Sainted: چه پسر بعدی در خط مواد غذایی را هنگامی که او شنید مکالمه ما ...

Saintedمن یک صندوقدار در توله مواد غذایی در Eagan در صخره دریاچه جاده. یک مشتری آمد به ثبت نام و می خواستم برا

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

Sainted

من یک صندوقدار در توله مواد غذایی در Eagan در صخره دریاچه جاده. یک مشتری آمد به ثبت نام و می خواستم برای خرید یک توله کارت هدیه.

او اظهار داشت: آن را برای همسایه بود که از دست هر دو از مشاغل با توجه به همه گیر و تا به حال پنج بچه ها در خانه. او خریداری یک $200 کارت هدیه به او کمک کند.

نفر بعدی در خط شنیده گفتگو و از او خواست تا صبر کنید چرا که او می خواست به او چیزی بدهد. او خریداری پنج 100 دلار کارت هدیه داد و آنها را به اصل مشتری را به همسایه خود را.

اصلی مشتری از او تشکر کرد و گفت که او مجبور به ترک قبل از او یک unmanly چیز (گریه).

سو Ward, Eagan

Sainted

آن است که در این استثنایی بار است که مردم عادی انجام کارهای فوق العاده ای نیست باید به دور بماند.

من آمده اند به دانستن و تبدیل شدن به دوستان با Tarig "Tally" محمد در بازار ققنوس در سنت پل در طول 14 سال گذشته است. او بیش از مرد پشت پیشخوان او واقعا در مورد مراقبت از مردم که برای آمدن به فروشگاه. او در بیش از یک مناسبت پرداخت برای مواد غذایی من من همیشه او پرداخت اما چگونه بسیاری از صاحبان فروشگاه آیا شما می دانید که انجام این کار ؟

ما را برای اعطا محله فروشگاه و کارکنان ما استفاده می شود برای دیدن در حالی که پر کردن در قهوه و سوخت در راه ما به کار می کنند. اما این همه را در زمانی که کشور رفت و به مستند و سکوت مرگبار coronavirus حل و فصل در.

در حالی که ما شده اند امن در خانه ما c-فروشگاه اپراتورها و کارکنان مجبور به حرکت در یک راه کاملا جدید برای انجام کسب و کار. تلقی می شود "ضروری" توسط وزارت امنیت داخلی به دلیل مواد غذایی و سوخت, فروشگاه, ماند, باز, کارکنان شغل خود را نگه داشته و قهرمانان جدید پدید آمده است.

صاحبان و کارکنان تبریک مشتریان با دست دستکشهایش ریخته و نقاب چهره و صحبت کردن از طریق پلکسی گلاس صفحه نمایش. صاحبان بالا بردن دستمزد کارکنان ترک عزیزان در صفحه اصلی به خدمت ما که چند مکان وجود دارد به نوبه خود.

من می خواهم برای تشکر از دوست من شمارش در بازار ققنوس برای نگه داشتن چراغ و گرم وعده های غذایی و نوشیدنی های سرد در یک محله که فاقد هر دو است.

مریم کارلسون, St. Paul

Sainted

تجلیل به کتابخانه ها که در حال ارائه کتاب به توان برداشت تا در سایت خود را برای کسانی از ما که هنوز هم می خواهم به نگه واقعی کتاب در دست ما است. بسیار قدردانی توسط ما به عنوان ما در خانه بماند.

لیندا ویلک, St. Paul

Sainted

من زندگی می کنند در یک 55-و-مسن کم درآمد آپارتمان ساختمان باغ پارک وی که در آن وجود دارد 160 واحد با 180 ساکنان. با این ویروس تمام فعالیت ها لغو شد, تمام صندلی های حذف شده در فضاهای اجتماعی برای ایمن ماندن و باغ ما امتیازات متوقف شد.

من برای اولین بار می خواهید به سنت ما همسایه آلن جانسون که پست شده در اجتماعی, رسانه ها, درخواست اهدا پارچه ماسک برای ما.

Sainted و برکت همسایگان ما کارول J., Anne P. Jolene W., دوخت دایره از میانه کاراته و یک مرد که متوقف شد با یک جعبه از 10 ماسک. ماسک ما دریافت بالغ بر 210!

آلن رفت و به هر آپارتمان به هر یک از ساکنان یک ماسک. اضافی ماسک او را به ایستگاه آتش نشانی.

به لطف و برکت برای همه درگیر در ارائه ما با این ماسک است. ما در حال حاضر قادر به ترک آپارتمان ما بدون نگرانی. خدا لبخند را بر شما تمام محبت خود را.

سیندی هاردی, St. Paul

Sainted

انرژی تیم برای ساخت خوابگاه های کارآمد تر energywise. آنها با کمک weatherization, نور, لامپ, لوازم خانگی چک و یا تعویض.

جان Purvis, St. Paul

Sainted

پدر جان Ubel و کلیسای جامع سنت پل روحانیت برای خود ثابت قدم و الهام بخش حضور و وفادار کلیسای جامع خانواده که جمع آوری به عبادت در این فضا است.

اورت Dehmer, St. Paul

Sainted

نیک اینتر از مانچینی چار خانه یک مرد بود که می دانست که چگونه به پیروزی دوستان و مردم نفوذ. رفتن بیش از 50 سال من همیشه دوست داشتم یک جدول در نزدیکی کوره. نیک هرگز عبور بدون سلام گفت: و/یا توقف به چت.

یک شب دوست من (رها) و من خواسته شد که توسط Nick چگونه همه چیز بود. من به او گفتم ما هنوز گرسنه است.

در مدت کوتاهی دو شیش-کباب ساخته شده راه خود را به جدول ما تعارف از خانه.

گهگاه نیک را متوقف خواهد کرد با ما جدول و از ما بخواهید سعی کنید یک شراب. داستان در مورد نیک دوستی و فراست کسب و کار می تواند برای مدت زمان طولانی.

این همه منجر به این: من همیشه غمگین زمانی که من آخرین forkful استیک بر من بود. من شروع به تماس با آن "مانچینی نیش می زنند."

که نام گیر کرده با من از. در حال حاضر در هر رستوران خوب که آخرین نیش است که هنوز هم به نام "مانچینی نیش می زنند." این ادای احترام به سنت نیک. نوش جان!

مایک از كون دادن, Blaine,



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب