مالکوم جنکینز 'نا امید' 'آزار' توسط Drew Brees' سرود اعتراض نظرات

مالکوم جنکینز ناراحت است و او حق می شود.او در New Orleans Saints تیمی کهنه کارفرمایی Drew Brees خواسته شد در م

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

مالکوم جنکینز ناراحت است و او حق می شود.

او در New Orleans Saints تیمی کهنه کارفرمایی Drew Brees خواسته شد در مصاحبه با یاهو امور مالی در مورد او چگونه احساس از سرود ملی تظاهرات بازگشت به NFL در این فصل در واکنش به ادامه بازداشت معترضان به خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند آمد که دیگر سر با مرگ جورج فلوید در حالی که در بازداشت پلیس مینیاپولیس.

"من هرگز موافق با کسی بی احترامی به پرچم ایالات متحده آمریکا و یا کشور ما" Brees گفت که او پیش بینی دو پدربزرگ که هر دو خدمت در ارتش در طول جنگ جهانی دوم و فداکاری های ساخته شده توسط دیگران در طول و پس از زمانی که او می ایستد برای سرود قبل از بازی.

"همه چیز حق با کشور ما در حال حاضر ؟ آن را نه" Brees گفت. "ما هنوز راه طولانی برای رفتن. اما من فکر می کنم آنچه شما ایستاده وجود دارد و احترام به پرچم خود را با دست خود دل است این نشان می دهد که وحدت. این نشان می دهد که همه ما در این هم همه ما می توانید انجام دهید و بهتر است که ما همه بخشی از راه حل است."

41 ساله و کارفرمایی بوده است سفیر قوی برای ارتش پس از ورود به NFL در سال 2001 با San Diego Chargers. اما سرود تظاهرات در پاسخ به ایالات متحده به طور فزاینده ای به خودنمایی مسائل را با خشونت پلیس نسبت به سیاه آن شهروندان یک جنبش است که در آن زمان 49ers کارفرمایی khezri در خط مقدم از زمانی که او در زمان یک زانو طول سرود.

متعدد بازیکنان بلافاصله به نام Brees از جنکینز ،

"Drew Brees اگر شما نمی فهمم چگونه مضر, چگونه حساس با نظرات شما, شما بخشی از مشکل" جنکینز گفت: در یک ویدئو او posted on Instagram. "فکر می کنم که چون پدربزرگ خود را در خدمت این کشور و شما باید احترام زیادی برای پرچم است که هر کس دیگری باید همان آرمان و افکار است که شما مسخره است.

"این نشان می دهد که شما نمی دانید تاریخچه زیرا هنگامی که اجداد ما جنگیدند برای این کشور خدمت کرده و آنها را به عقب ... آنها نمی آیند به یک قهرمان خوش آمدید. آنها آمدند و حمله کردند به پوشیدن لباس خود را. آنها آمدند به نژادپرستی برای تکمیل خشونت است."

جنکینز عقاب از گذشته شش فصل به فصل قبل دوباره پرستاران پس از منتشر شده در اوایل سال تبدیل شد به شدت درگیر در هر دو جامعه و مبارزه علیه خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی در حالی که در فیلادلفیا, هایلایت شده توسط نقش خود را به عنوان یکی از بنیانگذاران شرکت از بازیکنان ائتلاف. او راهپیمایی با معترضان در فیلادلفیا در یکشنبه گذراند و یک مقاله به صورت پى در روز چهارشنبه.

32 ساله و ایمنی را بالا می برد که مشت خود را در دوران قبل از بازی سرود ملی خود را در قالب اعتراض کردم عاطفی در نقاط مختلف در طول چهار دقیقه 20-فیلم دوم. مانند Brees, جنکینز' پدربزرگ نیز در ارتش خدمت کرده است.

"در اینجا ما در سال 2020 با کل کشور در آتش همه شاهد یک مرد سیاه پوست در حال مرگ بودن قتل به دست پلیس فقط در خون سرد برای همه برای دیدن کل کشور را در آتش" جنکینز گفت. "و اولین چیزی که شما انجام دهید این است که انتقاد از یک تظاهرات مسالمت آمیز?"

Brees شده است چهره مقدسان حق رای دادن برای کمک به ساخت آنها را به NFC جنوبی نیروگاه با یک سالن از شهرت رزومه که در نهایت منجر به یک سوپر باول عنوان در سال 2010 که جنکینز بود. این نوع از افزایش بسیاری در نیواورلئان مورد نیاز در بازیابی از طوفان کاترینا یک فاجعه طبیعی است که خیلی از, لوئیزیانا, سیاه جامعه است که هنوز دوره نقاهت بعد از, که باعث می شود Brees' نظرات و حتی بیشتر گیج کننده در زمینه.

"آنها همان برادران که شما شکستن ازدحام با قبل از هر بازی, بچه ها همان است که شما خونریزی و رفتن به نبرد با هر روز رفتن به خانه به جوامع است که نابود شده است," جنکینز گفت: خفه. "به خود جلب کرد متاسفانه ... متاسفانه شما کسی را درک نمی کند خود را امتیاز. شما را درک نمی کنند بالقوه است که شما در واقع به عنوان یک مدافع برای افرادی که با شما تماس برادران."

Brees نوشته شده "خاموشی شنبه" مربع به خود Instagram حساب و سپس ارسال پیغام زیر پنج شنبه صبح: "یک ضرب المثل وجود دارد در هر اتاق قفل کردم... نه فقط در مورد آن صحبت می شود در مورد آن. اذعان به این مشکل و قبول این واقعیت است که همه ما باید مسئولیت آن را بهتر است. 'اقدامات خود را صحبت می کنند تا با صدای بلند من نمی تواند شنیدن آنچه که شما می گویید.'"

هنوز هم آن را نمی مقابله با آنچه گفته شد در هوا.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من نا امید کرد. من صدمه دیده است. زیرا در حالی که جهان به شما می گوید که شما شایسته نیست که زندگی شما مهم نیست, آخرین جایی است که شما می خواهید به آن را بشنوند از حال بچه ها شما به جنگ بروید و با و است که شما در نظر به متحدان و دوستان خود. حتی اگر ما هم تیمی های من نمی توانم اجازه دهید این اسلاید."

بعد چهار شنبه, Green Bay Packers کارفرمایی Aaron Rodgers ارسال یک پیام همبستگی ساخته شده است که آن را روشن است که این تظاهرات از چند سال پیش بودند هرگز در مورد سرود یا پرچم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب