اداره قطره محرمانه بودن وضعیت در کسب و کار کوچک کمک های اولیه - Thu, 19 Jun 2020 PST

واشنگتن — مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به طور ناگهانی کاهش یافته است, آن اصرار بر پنهان کاری برای $600 میلیارد-p

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

واشنگتن — مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به طور ناگهانی کاهش یافته است, آن اصرار بر پنهان کاری برای $600 میلیارد-plus coronavirus کمک برنامه برای کسب و کارهای کوچک.

دولت اعلام کرد که روز شنبه آن را به عموم اعلام اسامی دریافت کنندگان مالیات دهندگان بودجه وام مقدار آنها دریافت در محدوده و همچنین به عنوان داده های جمعیتی در کسب و کار.

این حرکت غیر منتظره آمد و پس از قانونگذاران دموکرات دولت ناظران و اخلاق و طرفداران و, اخبار سازمان های به اصطلاح دولت به اطلاعات عمومی است.

وزیر خزانه داری استیون Mnuchin حاضر به انجام این کار در یک مجلس سنا در جلسه هفته گذشته گفت: آمار چک حفاظت از برنامه "اطلاعات اختصاصی." اداره کسب و کار کوچک است که مدیریت برنامه وام تنها ارائه اطلاعات کلی مانند مقدار کل وام های اعطا شده در مدت زمان داده شده.

Mnuchin در بیانیه ای گفت جمعه که موقعیت جدید حاصل از هر دو حزب توافق با رهبران سنا کسب و کار کوچک کمیته.

رویکرد جدید "اعتصاب تعادل مناسب ارائه عمومی شفافیت در حالی که حفاظت از حقوق و دستمزد و درآمد شخصی اطلاعات از کسب و کارهای کوچک تنها مالکان و پیمانکاران مستقل," Mnuchin گفت.

به این منظور اطلاعات در مورد وام های کمتر از $150,000 تنها فاش شود در مجموع با صنعت نوع کسب و کار و جمعیتی دسته. تقریبا 75 ٪ از کل مقدار وام مورد تایید بیش از 150.000 دلار و خواهد بود موضوع را به افشای کامل, با توجه به وزارت خزانه داری و SBA.

علاوه بر این صاحبان کسب و کار اطلاعات هویتی و شخصی ـ مانند آدرس منزل همراه با وام حفظ شود.

منتقدان به حال محکوم امتناع از باز کردن اطلاعات عمومی به عنوان تلاش برای طفره رفتن از پاسخگویی برای چگونه فدرال کمک پول صرف شده است. آنها گفتند: این پرسش در مورد چگونه به پول در حال توزیع و, بود که با بهره گیری.

کسب و کار و تلاش برای به دست آوردن وام در اوایل هفته از این برنامه در ماه آوریل و چند صد داد و ستد عمومی شرکت موفق به دریافت وام وجود خود را به احتمال زیاد توانایی برای دریافت کمک های مالی از منابع مالی است. علنا خجالت تعدادی از شرکت های بزرگ گفتند که بازگشت وام های خود را.

SBA — یک سازمان با حدود 3200 کارکنان و بودجه سالانه خجالتی از $1 میلیارد — shouldering عظیم تلاش های امدادی برای ایالات متحده کسب و کارهای کوچک و کارکنان خود را به سمت چپ وضعیتی وخیم اقتصادی پانچ از این بیماری همه گیر. امضا قطعه از کنگره multitrillion-دلار coronavirus نجات و تبلیغ توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بی سابقه برنامه اعطای وام در نظر گرفته شده است برای کمک به کارفرمایان کوچک شناور ماندن و حفظ شغل در یک cratering اقتصاد از دست دادن ده ها میلیون نفر از آنها.

از جمعه SBA می گوید آن را پردازش 4.6 میلیون وام به ارزش حدود $512 میلیارد. این وام می تواند بخشیده شود اگر کسب و کار استفاده از پول برای حفظ کارکنان در حقوق و دستمزد و یا rehire کارگران که گذاشته شده.

برای بزرگتر وام SBA خواهد افشای نام کسب و کار, آدرس, کد پستی, کسب و کار, انواع پرسشنامه تعداد مشاغل پشتیبانی و مبلغ وام محدوده: از $150 ، 000 به $350,000, $350,000 به $1 میلیون 1 میلیون دلار به $2 میلیون و 2 میلیون دلار به 5 میلیون دلار و 5 میلیون به 10 میلیون دلار.

آن را بلافاصله روشن است که انتشار داده بود برای شروع.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب