سرمقاله: پوشیدن ماسک در - Sun, 21 Jun 2020 PST

به عنوان Spokane County و همه از واشنگتن lurches به سمت کامل بازگشایی همه ساکنان باید کمک به جلوگیری از گسترش

توسط NASERINEWS در 1 تیر 1399

به عنوان Spokane County و همه از واشنگتن lurches به سمت کامل بازگشایی همه ساکنان باید کمک به جلوگیری از گسترش COVID-19. اگر مردم را به اقدامات احتیاطی معقول و شرکت در تماس ردیابی جوامع را در مسیر اقتصادی و اجتماعی reinvigoration. اگر نه دولت عود خواهد کرد به سرعت در حال گسترش بیماری همه گیر.

گام های لازم برای صرفه جویی در زندگی و به حداقل رساندن ناتوان کننده سلامت شناخته شده است. کشورهای دیگر نشان داده اند که COVID-19 می توان به مبارزه برای متوقف اگر نه مورد ضرب و شتم به طور کامل و بدون یک واکسن. کره جنوبی, نیوزیلند, آلمان و دیگران همه در زمان اقدام تهاجمی برای جلوگیری از گسترش. آنها موفق شدند چون مردم به رسمیت شناخته شده که چه خوب بود برای جامعه خود خوب بود برای خود.

ساده ترین دو چیز مردم باید برای حفظ شش فوت فاصله از دیگران در هر زمان ممکن و به پوشیدن ماسک ، در حالی که اجتماعی فاصله نبوده است به خصوص بحث برانگیز برخی از مردم بر این باورند که پوشیدن یک ماسک و یا با دقت بیشتری نمی پوشیدن یک – یک بیانیه سیاسی. آن را نمی.

پوشیدن ماسک کمک می کند تا محافظت از شما را از دیگران و دیگران از شما. این ویروس است که باعث COVID-19 طول می کشد تا دو هفته به آشکار به عنوان یک تب و سرفه و دیگر علائم و برخی از مردم هرگز نمایش علائم. در طول این هفته آنها عفونی, اما آن را نمی دانند. هر کسی که پس از آن می تواند حامل ویروس و اخراج آن را به هوا با هر نفس با حال خمیازه سخن گفتن و سرفه. یک ماسک جلب ویروس-حمل قطرات در راه است.

با پوشیدن یک ماسک نمی کند اثبات شجاعت خود را و یا چوب آن را به رژیم صهیونیستی. جی Inslee. آن را دلیلی خطرات زندگی می کند.

واشنگتن به شدت مردم را تشویق به پوشیدن ماسک را متوقف کرده است اما از نیاز به آنها را به جز در چند شرایط. کارفرمایان قرار است به کارکنان آنها را می پوشند. و که در آن مکان عبادت را از سر گرفته و خدمات مانند در Spokane County, همه کسانی که شرکت باید فاصله اجتماعی و پوشیدن ماسک.

واشنگتن در پشت سر بقیه سواحل غرب است. کالیفرنیا در حال حاضر نیاز به ماسک ، اورگان نیاز به آنها را در فضاهای بسته و در هفت پرجمعیت شهرستان. ما نمی شود شگفت زده اگر Inslee شرح زیر کت و شلوار به زودی.

ما تن است که با پوشیدن یک ماسک احساس کمی بی دست و پا برای اولین بار در. راه رفتن در اطراف با یک ماسک عجیب و غریب در امریکا است. اما مانند بسیاری از چیزهایی که واقعا در حال تغییرات کوچک می شود طبیعی تقریبا در هیچ زمان. خرید و یا چند. پس از پرتاب یک ماسک در ماشین و نگه داشتن یک درب با کلید خود را. اگر شما باید یک بیانیه اجازه دهید ماسک آن را انجام دهد. یکی را انتخاب کنید مورد علاقه خود را با ورزش, تیم, نامزد ریاست جمهوری و یا شخصیت های دیزنی است. فقط به یاد داشته باشید برای شستن آنها را اغلب و پوشش بینی و دهان خود را.

تماس با ردیابی نیز مهم است به طوری که مردم می دانند که اگر آنها ممکن است در معرض ویروس. کلیساها را تشویق به حفظ ورود به سیستم از کسانی که شرکت خدمات. به این ترتیب اگر کسی تست مثبت برای این ویروس هر کس که صرف یک ساعت در داخل خانه با آن فرد اطلاع داده می شود. بیش از 240 مورد بوده است وابسته به یک کلیسا در اورگان اتحادیه شهرستان است.

کلیسای تماس با ردیابی است که تنها یک شروع است ، به زودی ابزار دیجیتال رول خواهد شد که ردیابی بسیار موثر تر و گسترده. بیشتر افرادی که به طور داوطلبانه شرکت می کنند بهتر است همه خواهد بود.

فقط به خاطر اینکه برخی از مردم در حال رشد عادت کرده اند به زندگی با COVID-19 معنا نیست که آنها می تواند به رشد خود راضی در مورد پیشگیری است.

به عنوان جوامع بازگشایی تعداد مورد افزایش یافته است. تصحیح برخی از بد ریاضی توسط دولت واشنگتن و وزارت بهداشت تحت فشار قرار دادند و این تعداد حتی بیشتر از بالا رفتن به مدت دو ماه.

Spokane County این هفته بود مانع تمایل خود را برای حرکت به فاز 3 بازگشایی. شهرستان افسر بهداشت باب لوتز کاهش یافته است به ثبت نام بر روی آن گام بعدی به دلیل پرش در موارد جدید که به نظر می رسد اتفاق می افتد از جامعه گسترش یافته است.

"اگر مردم در سطح جامعه در حال حاضر به حمایت از این communitywide تلاش آن خواهد شد به چالش کشیدن در مقابل آن و حرکت رو به جلو" لوتز به خبرنگاران گفت: روز شنبه.

او درست است. اگر Spokane County می خواهد برای باز کردن بیشتر ساکنان آن باید معقول مراحل به سرعت گسترش این بیماری است.

به عنوان آرنولد شوارتزنگر این هفته گفت: "هر کسی را که [ماسک] یک مسئله سیاسی است مطلق ادم احمق و ابله که نمی توانید به عنوان خوانده شده."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب