خشونت مریخ پورتلند تظاهرات ورشکسته جامعه سیاه و سفید - Fri, 03 Jul 2020 PST

پورتلند – معترضان در این لیبرال عمدتا سفید شهر به خیابان آمده اند مسالمت آمیز هر روز برای بیش از پنج هفته به ن

توسط NASERINEWS در 14 تیر 1399

پورتلند – معترضان در این لیبرال عمدتا سفید شهر به خیابان آمده اند مسالمت آمیز هر روز برای بیش از پنج هفته به نگرانی خشونت پلیس. اما خشونت توسط گروه های کوچک تر است تقسیم جنبش و رسم شکایت که برخی از سفید تظاهرکنندگان هستند co-امید بستن به لحظه.

به عنوان پورتلند تظاهرات وارد ماه دوم آنها منتقل کرده اند در چند شب از این شهر مرکز شهر هسته به یک تاریخی سیاه و سفید محله در شمال پورتلند است که در حال حاضر کمانش تحت اثر سفید gentrificationو بیشتر به دست آوردن و یا از دست دادن – از خشم در خیابان.

اواخر هفته گذشته برخی از معترضان سنگر درب به پلیس حوزه نیم بلوک از مارتین لوتر کینگ جونیور بلوار و آتش به ساختمان خانه ها نیز که سیاه و سفید متعلق به کسب و کار از جمله اتیوپی رستوران و یک باربر ، دو شب بعد از یک غذای مختصر در یک پارک در قلب سیاه و سفید جامعه بدل به یکی دیگر از برخورد خشونت آمیز با پلیس که به هر طریقی گاز اشک آور برای سرکوب جمعیت چند صد نفر است.

روز جمعه یک پورتلند مرد دستگیر شد و برای نقش خود در یک حمله شبانه در هتفیلد دادگاه فدرال ایالات متحده وکیل بیلی J. Williams گفت. روآن M. اولسن, 19, نام Kiefer آلن مور دستگیر شد توسط فدرال خدمات حفاظتی افسران صبح جمعه گفت: در انتشار اخبار گفت. اولسن برنامه ریزی شده است به نظر می رسد در دادگاه فدرال در دوشنبه ویلیامز گفت.

تغییر کرده است خشم و سرخوردگی برخی در جامعه که می گویند "سفید حاشیه عنصر" است منحرف از پیام خود با بی معنی تخریب در یک شهرستان که در آن نزدیک به سه چهارم از ساکنان سفید هستند و کمتر از 6% سیاه و سفید هستند.

"این است که سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است. این است که هرج و مرج" کالی Ladd, مدیر اجرایی KairosPDX نوشت: در یک Facebook post. "سفید این بازیگران در حال تصویب تسلط در شکل های مختلف تحت پوشش سهام ... سفید برتری بسیاری از اشکال."

تظاهرات در نقاط دیگر شهر نیز رشد فزاینده ای خشونت آمیز. اوایل جمعه کسی را شکست ویندوز فدرال و دادگاه و انداخت آتش بازی آغاز شده است که آتش سوزی در داخل ساختمان.

یکی از برجسته سیاه, رهبر نوشت: به شهردار تد ویلر و گفت: برخی از درگیری تا به حال گشوده سه بلوک از خانه خود را. او گفت: مشکل این بود که با "عناصر" که "99% سفید" و نه نمایندگی سیاه زندگی مهم جنبش است.

"این هیچ ربطی به با کمک مردم سیاه و سفید. این اشرار به دلیلی موجب ترس همسایگان و فرزندان خود گفت:" Ron هرندون که مبارزه برای عدالت نژادی در پورتلند برای چهار دهه و رهبری یک مدرسه تحریم در سال 1979 پس از شهر بسته عمدتا سیاه و مدارس. "در برخی از نقطه به اندازه کافی به اندازه کافی است."

به تازگی رئیس پلیس چاک Lovell, که سیاه و سفید است گفت: خشونت در شمال پورتلند بود "توهین آمیز و مضر" است و هزینه شهر حداقل 6.2 میلیون دلار در اضافه کاری برای افسران خود را.

"مردم در آن محله ناراحت شدند. این چیزی است که آنها در حال رفتن به تحمل ... و در آنها آمد و شد بسیار آوازی" Lovell گفت. "من فکر می کنم مردم گاهی نگاهی به جنبش اعتراضی به عنوان یک گروه همگن و قطعا وجود دارد یک بخش در اینجا است که بسیار خشن است."

تنش بیش از این تظاهرات می آید در بحبوحه افزایش درگیری های درون جنبش خود را. رز شهرستان عدالت ائتلافی که برای هفته گالوانیزه هزاران نفر از مردم به صورت مسالمت آمیز راهپیمایی و تظاهرات هر شب هفته گذشته اعلام کرد دیگر نمی خواهد انجام این کار پس از آن مورد انتقاد قرار گرفت, در میان چیزهای دیگر برای نشستن با کمیسر پلیس و شهردار به بحث در مورد پلیس اصلاحات.

رز شهر عدالت و راه پیمایی و تظاهرات را به خود جلب متنوع جمعیت 10000 نفر یک شب در یک نقطه. دانش آموزان دبیرستان راهپیمایی بازو در بازو با پورتلند تریل بلیزرز' Damian Lillard در سراسر Burnside پل و مردم جمع آوری شده در طول رودخانه ویلامت به گوش دادن به ساعت موسیقی و سخنرانی. عکس هوايی از جمعیت که پر عظیم پل از پایان دادن به پایان ساخته شده سرفصل های ملی.

"هدف از ایجاد سر و صدا است که به یک صندلی در پشت میز به شنیده می شود" ائتلاف گفت: در بیانیه ای اعلام کرد تصمیم خود را برای جلوگیری از راهپیمایی شبانه. "همانطور که با هر حرکت ما متوجه است که افرادی وجود دارند که به طور فعال کار برای بی اعتبار ساختن حرکت و تغییر است."

در حال حاضر به عنوان درگیری با پلیس تبدیل شده اند بیشتر خشونت در منطقه کسب و کار و حرکت به سمت مناطق مسکونی شمال پورتلند, سیاه ساکنان در حال تماشای در ترس. بسیاری نگران آن هستند که کسانی که به تماشای پلیس حوزه سوختگی و کسب و کار تخریب را به اشتباه فرض کنیم مردم سیاه و سفید انجام می دهند آسیب.

جروم پولک عمل کسب و کار خود را, J. P. فریم های سفارشی برای 26 سال از یک ساختمان او سهام با شمال حوزه دفاتر پلیس که به آتش کشیده شد. به عنوان او انجام شده منابع به کسب و کار خود را در یک روز اخیر, زغال, علامت های گرافیتی و پلیس نوار هنوز هم قابل مشاهده در خارج از ساختمان و نیمی از پولک خود ویندوز شده بود سوار کردن به عنوان یک احتیاط.

"من نمی دانم انگیزه که چرا مردم انجام آنچه آنها انجام," او گفت:. "من می دانم که زمانی که آسیب انجام داده اند سرزنش می کنند که در چه جنبش است که تصور می شود. و این مایه تاسف و ناعادلانه است."

چند بلوک دور کارل Baskin نشست بعدی خود را به درایو ماشین ایستگاه شستشو و نگران است که پیام نژادی عدالت گرفته شد دور از جامعه با "جوان سفید کودکان است."

"این جایی است که آنها در حال از دست دادن روایت است. در میان این همه چیزهای دیگر آنها واقعا نشان دادن هر کسی نشسته با پلیس در واقع صحبت کردن و گرفتن برخی از این مسائل به قوانین" Baskin گفت. "این مسائل ما باید صحبت کردن در مورد."

نیش ساخته شده است حتی عمیق تر توسط این واقعیت است که شمال پورتلند محله است در طول سال دیده می شود خروج از خانواده و کسب و کار به عنوان مردم سفید نقل مکان کرده اند. در اخیر روز فقط چند بلوک از سوار کردن ساختمان ها و ضد پلیس, نقاشی های دیواری, سفید, خانواده ها با کالسکه راه می رفت گذشته چرخ دستی های مواد غذایی فروش سوشی burritos به عنوان آگهی تبلیغاتی میکرو-سبزی fluttered در باد.

"به ما اطلاع و رسیدن به می دانم که این درد که ما احساس می کنیم با gentrification در این محله گفت:" ایلین عشق که در زندگی خود خانواده شمال پورتلند خانه برای 59 سال. "در حال حاضر آن را بیشتر سفید مردمی و آنها حتی نمی صحبت می کنند به ما نیمی از زمان – و آن لطمه می زند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن