واشنگتن را حداکثر Borghi ملت را تنها RB به نام Biletnikoff لیست دیده بان - سه شنبه, 16 Jul 2020 PST

اگر شما بازدید از وب سایت رسمی این Biletnikoff جایزه باعث می شود آن معیارهای ذاتا روشن است. این جایزه با توجه

توسط NASERINEWS در 26 تیر 1399

اگر شما بازدید از وب سایت رسمی این Biletnikoff جایزه باعث می شود آن معیارهای ذاتا روشن است. این جایزه با توجه به فوتبال کالج را بالا گیرنده نیست و در واقع محدود به گیرنده گسترده و موقعیت خود را, اما هر کسی در این زمینه که رشد در عبور از ابتلا به موقعیت.

حتی پس از آن جایزه است که تقریبا به طور انحصاری با توجه به گسترده گیرنده و آنها را تشکیل می دهند اما پنج نفر از اماکن در 55-فرد 2020 Biletnikoff جایزه سازمان دیده بان لیست.

چهار و پنج که نیست گسترده ای از گیرنده های تنگ به پایان می رسد. چه در مورد دیگر ؟

آینده یک فصل است که او را دیدم سرب کشور در حال اجرا به عقب پذیرایی واشنگتن junior پشت حداکثر Borghi در بر داشت نام خود را در Biletnikoff جایزه اولیه سازمان دیده بان لیست پنج شنبه صبح.

از آن می آید فقط 24 ساعت پس از Borghi نامگذاری شد به لیست سازمان دیده بان برای Doak واکر جایزه که به رسمیت می شناسد کشور در حال اجرا بازگشت.

Borghi شد کشور سازنده ترین چند منظوره در حال اجرا تحت مایک صافی در حمله هوایی جرم و رهبری همه ساله در پذیرایی در فصل گذشته با 86. با Easop وینستون جونیور Dezmon Patmon و براندون Arconado همه فارغ التحصیل Borghi نیز منجر به بازگشت WSU بازیکنان در دریافت متری (597) و دوم است در بازگشت به زمین نشستن کامل هواپیما جلب (5).

86 جلب Borghi بودند دور و دور بیشتر توسط هر FBS در حال اجرا پشت در فصل گذشته و با هر غیر گیرنده گسترده. دانشگاه UCLA Demetric Felton دوم شد و در حال اجرا به عقب پذیرایی با فقط 55.

در دو فصل با مامان Borghi گرفتار شده 139 عبور fdor 971 متری و نه touchdowns به طور متوسط 5.3 پذیرایی در هر بازی. که تکمیل شده توسط 199 حمل 1,183 عجله متری و 19 بیشتر touchdowns بر روی زمین است.

پاشنه قرار داده شده اند یک تعداد انگشت شماری از بازیکنان در Biletnikoff جایزه دیده بان لیست بیش از سال است. Arconado وینستون جونیور و Patmon تمام شد به نام به لیست در نقاط مختلف در سال گذشته و ممکن است WSU باید چند اجزاء به لیست فعلی با زمان احتمالی فصل پاییز است.

با وجود از دست دادن سه تن از Pac-12 سازنده ترین بازیکنان WSU بازده سه گسترده ای از گیرنده های که به پایان رسید با بیش از 500 متری در فصل گذشته: سالمندان تی مارتین (564) و Renard بل (579) و تاریخ و گروهی هریس (536).

دیگر Pac-12 بازیکن به نام به 2020 Biletnikoff سازمان دیده بان لیست شامل آریزونا دولت فرانک داربی اورگان را جانی جانسون III, USC است Amon-Ra سنت قهوه ای و Tyloer Vaughns و استنفورد مایکل ویلسون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب