فدرال CFL در بحث و گفتگو در مورد NHL-سبک همگروهی قرنطینه برای وینیپگ هاب تام می گوید

اتاوا—کانادا رئیس بهداشت عمومی افسر می گوید دولت فدرال است که در مذاکرات با لامپ کم مصرف در مورد اعمال قوانین

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

اتاوا—کانادا رئیس بهداشت عمومی افسر می گوید دولت فدرال است که در مذاکرات با لامپ کم مصرف در مورد اعمال قوانین قرنطینه به بازگشت بازیکنان آمریکایی که شبیه به همگروهی روش استفاده شده توسط NHL.

دکتر ترزا Tam گفت: پروتکل های NHL در محل که شامل مفهوم تیم های ورود به قرنطینه با هم در حال بحث با لامپ کم مصرف, هر چند او گفت که او نمی باید یک به روز رسانی تا چه حد مذاکرات پیشرفت کرده.

دولت فدرال تصویب یک گروه قرنطینه رویکرد برای تیم NHL ورود به کانادا به سر فصل در مرکز شهرهای ادمونتون و تورنتو در طول COVID-19 بیماری همه گیر. این تیم جدا از عموم مردم در "حباب" و بازیکن می تواند قرنطینه هم به جای اینکه در معرض فردی 14 روز در قرنطینه مورد نیاز از کسانی که عبور از مرز بین المللی.

این لامپ کم مصرف که در استخدام بسیاری از آمریکایی بازیکنان که نیاز به عبور از مرز را تایید کرده است وینیپگ به عنوان یک مرکز شهر باید کوتاه 2020 فصل را در محل.

تحت Manitoba دولت طرح توجیهی لامپ کم مصرف بازیکنان و مربیان خواهد بود در یک حباب متشکل از هتل ها در زمینه های تمرین و ورزشگاه. بازیکنان را برای منزوی کردن در خانه برای 14 روز قبل از خروج برای Winnipeg, آزمایش رمان coronavirus به محض ورود خود را و سپس به قرنطینه برای یکی دیگر از هفت روز است.

یک قرنطینه برنامه است که نه تنها مانع از لامپ کم مصرف مواجه است. لیگ نیاز به امن کمک مالی از دولت فدرال و لامپ کم مصرف و لامپ کم مصرف بازیکنان ارتباط نیاز به آمدن به شرایط جدید توافق دسته جمعی برای کوتاه فصل به چراغ سبز دریافت کنید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب