفت: اعضای هیئت مدیره مدرسه به عنوان او و اندرسون مشترک بررسی نتایج چهارشنبه شب.

معلمان بزرگترین شکایت شد زودرس ارتباط اطلاعات از منطقه به خانواده ها و مردم است.

"این مهم است که برای دریافت اطلاعات به کارکنان قبل از قرار دادن آن در رسانه های اجتماعی" یک معلم نوشت. "این می تواند خسته کننده دیدن چیزی آنلاین قبل از شنیدن آن از یک مدیر."

والدین و کارکنان به اشتراک گذاشتن یک نگرانی عمده: چه خواهد شد آموزش و پرورش مانند نگاه در پاییز با فرض آن را امن برای بازگشت به ساختمان ؟

بیشترین امید و انتظار این منطقه به برنامه ریزی برای هر دو مورد.

"ما نیاز به فکر کردن در مورد برنامه های احتمالی در حال حاضر برای سقوط" پدر و مادر نوشت. "ما نمی خواهیم به یک برنامه ریزی برای سقوط اگر این میکشد و ما نمی توانیم رو به جلو در یک روز."

معلمان در حال حاضر تجسم چه کسانی که در کلاس های درس ممکن است مانند نگاه. پیش بینی کاهش بودجه خواهد شد به احتمال زیاد افزایش اندازه کلاس در بسیاری از مدارس ساخت اجتماعی فاصله مشکل ساز است.

"معلمان نیاز به راهنمایی در ماه اوت به بهترین آماده سازی برای سطوح مختلف از کودکان و نوجوانان در ماه سپتامبر" یک معلم گفت. "لطفا اجازه دهید ما شروع سال تحصیلی و پس از آن به ما بگویید که چه باید انجام دهند. اگر شما در حال رفتن به دستورالعمل و سپس آن را در اوایل."



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن