World TeamTennis قصد دارد به بازی آن فصل تمام در غرب ویرجینیا

World TeamTennis, این, شاگرد, حرفه ای تنیس لیگ است که عمل در تابستان پس از ویمبلدون پس از دهه 1970 میلادی انتخ

توسط NASERINEWS در 5 خرداد 1399

World TeamTennis, این, شاگرد, حرفه ای تنیس لیگ است که عمل در تابستان پس از ویمبلدون پس از دهه 1970 میلادی انتخاب کرده است یک سایت در غرب ویرجینیا برای انجام تمام آن سال 2020 فصل با توجه به چند نفر آشنا با لیگ برنامه.

بازی در مردان و زنان تنیس حرفه ای تورهای شده است به حالت تعلیق تا زمانی که حداقل Aug. 3 اما World TeamTennis طرح به مرحله یک هفته سه فصل شامل نه تیم از تاریخ 12 اوت. 1 در Greenbrier رفت و آمد مکرر در White Sulphur Springs, W. Va., با توجه به مردم که صحبت در خواست نامش فاش نشود به این دلیل که آنها مجاز به بحث در مورد این موضوع publicly.

حاکم استرالیا, زنان مجرد, قهرمان, صوفیه Kenin; در سال 2017 آمریکا باز زنان مجرد قهرمان Sloane Stephens; و موفق ترین مردان دو برابر تیم, در بازی, تاریخچه دوقلوها باب و مایک برایان در میان بازیکنان که متعهد به شرکت. با هیچ مسابقات در دسترس در هر دو ATP یا WTA تور برای دو ماه آینده, World TeamTennis مقامات انتظار می رود به دنبال دیگر خیمه خریدهای قبل از بازی شروع می شود.

کارلوس سیلوا, لیگ, مدیر اجرایی کاهش یافته است به نظر شنبه. در مصاحبه هفته گذشته با آسوشیتد پرس سیلوا گفت: World TeamTennis بود "هنوز هم در مسیر جولای 12" برای باز کردن فصل و اضافه کرد که یک اطلاعیه در مورد سایت های انتخاب قریب الوقوع بود. Greenbrier متعلق به جیم عدالت دولت فرماندار.

مسابقات World TeamTennis شامل مجموعه به پنج بازی (به جای شش) در مردان و زنان مجرد, مردان و زنان دو برابر و مخلوط دو برابر. لیگ هنوز هم یکی از چند در ورزش حرفه ای را قادر می سازد که مردان و زنان را به بازی در همان تیم در سال 1974 تاسیس شد با Billie Jean King به عنوان یک نیروی محرکه در دادگاه.

در این ماه شده اند وجود دارد برخی از نمایشگاه منطقه ای حوادث از جمله جدا کردن مردان و زنان چهار بازیکن زمینه در فلوریدا است که برجسته top-50 بازیکن است. World TeamTennis است تور-سطح تنیس, اما آن را به عنوان رقابتی تر از نمایشگاه بازی ارائه نزدیک به 5 میلیون دلار در مجموع پول جایزه از جمله 1 میلیون دلار برای بازی های حذفی. CBS و ESPN تایید شده است به عنوان World TeamTennis پخش شرکای.

لیگ با توجه به, مردم, هنوز نهایی آن پروتکل های ایمنی از جمله این که آیا به اجازه طرفداران. تنیس بود که در خط مقدم ورزش' پاسخ به شیوع کروناویروس در هنگام مسابقات و مقامات به طور ناگهانی لغو BNP Paribas Open in Indian Wells کالیفرنیا است که به عنوان ورزش غیر رسمی پنجمین عمده در 8 مارس — سه روز قبل از NBA خود را به حالت تعلیق 2019-20 فصل است.

بقیه 2020 فصل تنیس از جمله ایالات متحده باز هنوز در شک و تردید حتی اگر این ورزش حداقل در مجرد را تشویق می کند به طور طبیعی اجتماعی فاصله در حالی که توپ در بازی است. با تنیس' چند ملیتی طبیعت است که به شدت متکی در سفر و مکرر عبور از جهانی مرزهای آن مشخص نیست زمانی که مسابقات بازی می توانید رزومه در طول بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن