رژیم صهیونیستی. تیم Walz پیش خواهد رفت با افزایش برای کارکنان دولت بیش از جمهوری خواهان مجلس سنا اعتراض

دولت لیبریا تیم Walz را جلو بروید و پیاده سازی پرداخت افزایش در ماه جولای برای 50,000 کارکنان دولت اعتراض از ج

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

دولت لیبریا تیم Walz را جلو بروید و پیاده سازی پرداخت افزایش در ماه جولای برای 50,000 کارکنان دولت اعتراض از جمهوریخواهان که کنترل مجلس سنا دولت.

جمهوری خواهان می گویند که افزایش بیش از حد هزینه های داده شده دولت شرایط اقتصادی اما دموکرات ها استدلال می کنند محدودیت های مجلس سنا در تلاش برای قرار دادن در قرارداد قانونی نیست.

جولی Bleyhl مدیر اجرایی انجمن فدرال, دولت, شهرستان و شهری, کارکنان, و یا AFSCME شورای 5, ستایش Walz را حرکت می کند. او گفت: آن را نشان می دهد فرماندار درک خطرات کارگران روبرو هستند در این بیماری همه گیر.

"او می داند که کارمندان دولتی در حال قرار دادن خود و خانواده خود را در معرض خطر بزرگ با رفتن به محل کار" Bleyhl نوشت: در یک پیام به کاربران.

کار قرارداد برای دولت کارگران مذاکره در 2019 قبل از coronavirus بیماری همه گیر. آنها عبارتند از: 2.25 درصد پرداخت افزایش عاطفي از تابستان گذشته و 2.5 درصد افزایش حقوق مجموعه را تحت تاثیر قرار دهد در ماه جولای.

قرارداد مورد نیاز تصویب قوه مقننه و دموکرات ها که کنترل مجلس تصویب قرارداد قبل از جلسه قانونی به پایان رسید دوشنبه ، ایران با رهبری سنا نیز به تصویب آنها اما با این نکته که آینده پرداخت افزایش تاخیر و یا لغو اگر دولت همچنان به پروژه کسری بودجه.

از آنجا که بیماری همه گیر کوروناویروس آمار مینه سوتا دیدم 1.5 میلیارد دلار مازاد بودجه تبدیل به یک $2.5 میلیارد کسری بودجه. حدود 700,000 Minnesotans زمینه برای کمک بیکاری از اواسط ماه مارس.

به طور کامل اجرای معاملات به عنوان مذاکره خواهد شد هزینه های دولت در حدود 250 میلیون دلار, دولت, مقامات گفت. اگر قرارداد نمی شد با تصویب دولت که هنوز خرج اضافی $124 میلیون دلار در پرداخت هزینه و سود هزینه های.

این تفاوت نشان دهنده حدود نیمی از یک درصد از دولت پیش بینی شده $2.5 میلیارد بودجه کسر بودجه.

رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-Nisswa گفت: امکان افزایش به اجرا غیر مسئولانه بود.

"این بی سابقه بار است که به صورت بی سابقه ای راه حل های" Gazelka نوشت: رهبران اتحادیه در اوایل این ماه اشاره کرد که این قرارداد بودند مذاکره قبل از همه گیر ضربه زدن به اقتصاد دولتی است. او افزود که رفتن را از طریق با این معاملات می تواند منجر به آینده کاهش کارکنان. "من نمی خواهم که به اتفاق می افتد."

اما مایرون فرانس کمیسر از مینه سوتا مدیریت و بودجه گفت: مجلس سنا مجاز به تغییر توافق نامه که مورد مذاکره است. این گروه قصد دارد به حرکت رو به جلو با پرداخت را افزایش می دهد چرا که هر دو مجلس قوه مقننه را تایید می پردازد.

"ما می دانیم Minnesotans نگران بودجه چالش های ما با توجه به COVID-19. بدون سوال آن را به کار سخت به عقب بر گردیم به تعادل" فرانس گفت.

او اشاره کرد پول برای قراردادهای در حال حاضر تصویب شده توسط نمایندگان مجلس در سال گذشته در بودجه دولت است. و ادارات دولتی را اجرا استخدام انجماد کاهش دستمزد برای وزارت رهبران و اخراج به آدرس مورد مسائل بودجه.

"ما همچنان به همکاری با مجلس به منظور توسعه عملی و راه حل های راهبردی برای تنظیم بودجه دولت به خصوص که ما با بسیاری از مجهولات این جهانی و همه گیر" فرانس گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن