AP واقعیت را بررسی کنید: trump's کامل چین 'ممنوعیت' تلفات اسطوره ها - Sun, 10 May 2020 PST

واشنگتن – حقیقت اغلب طول می کشد ضرب و شتم زمانی که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در مورد مذاکرات دول

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

واشنگتن – حقیقت اغلب طول می کشد ضرب و شتم زمانی که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در مورد مذاکرات دولت او در پاسخ به این کروناویروس و متعاقب آن مرگ و میر در ایالات متحده در این هفته از این قاعده مستثنی بود.

بیش از آخر هفته رئیس جمهور ادعا قوی علائم خود را برای دست زدن به همه گیر پس از تحمیل یک "خیلی زود بان کی مون از مردم چین است." آن را در واقع نبود یک ممنوعیت و تا به حال مقدار زیادی از شکاف در مهار. یکی از دولت بالا مقامات بهداشتی توصیف کرده است چین محدودیت های بیش از حد کوچک و بیش از حد دیر است.

مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین اظهار داشت که ایالات متحده آمریکا است که در تاریخ همتراز با آلمان در پایین نگه داشتن COVID-19 مرگ و میر است که در مورد مرگ و میر گزارش شده است. و او را خار می بینی که مرگ و میر در کشور دو برابر خواهد شد و از قبل پیش بینی های بد نمایش دادن چگونه اعداد محاسبه شد.

این انحرافات پدید آمده در طول هفته گذشته در کنار بی امان خود را لاف زدن در مورد ایالات متحده سیستم تست که موفق به حیاتی اوایل هفته باقی می ماند و در سطح جهانی subpar.

نگاهی به تهمت اظهارات نیز پوشش سابق خود مشاور امنیت ملی, مایکل فلین:

محدودیت های مسافرتی

مغلوب ساختن پیشی جستن: "ما در حال گرفتن علائم بزرگ برای دست زدن به این بیماری همه گیر کوروناویروس به خصوص خیلی زود بان کی مون از مردم از چین, عفونی, منبع, ورود به ایالات متحده آمریکا." – صدای جیر جیر یکشنبه.

حقایق: این یکی از تهمت های مورد علاقه مبالغه ادعا که سفر او در اعمال محدودیت در چین در اواخر ماه ژانویه تا به حال برطرف بسیاری از ویروس' ورود به آمریکا

در واقع تهمت نمی "بان کی مون" تمام افراد آلوده به ویروس coronavirus از ورود به ایالات متحده از چین است. وجود دارد بسیاری از شکاف ها در مهار و اولیه تاخیر در آزمایش منجر به آمریکا افزایش به شماره 1 در سطح جهانی در تعدادی از افراد آلوده با COVID-19.

سفارش خود را به طور موقت به منع ورود اتباع خارجی که تا به حال سفر در چین در عرض قبلی 14 روز با استثنا برای این خانواده از شهروندان ایالات متحده و اقامت دائم و همچنین شهروندان آمریکایی است.

علاوه بر این دکتر آن Schuchat های شماره 2 رسمی در مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری گفت: آسوشیتد پرس در اوایل این ماه دولت فدرال بود آهسته به درک چقدر coronavirus پخش شد از اروپا که کمک درایو شتاب از شیوع بیماری در سراسر ایالات متحده در اواخر فوریه. تهمت نمی, اعلام محدودیت های مسافرتی برای بسیاری از کشورهای اروپایی تا اواسط ماه مارس.

"گسترده سفر از اروپا و یک بار در اروپا بود با شیوع واقعا ما شتاب کند واردات و گسترش سریع" او گفت: AP. "من فکر می کنم زمان ما, سفر هشدار, شده اند باید قبل از آن."

---

مغلوب ساختن پیشی جستن: "مقایسه کنید که به اوباما/Sleepy جو فاجعه شناخته شده به عنوان H1N1 آنفلوآنزای خوکی. علائم ضعیف ... هیچ اطلاعی ندارد!" – صدای جیر جیر یکشنبه.

حقایق: پیشنهاد او که سابق باراک اوباما رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور جو بایدن بی اعتنا بودند و هیچ چیز در طول سال 2009 H1N1 آنفلوآنزای مرغی در ابتدا به نام "آنفولانزای خوکی" اشتباه است.

سپس مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری آنفولانزا نظارت شبکه در واقع صدا زنگ لکه بینی دو فرزند در کالیفرنیا که برای اولین بار تشخیص موارد جدید آنفلوآنزای سویه است. حدود دو هفته بعد دولت اوباما اعلام اضطراری برای بهداشت عمومی و CDC شروع انتشار ضد آنفولانزا مواد مخدر از ملی ذخایر برای کمک به بیمارستان ها آماده است. در مقابل تهمت, اعلام وضعیت اضطراری در اوایل ماه مارس هفت هفته پس از اولین متحده مورد COVID-19 اعلام شد.

---

مرگ, شمارش

مغلوب ساختن پیشی جستن در همه گیر مرگ و میر: "در حال حاضر آلمان – ما بسیار نزدیک به آلمان است. ما رابطه بسیار خوبی با آلمان است. آلمان انجام داده بسیار خوب است. آنها بسیار پایین مرگ و میر مانند ما انجام دهد. ما یک کم مرگ و میر نیز می باشد." – سخنان روز شنبه در نشست با رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت, R-Texas.

واقعیت: ایالات متحده آمریکا است که در آلمان در لیگ در این زمینه است.

ایالات متحده در حال تجربه به مراتب بیشتر گزارش COVID-19 مرگ و میر به نسبت جمعیت آن از آلمان است. ایالات متحده گزارش کرده است COVID-19 مرگ و میر به میزان 234 به ازای هر 1 میلیون نفر است. برای آلمان که نرخ مرگ و میر 90 به ازای هر میلیون نفر است. ایالات متحده پیشی بسیاری از کشورهای دیگر در گزارش مرگ و میر در هر یک میلیون بیش از حد آن منجر دنیا در مرگ و میر ناشی از این ویروس به طور کلی.

چرا که کشورهای آهنگ COVID-19 مرگ و میر تا حدودی متفاوت دقیق نتیجه گیری نمی توان رسید که در مقایسه با ملل.

ميزان مرگ و مير های مختلف اندازه گیری از مرگ و میر در هر میلیون نفر است. آن اشاره به چند درصد از افرادی که به این بیماری می میرند از آن است.

پاسخ این است که هنوز ناشناخته و دلایل متعددی وجود دارد که.

ابتدا تعداد تغییرات هر روز به عفونت و مرگ و میر ثبت شده است. مهم تر از هر کشور تست شده است متفاوت است. شناخت واقعی مخرج واقعی تعداد افرادی که آلوده است کلیدی برای تعیین چه بخشی از آنها می میرند.

برخی از کشورهای ایالات متحده در میان آنها تا به حال مشکل به اندازه کافی تست در دسترس است. یک تست کمبود به این معنی بدحال تست اول. حتی با یک منبع خوب از آزمایشات کسی که در غیر این صورت سالم و دارای علائم خفیف ممکن است آزمایش می شود و در نتیجه رفتن uncounted.

---

مغلوب ساختن پیشی جستن: "و رک و پوست کنده اگر شما در زمان نیویورک را از معادله ما واقعا کم مرگ و میر." – اظهارات ابوت.

حقایق: نیویورک که بخشی از ایالات متحده نمی تواند کم از آن را به اعداد نگاه کنید بهتر است.

این درست است که نیویورک را تجربه کرده است به مراتب بیشتر COVID-19 مرگ و میر بیش از هر کشور دیگر.

---

مغلوب ساختن پیشی جستن در مورد خواسته کاخ سفید تایید مدل نشان 134,000 مرگ و میر ناشی از کروناویروس در ماه اوت دو برابر قبلی خود پیش بینی: "کسانی که پیش بینی ها با کاهش. ما در حال انجام کاهش." – اظهارات به خبرنگاران گفت.

حقایق: که نادرست است. بینی دوشنبه گذشته توسط موسسه سلامت و معیارهای ارزیابی را به حساب اجتماعی فاصله و دیگر کاهش, که شروع به سست می شود و در چندین ایالت در مغلوب ساختن پیشی جستن را خواست. روز یکشنبه موسسه تجدید نظر خود را تخمین می زند به سمت بالا دوباره به 137,000.

موسسه مستقر در دانشگاه واشنگتن گفت: هر دو مجموعه از برآورد منعکس بازگشایی اخیر بسیاری از ایالات و آرامش اجتماعی محدودیت فاصله. آن برآورد اولیه فرض دیگر ماندن در خانه دستور ماندگار از طریق ممکن است.

"چه رانندگی تغییر, سادگی, افزایش تحرک" دکتر کریستوفر موری موسسه مدیر گفت: CBS' "چهره ملت" در روز یکشنبه. "ما شاهد هستیم در برخی از ایالت ها, شما می دانید 20 درصد افزایش فقط 10 روز در تحرک است. و آن را ترجمه کنید به بیشتر تماس انسان بیشتر انتقال است."

بیش از 30 متحده گامهای این ماه به سهولت اقامت در خانه سفارشات.

"مدل ما در حال حاضر فرض بر این است که حکم است که در حال حاضر هنوز هم در جای خود و نه برنامه ریزی شده بود و آرام را در محل اقامت از طریق حداقل 4 اوت" موسسه گفت: در وب سایت خود را. مقامات در کاخ سفید coronavirus نیروی کار را ستایش موسسه کار و ذکر آن تحقیقات خود را در جلسات.

---

فلین

مغلوب ساختن پیشی جستن در وزارت دادگستری را به رها کردن پرونده جنایی علیه سابق مشاور امنیت ملی, مایکل فلین: "او هدف دولت اوباما و او را هدف قرار به منظور امتحان و خراب کردن رئیس جمهور و آنچه را که آنها انجام داده ایم این است که یک رسوایی است." – سخنان پنج شنبه.

حقایق: او را نشان می دهد حزبی دموکراتیک سیاست به طور کامل پشت فلین بررسی این طوری نیست.

درست است که تحقیقات مربوط به روابط بین روسیه و مغلوب ساختن پیشی جستن, کمپین و به روسیه در خصوص شروع شد و در دولت اوباما. اما آن را ادامه داد و به ناروا خود دولت است. این تحقیقات به فلین گرفته شده توسط یک مشاور ویژه که منصوب شد توسط راد Rosenstein تهمت خود را معاون دادستان کل.

داخلی FBI مکاتبات که پدید آمده در دو هفته گذشته نیز نمی آشکار عوامل و گفت که هدف از این تحقیقات بود به "را در پایین یک رئیس جمهور."

---

ویروس تست

مغلوب ساختن پیشی جستن: "در هر صورت ما باید تست ظرفیت و باید انجام 6.5 میلیون آزمون که بیش از هر کشوری در جهان همراه!" – صدای جیر جیر در مارس 4.

حقایق: این ادعا که ایالات متحده به انجام آزمایش "بیش از هر کشوری در جهان همراه" بود و نه از راه دور درست زمانی که او گفت: آن را و آن را هیچ و نزدیک به حقیقت در حال حاضر.

آمریکا را آزمایش کرده است به مراتب کمتر از همه کشورهای دیگر ترکیب شده است. همچنین وقفه ده ها تن از کشورها در تست جمعیت آن متناسب.

با هم فقط سه کشور روسیه – آلمان و ایتالیا – گزارش شده بود تست های بیشتر از آمریکا هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن است.

که مورد باقی مانده است. همانطور که از اواخر جمعه در ایالات متحده گزارش شده بود انجام بیش از 8.3 میلیون آزمون پس از همه گیر آغاز شد. که در مقایسه با بیش از 18.7 میلیون آزمون توسط کشورهای دیگر در top 10 از تست تعداد.

آمریکا به دنبال, روسیه, آلمان, ایتالیا, اسپانیا, انگلیس, هند, فرانسه, ترکیه و امارات متحده عربی.

---

کودکان و COVID-19

مغلوب ساختن پیشی جستن: "با فرزندان جوان و فرزندان ما می خواهم برای دیدن مدارس باز اوایل فصل آینده و در زمان. آن باور نکردنی است که چگونه آن را بسیار منحصر به فرد چگونه کودکان نیست, تحت تاثیر قرار, اما افرادی که مشکل دارند و افراد مسن هستند – می تواند بسیار به شدت صدمه دیده و زخمی شده و یا می میرند از این مشکل است." – اظهارات بومی رهبران آمریکایی روز سه شنبه در ققنوس.

مغلوب ساختن پیشی جستن: "شما ببینید که چگونه به خوبی به نظر می رسد کودکان را انجام دهد. آن باور نکردنی است. ما درک می کنیم چگونه کودکان قوی هستند درست است؟" – اظهارات پرستاران چهارشنبه.

مغلوب ساختن پیشی جستن: "این بیماری در افراد مسن است. آن را آلوده – اگر شما هر گونه مشکل قلبی و دیابت و حتی کمی ضعیف قلب کمی دیابت کمی – این چیزی است که باطل و آن را می تواند شما را و می تواند شما را بسیار به شدت. اما کودکان به خوبی انجام دهد." – اظهارات مارس 3 در فاکس نیوز.

حقایق: پیشنهاد او که کودکان در روشن هستند نادرست است. به آنها می گویند "بسیار خوب" با این بیماری دقیق تر است و بر اساس آنچه که تا کنون شناخته شده است. خود مفهوم که خطر محدود به پیر و بیمار نادرست است.

درسته بچه ها مریض کمتر از بزرگسالان و تمایل به کمتر بیمار زمانی که آنها بیمار می شوند. اما اظهارات خود را نادیده می گیرند شدید COVID-19 بیماری و حداقل چندین مرگ و میر کودکان در ایالات متحده و آنها براق بیش از این واقعیت است که کودکان و نوجوانان می تواند گسترش بیماری بدون نشان دادن علائم خود را.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری مورد مطالعه همه گیر اثر را در سنین مختلف در ایالات متحده در اوایل و بررسی تحقیقات مقدماتی در چین که در آن coronavirus آغاز شده است. آن گفت: اجتماعی فاصله مهم است که برای کودکان هم برای ایمنی خود و دیگران.

"در حالی که اکثر COVID-19 موارد در کودکان شدید نیست جدی COVID-19 بیماری منجر به بستری شدن در بیمارستان هنوز هم رخ می دهد در این گروه سنی" CDC مطالعه می گوید.

در آغاز آوریل CDC تحليل تقریبا 150,000 آزمایشگاه تایید ایالات متحده COVID-19 مورد یافت و تقریبا 2,600 کودکان مبتلا به این بیماری است. از آن به بعد تعداد موارد تایید شده به طور کلی در ایالات متحده به فلک کشیده و ساخت مارس یافته های بسیار اولیه است.

اطفال موارد که داشت و در آن زمان هر چند نسبتا کمی میرسد همه سنین کودکی است. متوسط سن کودکان بیمار با COVID-19 11 بود. بیش از 5% شاید به عنوان بسیاری از 20 درصد نیاز به بستری.

افراد 18 تا 64 شد و تا کنون بزرگترین گروه سنی بیمار توسط ویروس – 76 درصد از تایید موارد مورد مطالعه توسط CDC. COVID-19 بود و نه محدود به, قدیمی ترین مردم حتی اگر آنها آسیب پذیر ترین گروه سنی است.

---

آسوشیتد پرس نویسندگان اریک تاکر Lauran Neergaard و مگان Hoyer کمک به این گزارش.

---

یادداشت سردبیر – نگاهی به صحت ادعا توسط چهره های سیاسی.

---

پیدا کردن AP واقع چک در http://apnews.com/APFactCheck

دنبال (در)APFactCheck در توییتر https://twitter.com/APFactCheck

به روز رسانی: رویکرد جدید اضافه کردن تازه آخر هفته مغلوب ساختن پیشی جستن توییتهایی در سفر به محدودیت های دولت اوباما در پاسخ به آنفولانزای خوکی و جدید در مورد مایکل فلین. به روز رسانی دانشگاه واشنگتن بینی از ویروس های مربوط به مرگ و میر. یک نسخه نیز نقل مکان کرد و پیش از آن.

AP-WF-05-11-20 0433GMT



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب